Need For Speed Most Wanted
Fra : René Jensen

Dato : 13-01-06 03:20

Jeg har gennemført "Career Mode" delen af spillet, men mangler 5% af
"Rap Sheet", så hvordan får man de sidste 5% af "Rap Sheet" delen?

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Klaus G.

Dato : 13-01-06 21:45

> Jeg har gennemført "Career Mode" delen af spillet, men mangler 5% af
> "Rap Sheet", så hvordan får man de sidste 5% af "Rap Sheet" delen?

Jeg har selv gennemført, og jeg ved at jo flere af de races der er ved hver
person på blacklisten, man gennemføre, jo flere procent får man. Det samme
gælder for milestones. Måske det er det du mangler?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : René Jensen

Dato : 14-01-06 00:08

Klaus G. wrote:
> Jeg har selv gennemført, og jeg ved at jo flere af de races der er ved hver
> person på blacklisten, man gennemføre, jo flere procent får man. Det samme
> gælder for milestones. Måske det er det du mangler?

Nuværende game stats:
---------------------
Game Completion .............. 97%
Career Completion ............ 100%
Rap Sheet .................... 95%
Challenge Series ... 61/68 ... 89%

Bounty ................. 30.994.261
Cost to State .......... 5.017.675

Har kigget hele Blacklisten igennem to gange for at se om der var
milestones, som jeg ikke havde opfyldt, men jeg gennemført samtlige
races og milestones på Blacklisten.

Så jeg er godt nok lidt blank der ...

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Klaus G.

Dato : 14-01-06 03:18

> Har kigget hele Blacklisten igennem to gange for at se om der var
> milestones, som jeg ikke havde opfyldt, men jeg gennemført samtlige
> races og milestones på Blacklisten.
>
> Så jeg er godt nok lidt blank der ...

Er der ikke nogle "hidden" ting i spillet så?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Anders

Dato : 14-01-06 11:30

René Jensen wrote:
> Nuværende game stats:
> ---------------------
> Game Completion .............. 97%
> Career Completion ............ 100%
> Rap Sheet .................... 95%
> Challenge Series ... 61/68 ... 89%
>
> Bounty ................. 30.994.261
> Cost to State .......... 5.017.675

Jeg er ikke selv kommet igennem spillet endnu, men kunne det ikke
skyldes, at du ikke er nummer 1 på samtlige entries i dit Rap Sheet? Og
at du ikke har gennemført samtlige challenge series?

Anders

Fra : René Jensen

Dato : 14-01-06 13:05

Anders wrote:
> Jeg er ikke selv kommet igennem spillet endnu, men kunne det ikke
> skyldes, at du ikke er nummer 1 på samtlige entries i dit Rap Sheet?

Hunden lå begravet i Rap Sheet under Career Mode, der var to placeringer
under rankings, hvor jeg lå henholdsvis tre og fem, så der ligger de
sidste procenter - man kan være lidt blind ;)

> Og at du ikke har gennemført samtlige challenge series?

Nej, Rap Sheet og Challenge Series er to forskellige ting, da Rap Sheet
er en del af ens Career Mode, og derfor uafhængig af Challenge Series.

Med venlig hilsen,
René Jensen