K750i - Hukommelseskort
Fra : KB

Dato : 17-12-05 17:49

Hej

I manualen nævner de kun Memory Stick Duo, men kan man ikke anvende et MSD
Pro?

Hvordan får jeg medieafspilleren til at læse mp3'ere fra hukommelseskortet?
Den vil tilsyneladende kun læse fra et bibliotek i selve telefonen...

/KB

Fra : KB

Dato : 17-12-05 18:08

> Hvordan får jeg medieafspilleren til at læse mp3'ere fra
hukommelseskortet?

Glem den del. Det er åbenbart ikke muligt når den sidder i USB kablet.

Men kan man bruge PRO kort?

/KB

Fra : BorreBoy

Dato : 18-12-05 09:27

"KB" <kb@kb.kb> skrev i en meddelelse
> hukommelseskortet?
>
> Glem den del. Det er åbenbart ikke muligt når den sidder i USB kablet.
>
> Men kan man bruge PRO kort?

Ja. Jeg har sat et 1GB Pro kort i min.

Fra : KB

Dato : 18-12-05 12:51