Nokia 6230 Outlook synkronisering
Fra : Carsten

Dato : 13-12-05 15:37

Jeg har to ens Nokia 6230, som jeg gerne vil holde opdateret med Outlook.
Når jeg forbinder den første og synkroniserer går alt som forventet -
kontakter, kalender og noter opdateres

men...

.....når jeg så forbinder den anden og vælger synkroniser, meldes der at alt
er synkroniseret, hvilket ikke er tilfældet.

Begge telefoner er som udgangspunkt nulstillet, som den dag de forlod
samlebåndet. Jeg har prøvet at reinstallere programmet.

Som jeg ser det kan programmet ikke se forskel på de 2 telefoner.

Er der nogen, der har en ide til hvad jeg kan gøre for at få det til at
fungere ?

Med venlig hilsen
Carsten

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 13-12-05 15:42

Har du husket at parre telefonerne, ved hjælp af en kode
(4 cifre).

/F

Fra : MadsD

Dato : 13-12-05 20:27

"(6400) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> wrote in message
> Har du husket at parre telefonerne, ved hjælp af en kode
> (4 cifre).
Øhmbøm... parre telefonerne via bluetooth? Når det er via en pc han vil
synkronisere?

Jeg har selv fået næsten samme problem. Bortset fra jeg har kun een 6230,
den vil ikke synkronisere med outlook mere. Jeg har prøvet at opsætte nye
indstillinger i pcsync-programmet, men det har ikke hjulpet. Den siger OK,
over hele linien på telefonen og via pcsync-rapporten, men den har ikke
opdateret telefonen. Det skal lige siges jeg har fortalt programmet, at det
skal kun synkronisere FRA outlook TIL telefonen.. .og ja, jeg har
dobbelttjekket det ikke er omvendt ^^

Under rapporten kan jeg se, at lige præcis den kontaktpersons mobilnummer
som jeg har ændret i Outlook _er_ ændret i rapporten hos PIM-programmet, men
_ikke_ på telefonen. Den tror bare de matcher. Det er suspekt

Nå, det lyder som en geninstallering af Nokia PC Suite... hent det nyeste nu
du er igang
http://nds2.nokia.com/files/support/global/phones/software/Nokia_PC_Suite_67_rel_21_eng.msi
Bemærk linket er til den engelske (UK), som jeg selv bruger.

Venlig hilsen
MadsD
http://www.madsd.dk
http://www.pchelper.dk
http://www.interessantesites.dk

Fra : MadsD

Dato : 13-12-05 20:56

> [...]
> Bemærk linket er til den engelske (UK), som jeg selv bruger.

Og det virker for mig

Fra : Carsten

Dato : 14-12-05 10:25

Hej Futte

Der stod jeg godt nok lige af - hvad mener du helt præcist med at parre
telefonerne ?

Det har jeg med sikkerhed ikke gjort - jeg har pakket dem ud og forventede
at programmet selv kunne se forskel f.eks. via IMEI- eller telefon nummeret.

mvh. Carsten

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 14-12-05 14:03

Den var også lidt tricky - beklager !.

Går udfra at du bruger Bluetooth !

Telefonerne skal 'snakke' med din computer via Bluetooth forbindelsen.

Det du skal gøre er, at du skal 'parre' hver telefon med dit bluetooth, så
bliver du bedt om at tildele hver telefon en 4 cifret kode - eks. 0001
(telefon 1), 0002 (telefon 2).

Så skulle du faktisk kunne sync. med Outlook Express.

Skulle du stadigvæk have probs. så er du velkommen til at skrive en mail til
mig privat.

Har du MSN Messenger, så er jeg også der !

Fra : Peter Rongsted

Dato : 14-12-05 22:56

Har du ændret navnet på mindst den ene?

Peter

Fra : Carsten Velling

Dato : 15-12-05 17:48

Forbindelsen er via USB (Nokia datakabel). Så er der vel ikke noget navn som
kan/skal ændres.

Carsten