Battlefield e.s.
Fra : Jan

Dato : 09-01-06 10:20

Jeg har købt Battlefield Expansion pack special forces
det virker godt i singleplayer men jeg kan ikke spille på nettet i
multiplayer hvilket er der jeg befinder meg mest i bf2
hvergang jeg vælger s.f. kommer der en meddelse som

"This server only allows players whith unmodified conten to join. Revert
your version of Battlefield 2 to current official version to join."
Kan det virkelig passe at man skal undinstalle bf2 ? med dens
opgraderinger? hilsen fra jbhdk i battle

Fra : Kim

Dato : 09-01-06 10:37

"Jan" <jblume@hansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan det virkelig passe at man skal undinstalle bf2 ? med dens
> opgraderinger? hilsen fra jbhdk i battle

Prøv at køre patchen "bf2_patch_112" eller "bf2_v1_12update".

Hilsen Kim

Fra : Jan

Dato : 09-01-06 11:19

"Kim" <vildsiFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jan" <jblume@hansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at køre patchen "bf2_patch_112" eller "bf2_v1_12update".
>
> Hilsen Kim

Tak Kim det virker , jeg havde ellers kørt "bf2_v1_12update". inden jeg fik
S. F. men nu virker det Hilsen jbhdk

Fra : Kim

Dato : 09-01-06 11:44

> Tak Kim det virker ,
Så lidt

>jeg havde ellers kørt "bf2_v1_12update".<
> inden jeg fik< S. F. men nu virker det Hilsen jbhdk<

Det er helt normalt at den skal køres både før og efter S.F.

Hilsen Kim