Sonofon Debillos eller Kvantum
Fra : Carsten

Dato : 12-12-05 21:15

Jeg er pt. ved at undersøge et passende mobilabbonnement til mine forældre.

Da de befinder sig 6 mdr. i sommerhus om året og de øvrige 6 mdr. hjemme,
skal det være SONOFON, da de har FRI ZONE, der tillader gratis samtale til
fastnetnumre fra mobilen.

Man kan kun få fri zone som tilææg til enten DEBILLOS eller KVANTUM.
Umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor der overhovedet er noget der hedder
Debillos, når Kvantum tilsyneladende giver samme "frihedsgrad" men med en
minutpris på 80 øre kontra debillos' 99 øre.

Jeg mener derfor det bør være Kvantum, men er der en "hurdle" jeg har
overset?....ellers kan jeg ikke se hvorfor det skulle være Debillos

Carsten

Fra : Carsten H.

Dato : 12-12-05 21:37

"Carsten" <do.not.reply@to.me.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg mener derfor det bør være Kvantum, men er der en "hurdle" jeg har
> overset?....ellers kan jeg ikke se hvorfor det skulle være Debillos

Kvantum er med et mindste forbrug på feks. 99 kr. pr. mdr. i 6 mdr.
Altså du skal betale 99 kr. pr. mdr. og får så 124 min. tale tid.
Med Kvantum kan du købe en mobiltelefon med tilskud.

Debilos er uden binding til mindste forbrug.
Kan heller ikke købe telefon med tilskud til Debilos.

Carsten H

Fra : Carsten

Dato : 12-12-05 21:56

Nå ja, det er jo egentlig enkelt nok. Havde overset at det blot var
bindingen på 6 x 99,-, der var forskellen.

Tak for hjælpen

Carsten

Fra : Jesper Laursen

Dato : 13-12-05 19:15

> [...]
>
> Jeg mener derfor det bør være Kvantum, men er der en "hurdle" jeg har
> overset?....ellers kan jeg ikke se hvorfor det skulle være Debillos

Jeg har netop fået min første regning fra Sonofon. Det drejer sig om et
Kvantum abb. (manglede en ny fon). På faktura'en har jeg betalt kr. 40 for
en "ekstra fakturakopi", som der står. I parentes står der (aut.opkrævet).
Jeg har muligvis overset dette i betingelserne. Alligevel virker det lidt
som "røveri".
Blot en bemærkning til Kvantum abonnementet. :)

VH
Jesper Laursen

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 13-12-05 20:15

> [...]
> en "ekstra fakturakopi", som der står. I parentes står der (aut.opkrævet).

Jeg mener der er tale om en systemfejl som flere kunder er berørt af.. prøv
at ring til deres kundeservice og spørg.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark