Opdatering af k750i
Fra : jce

Dato : 14-12-05 03:01

Jeg har været inde på SE hjemmeside og ville opdatere software i min
mobil...Men efter flere forsøg via deres opdateringsservice kan jeg ikke få
den til at påbegynde opdateringen.. den starter ikke, og efter 2 min ku jeg
ikke holde "c" nede mere... (poly-arm) Har forsøgt nogle gange nu... Er
der andre steder jeg kan opdatere.. Ville gerne ha w800i softwaren i,
hvordan får jeg det? og i så fald jeg får det, bliver der så lavet om i
menuer osv?

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-12-05 22:08

jce skrev:
> [...]
> der andre steder jeg kan opdatere.. Ville gerne ha w800i softwaren i,
> hvordan får jeg det? og i så fald jeg får det, bliver der så lavet om i

Jeg har også prøvet at opdater min telefon på hjemmesiden men det gik
ikke så godt.
Jeg fik min telefon opdatert hos www.12unlock.dk og nu virker den som
den skal.

--
MVH
Lars Raaby

Fra : BG

Dato : 14-12-05 22:21

"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev i meddelandet
> [...]

> der andre steder jeg kan opdatere.. Ville gerne ha w800i softwaren i,
> hvordan får jeg det? og i så fald jeg får det, bliver der så lavet om i

SE support i Sverige siger at der er probleme med deres update-server.

Fra : atinda

Dato : 23-12-05 01:09

Jeg havde problemer i starten, men fik det til at virke. Den ville hele
tiden installere drivere....
Een ting som gjorde en forskel var at efter jeg havde fjernet sim-kortet og
sat batteriet i igen, så satte jeg FØRST usb-kablet i telefonen, DERNÆST i
pc'en. Det lyder fjollet men rækkefølgen gjorde faktisk en forskel.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 23-12-05 05:39

On Fri, 23 Dec 2005 01:09:09 +0100, atinda wrote:

> Een ting som gjorde en forskel var at efter jeg havde fjernet sim-kortet og
> sat batteriet i igen, så satte jeg FØRST usb-kablet i telefonen, DERNÆST i
> pc'en. Det lyder fjollet men rækkefølgen gjorde faktisk en forskel.

Ja det lyder fjollet, men jeg har oplevet det samme med en w800

Jesper Hansen

Fra : Lars Lund

Dato : 27-12-05 22:09

Kære Gruppe,

Jeg har læst jeres forslag .... og nu er min telefon helt død. Den vil ikke
tænde, den vil slet ingen ting

Nogen gode ideer, bortset fra at sende den til reparation??

Mvh Lars