-- > cheaters ...
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 19-01-06 09:27

her er et klip om hvordan cheatere i spil bør behandles :

http://www.break.com/index/lancheater.html

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Max

Dato : 19-01-06 10:06

Hej

> her er et klip om hvordan cheatere i spil bør behandles :

Åh, nej ikke nu igen :)

Mvh Max

Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-01-06 10:16

Johnny B [2000] wrote:
> her er et klip om hvordan cheatere i spil bør behandles :
>
> http://www.break.com/index/lancheater.html

Den er fake.

Fra : Peter T.

Dato : 19-01-06 11:21

Mikael Schøler ristede følgende runer:

> Den er fake.

Den er blevet diskuteret til uendelighed og der er aldrig kommet en
afklaring på det udover en hulens bunke formodninger. :)

--
Mvh. Peter T.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-01-06 11:56

"Peter T." wrote

> Mikael Schøler ristede følgende runer:

> Den er blevet diskuteret til uendelighed og der er aldrig kommet en
> afklaring på det udover en hulens bunke formodninger. :)

Man kan se at den er fake
Knægten bliver sat forsigtigt ned hvorefter han selv vælter
Intet motherboard i PC'en

Udover så ville Lantrocity have fået en gigantsag på halsen hvis det var
sandt

Søger du på nettet kan du finde flere henvisninger til at Lantrocity selv
har meldt ud at det er fake

Men videoen er meget sød, den er gemt i afdelingen for "Sweet Dreams"

- Peter

Fra : Diablo

Dato : 19-01-06 16:53

Det er synd at den er falsk. han burde hænges op i "løg´ne" indtil han faldt
ned af sig selv. hehe

/Diablo

Fra : Brian Lund

Dato : 19-01-06 20:57

> Det er synd at den er falsk. han burde hænges op i "løg´ne" indtil han
faldt
> ned af sig selv. hehe

Og hvis den var ægte burde dem der smed ham ud/smadrede computeren have
samme behandling!
Jeg kan ikke se det slemme i at snyde, medmindre det er til en konkurrence
om præmier/penge..!

Selvfølgelig kan det ødelægge spiloplevelsen for de andre spillere, men det
er jo derfor man har opfundet alle mulige smarte måder til at komme det til
livs, f.eks. ban-kick ;)

Brian

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-01-06 21:09

"Brian Lund" wrote

> Og hvis den var ægte burde dem der smed ham ud/smadrede computeren have
> samme behandling!

Næhh der skal bare køres en sag på de pågældende, specielt i USA vil det
skæppe godt i kassen
Der er jo fin dokumentation i form af en video :)

> Jeg kan ikke se det slemme i at snyde, medmindre det er til en konkurrence
> om præmier/penge..!

Snyder man er man et fjols
Man ødelægger det for sig selv og andre

- Peter

Fra : Diablo

Dato : 19-01-06 22:31

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Brian
>
>Du lyder som typen, der også springer over i køen, burde man så også lave

/Diablo

Fra : Brian Lund

Dato : 19-01-06 23:10

> Du lyder som typen, der også springer over i køen, burde man så også lave
> et kick (røv) / ban for det ???

Du mener altså at man bare skal lade folk der snyder spille på serveren, og
nøjes med at kigge skævt til dem, uden at sige noget?

Og hvordan konkluderer du det? - Du lyder som typen der er fordomsfuld og
dømmer folk uden grundlag... Skal din email filtreres for det? - For ligesom
at kaste bolden tilbage...

Brian

Fra : Kenneth

Dato : 20-01-06 11:11

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Og hvis den var ægte burde dem der smed ham ud/smadrede computeren have
> samme behandling!

Næh de skulle bare have lov til at erstatte computeren.

> Jeg kan ikke se det slemme i at snyde, medmindre det er til en konkurrence
> om præmier/penge..!

> Selvfølgelig kan det ødelægge spiloplevelsen for de andre spillere

Og det er netop derfor det er slemt
Hvis man vil snyde så kan man gøre det i singleplayer spil.

Mvh Kenneth

Fra : Laziter [9440]

Dato : 19-01-06 17:10

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Man kan se at den er fake
> Knægten bliver sat forsigtigt ned hvorefter han selv vælter
> Intet motherboard i PC'en

Man kan også høre det..
Prøv at lytte når der bliver talt, det er tydeligt skuespil..

Mvh
Benjamin