Fumle spinder !!!
Fra : Anders

Dato : 13-06-01 05:32

Ja jeg kan næsten ikke lade være:

Til dem der ikke ved det har Fumle aldrig spundet mens jeg har haft
ham. (1 år).

Her ved "morgenkælningen" begyndte Fumle at spinde da jeg lå på gulvet
og nussede ham (ja det lyder skørt, men det er ikke mindre ritual
hér).

Ville bare lige fortælle det..

Fra : Nitsen

Dato : 13-06-01 05:43

"Anders" <dmu99v@hotmail.com> wrote in message
> Ja jeg kan næsten ikke lade være:

Skal du da heller ikke § Godmorgen forøvrigt §

> Til dem der ikke ved det har Fumle aldrig spundet mens jeg har haft
> ham. (1 år).
> Her ved "morgenkælningen" begyndte Fumle at spinde da jeg lå på gulvet
> og nussede ham

Pudsigt men smadderherligt. Gad vide om han har læst at du savnede
det......eller måske er det billedet af den lille søde Agnes der får ham til
at brumle *GG*

(ja det lyder skørt, men det er ikke mindre ritual
> hér).

Tihi, jamen sårn nogen ritualer er da hygsomme. Vi har osse et par stykker
her i huset §

Morgenhilsen og brumlelyde fra

Anita og Frode (der lige er kravlet i køjen igen når nu "de gamle" står så
pokkers tidligt op)

Fra : Anders

Dato : 13-06-01 05:58

On Wed, 13 Jun 2001 06:42:56 +0200, "Nitsen" <nitsen@yahoo.com> wrote:

Godmorgen

>Pudsigt men smadderherligt. Gad vide om han har læst at du savnede
>det......eller måske er det billedet af den lille søde Agnes der får ham til
>at brumle *GG*

Det er muligt- eller måske fordi jeg har været lidt ekstrasød ved ham
det seneste stykke tid.

>Morgenhilsen og brumlelyde fra
>
>Anita og Frode (der lige er kravlet i køjen igen når nu "de gamle" står så
>pokkers tidligt op)

Ja i lige måde, og god dag. Nu vil jeg drage på arbejde, og så til
Jylland når jeg kommer hjem.. juhuuu (Fumle bor hos naboen imens)