Mobil med bla. wireless?
Fra : combi.camp@gmail.com

Dato : 15-12-05 20:38

Hej gruppe,

jeg søger en mobil der kan holde "styr på mit liv" - dvs. både
arbedsmæssigt men også privat.

Følgende funktioner vil jeg sætte pris på:
- God kalender der kan synkroniseres med Outlook via blåtand
- Wireless Internet
- God skærm
- POP3 email

Jeg har brugt de sidste 14 dage på at kontrollere diverse mobiler,
PDA'er, SmartPhones osv., men jeg er næsten på bar bund. Hvis jeg
endelig finder et interessant emne, koster den kassen pga. avanceret
kamera osv. som jeg egentlig ikke har brug for.

Jeg har bla. set en del på SonyEricsson P910i (ingen wireless),
diverse Qtek's men intet er som sagt faldet i min smag.

Så derfor spørger jeg jer til råds - kast venligst nogle
interessante emner på bordet

mvh
Torben

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 15-12-05 21:21

Hvad er det for et liv du ikke kan holde styr på - dit underliv - sorry
kunne ikke lade være !.

Men slå et smut forbi www.mobilvalg.dk
Det bliver ikke nogen billig mobil, hvis den skal kunne alt det, du
forlanger...

/F

Fra : combi.camp@gmail.com

Dato : 15-12-05 21:38

(6400) Futte skrev:

> Hvad er det for et liv du ikke kan holde styr på - dit underliv - sorry
> kunne ikke lade være !.

Ja det kunne da være at jeg skulle få styr på det - to små børn er
mere end rigeligt

> Men slå et smut forbi www.mobilvalg.dk
> Det bliver ikke nogen billig mobil, hvis den skal kunne alt det, du
> forlanger...

Ja det har jeg indset - jeg har heller ikke noget imod at betale den
rigtige pris for det rigtige valg.

mvh
Torben

Fra : Jens B

Dato : 15-12-05 22:02

<combi.camp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har bla. set en del på SonyEricsson P910i (ingen wireless),
> diverse Qtek's men intet er som sagt faldet i min smag.

Måske afløseren P990 kunne være interessant. Den får nemlig Wireless. Men
det afhænger selvfølgelig af om du står og skal bruge den lige nu og her,
eller om du kan vente nogle måneder. Den skulle komme i 1. kvartal 2006
(sandsynligvis slutningen af 1. kvartal).

http://www.p800.dk?p800nyhed.asp?nummer=283

Jens

Fra : Carsten Larsen

Dato : 16-12-05 01:34

qtek 9100 har alt hvad du skal bruge + et fedt udtrækkeligt tastatur , se
mere på www.qtek.dk

mvh C

Fra : Søren Hansen

Dato : 16-12-05 16:49
Fra : CB

Dato : 17-12-05 16:06

On 15 Dec 2005 11:37:53 -0800, combi.camp@gmail.com wrote:

>Så derfor spørger jeg jer til råds - kast venligst nogle
>interessante emner på bordet

Hvad med en Qtek 9090? Den kan findes på Ebay.de eller ebay.co.uk i
diverse branded'e forklædninger for under 3kkr.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 22-12-05 02:33

to 15 dec 2005 08:37:53p satte sig på en taburet og skrev følgende på et
stykke vådt franskbrød:

> Følgende funktioner vil jeg sætte pris på:
> - God kalender der kan synkroniseres med Outlook via blåtand
> - Wireless Internet
> - God skærm
> - POP3 email

SÅ er det en Qtek 9100 du skal have fat i. Den har det du vil have
og har også WLAN. Den står til liudt over 5000 kr men det vil du ikke
føle som et problem når først du har haft den i hånden i et kort
øjeblik. Du bliver ganske enkelt afhængig. Det er min allerbedste telefon
nogensinde ihvertfald og med det indbyggede tastatur med danske tegn kommer
man altså ret langt. Det tager få splitsekundter at taste en SMS ind, sætte
et nummer på og smide den afsted. Det er et must mned et rigtigt tastatur
hvis man vil bruge sin telefon til noget seriøst.

Steven