3G hos telmore - til dem der vil købe ny t~
Fra : M.Laudrup

Dato : 12-12-05 18:33

Hej

Hvad synes I om Telmore launch af 3G

Du kommer kun på hvis du køber en 3G mobil hos dem og iøvrigt er
blandt de 1.000 første.

/Peak
Tell me, I forget.
Show me, I remember.
Involve me, I understand.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-12-05 20:28

"M.Laudrup" <krollebolle@invalid.invalid> wrote in message
> Hej
>
> Hvad synes I om Telmore launch af 3G
>
> Du kommer kun på hvis du køber en 3G mobil hos dem og iøvrigt er
> blandt de 1.000 første.

Hold op hvor er de latterlige.. Helt ærligt 3G er ikke noget særligt med i
stor vækst, og der kommer konstant nye telefoner. Hvordan kan man som
teleselskab sådan lave monopol på bestemte telefoner. Lyder sku satme
mystisk. Samtidigt står der:

"Vi har testet og godkendt et mindre udvalg af 3G telefoner.
For at sikre dig en god oplevelse med 3G, skal du derfor købe en af disse
som TilskudsMobil."

Jo tak, et mindre udvalg? og man skal købe den som tilskudsmobil.. Der er
ikke engang et link til disse mobiler der er godkendt. Uprofessionelt.
Kigger man sig ind på shoppen, er der ikke lige noget at se omkring 3G.. Man
skal måske være kunde i forvejen for at købe en 3g mobil?

Nå det må de vel selv om, at sælge et lille antal telefoner, til sikkert en
dyr pris og så kun tilbyde Danmark hidtil dårligeste 3G dækning. Jeg har
selv en 3G telefon, men hos 3. Hvis jeg skulle flytte til TDC 3G netværk,
er det kun som nu at bruge deres 3g net som en udvidet bedre dækning sammen
med deres normale net.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-12-05 21:24

on 12-12-2005, Bjarke Hansen supposed :
> Hold op hvor er de latterlige..

Rolig nu...

> Helt ærligt 3G er ikke noget særligt med i
> stor vækst, og der kommer konstant nye telefoner. Hvordan kan man som
> teleselskab sådan lave monopol på bestemte telefoner. Lyder sku satme
> mystisk. Samtidigt står der:

Måske fordi TDC's 3G netværk kun er i et par af de store byer og de
gerne vil have lov at sikre sig at netværket også kører fint når der er
kunder på det ? Måske fordi de ikke vil have en masse kunder der ikke
har dækning alligevel ? Mulighederne er skisme mange...

> [...]

> man sig ind på shoppen, er der ikke lige noget at se omkring 3G.. Man skal
> måske være kunde i forvejen for at købe en 3g mobil?

Jo der er, men du skal være kunde og melde dig til 3G telefoni før du
kan købe sådan en.

> Nå det må de vel selv om, at sælge et lille antal telefoner

De har lige lanceret nettet, der skal nok blive åbent for mere end 1000
kunder - og de skal nok også klare sig langt bedre end 3...

This is not an automated signature. I type this in to the bottom of
every message.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 13-12-05 15:47

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
> [...]

> har selv en 3G telefon, men hos 3. Hvis jeg skulle flytte til TDC 3G
> netværk, er det kun som nu at bruge deres 3g net som en udvidet bedre

Ok du er kunde hos 3 hvor man skal være heldig for at opleve at noget virker
overhovedet - smsc har de ikke styr på, dækning har de ikke styr på
regninger har de ikke styr på.. men de er også nye (host)

Danmarks dårligse umts dækning, øh tja de har haft åben i en mdr og er tæt
på den eneste konkurrents dækning og har allerede flere master at tage af..
så ved ikke helt hvad du mener?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-12-05 17:38

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in message

> Ok du er kunde hos 3 hvor man skal være heldig for at opleve at noget
> virker

Har ikke haft nogen problemer

> overhovedet - smsc har de ikke styr på, dækning har de ikke styr på
> regninger har de ikke styr på.. men de er også nye (host)

Jeg har ikke oplevet nogen af de problemer, det er da rigtigt at regningen
bliver lidt høj med 3, men det passer hvad man har indgået kontrakt om. hvad
er det de ikke har styr på dækningen med?

De har jo nævt dækning i hele danmark, det er jo selvfølgelig ikke optimalt
finmasket, men så er der da TDC nettet at springe over på.

> [...]
> planlagt masser af master ifl. mastedatabasen, men 3. har nu de fleste der

Det jeg mener at telmore gør et nummer ud af at man er særlig heldig, hvis
man for deres produkt.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-12-05 19:59

Bjarke Hansen wrote on 13-12-2005 :
> Det jeg mener at telmore gør et nummer ud af at man er særlig heldig, hvis
> man for deres produkt.

Hvor gør de det ? De indbyder 1000 tester, resten får adgang senere...

Fra : Jean

Dato : 12-12-05 20:31

En med et falsk navn skrev:
> Hej

Hej!

> Hvad synes I om Telmore launch af 3G

Meget klogt! Desuden er det jo kun i en overgangsperiode indtil de er sikre
på at skidtet kører.. Derefter bliver der åbnet for alle.

> Du kommer kun på hvis du køber en 3G mobil hos dem og iøvrigt er
> blandt de 1.000 første.

Du kan læse mere på lektien her:
https://www.telmore.dk/productsinfo/3g/info.do?id=banner
http://www.computerworld.dk/art/31844?a=fp&i=1

Mvh Jean.

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-05 22:24

M.Laudrup wrote:
> Hej
>
> Hvad synes I om Telmore launch af 3G
>
> Du kommer kun på hvis du køber en 3G mobil hos dem og iøvrigt er
> blandt de 1.000 første.

Det virker fint i København med en Nokia 6630 - helt uden at have meldt sig
til... ;)

Jeg har ikke testet nogle 3G funktioner endnu, men telefonen indikerer (med
et lille 3G-ikon) at den har forbindelse til TDC's 3G net.

Er der andre, der har "oplevet" det samme?

Zulu

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-12-05 22:44

Hej

"Zulu" <zulu-a-toughguy.net> wrote:

> [...]

>et lille 3G-ikon) at den har forbindelse til TDC's 3G net.

>Er der andre, der har "oplevet" det samme?

Og det samme gælder for UnoTel, som har tilbudt 'ubegrænset' 3G fra
samme dag som TDC introducerede, og alle 3G funktioner fungerer
problemfrit, og der skal ikke foretages nogen form for tilmelding eller
andet fidilidut, det fungerer bare...
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Martin Vollert

Dato : 13-12-05 17:36

Også skrev Vollert
> Hej
>
> Hvad synes I om Telmore launch af 3G
>
> Du kommer kun på hvis du køber en 3G mobil hos dem og iøvrigt er
> blandt de 1.000 første.

Tjaa jeg er ligeglad jeg bor i Randers sååå.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert