Overførelse af data fra Excel -> Frontpage
Fra : Brian Olsen

Dato : 13-06-01 07:46

Hej i gruppen !

Er der en der kan hjælpe mig med et lille problem måske ?

Et par kammerater og jeg har en lille konkurrence kørende,
og for at holde styr på de point vi scorer har jeg lavet et
regneark i Excel !

Nu bruger vi så min hjemmeside til at vi alle kan følge med
i konkurrencen og derfor skal jeg overfører et par dele fra
Excel-arket til Frontpage... men hvordan gør jeg lige det ??

Du kan se siden her:
http://djarnis.homepage.dk/konku.htm

De to ark i resultatoversigten er dem jeg gerne vil overføre !
Der er brugt copy/paste for at indsætte arket i Frontpage,
men er der ikke en smartere metode som bare opdaterer de
nye indtastninger i Excel-arket ???

Jeg bruger Office XP

--
MVH