Synkronisering af outlook kalender
Fra : Jesper Hansen

Dato : 10-12-05 09:54

Hejsa

Nogen der kan forklare mig hvordan jeg synkroniserer min mobil (SE w800)
med min Outlook kalender. Hvis jeg i Outlook vælger "Send til Bluetooth" og
vælger min mobil - kommer der en fejl med at jeg ikke har valgt nogle emner
og skal vælge et eller flere emner af samme type. Har så prøvet at markere
nogle dage i kalenderen, med samme resultat

Jeg bruger også FMA ver. 2 og den kører fint nok, men jeg kan ikke se den
kan bruges til at synkroniserer kalenderen, men tager måske fejl.

Jesper Hansen

Fra : J.K.A.

Dato : 11-12-05 13:59

On Sat, 10 Dec 2005 09:53:40 +0100, Jesper Hansen wrote:

> Jeg bruger også FMA ver. 2 og den kører fint nok, men jeg kan ikke se den
> kan bruges til at synkroniserer kalenderen, men tager måske fejl.

Ja det gør du for det er bla. det den er beregnet til.

Men inden du kaster dig ver FMA skulle du tage et kig på den CD der fulgte
med telefonen for der ligger softwaren der fra sony`s side er tiltænkte
synkroinisering med Outlook.

--
:: J.K.Arning ::
http://yndigtland.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 10-12-05 18:48

On Sun, 11 Dec 2005 13:59:24 +0100, J.K.A. wrote:

> Men inden du kaster dig ver FMA skulle du tage et kig på den CD der fulgte
> med telefonen for der ligger softwaren der fra sony`s side er tiltænkte
> synkroinisering med Outlook.

Jamen hov - jeg havde overset Sync Station - den virker jo perfekt Får
fat i en optiker på mandag...

Jesper Hansen