K750i og TomTom 500?
Fra : Randi Davidsen

Dato : 14-12-05 17:35

Hej

Jeg har købt TomTom Go 500 og har en Sony Ericsson K750i. Jeg vil gerne
bruge TT Go 500 som håndfri, men jeg kan ikke få lyden til at komme ud
igennem TT Go 500? Da jeg skulle parre dem var K750i ikke der, så jeg valgte
K700i! Er det derfor? Når jeg indtaster et nummer på TomTom ringer min
telefon godt nok op, men ingen lyd!

Håber at nogle herinde kan hjælpe mig

På forhånd tak

Fra : Peter

Dato : 15-12-05 16:18

"Randi Davidsen" <randildSLET@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har købt TomTom Go 500 og har en Sony Ericsson K750i.

Se om ikke TomTom har en opdatering til din Go 500 så den kan genkende din
K750

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-12-05 21:09

> [...]
> igennem TT Go 500? Da jeg skulle parre dem var K750i ikke der, så jeg
> valgte K700i! Er det derfor? Når jeg indtaster et nummer på TomTom ringer

Jeg spørger lige lidt dumt, hvad koster en sådan Tomtom Go 500, og virker
den som en alm Tomtom på en PDA ?

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : Randi Davidsen

Dato : 19-12-05 21:31

Hej igen
Den koster 4000 og den virker ikke som en almindelig PDA, den virker kun med
navigationen :)

Venlig hilsen
Randi