Need for speed 2,vil ikke starte op mere
Fra : mvama

Dato : 05-01-06 11:34

Mit OS er XPpro Pentium 4 Grafik Geforce fx 5500
Min søn har spillet dette spil et par uger,så pludselig igår da han ville
spille igen og trykkede på ikonet for at starte spillet op kommer billed
frem og forsvinder igen,men det starter ikke op.Der meldes ikke nogen
fejl,spil cd køre men der sker ikke noget.Vi har afstall. spillet og
install.det igen,men det samme sker ikonet dukker frem,men spiller starter
ikke op?HVAD ER DER SKET.
mvh. mvama

nb.knægten er rutineret spiller,og jeg har selv kigget det hele igennem
(computer) og der er ikke i udu i noget på hans PC.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-01-06 12:02

mvama wrote:
> [...]
>
> nb.knægten er rutineret spiller,og jeg har selv kigget det hele igennem
> (computer) og der er ikke i udu i noget på hans PC.

Svarer så også lige her

har I installeret andet i mellemtiden? Daemon Tools, Clone CD eller
andre emuleringsprogrammer? Det kan være de går ind og laver rav i det.
Har I opdateret grafikdriver? Hvis ja, kan det være den. Hvis nej, prøv
at opdatere den. :)

Lige umiddelbart det jeg kan komme på.

Mikael

Fra : jama

Dato : 05-01-06 13:47

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> andre emuleringsprogrammer? Det kan være de går ind og laver rav i det.
> Har I opdateret grafikdriver? Hvis ja, kan det være den. Hvis nej, prøv

------------------------------------

nej jeg har afinstall. Clone CD etc.,men tilgengæld starter den op hvis jeg
trykker på "ctrl.og alt og del" så kommer jobliste frem så kan jeg afslutte
Need for speed 2 der,og så trykke på ikonet igen,så starter spillet,men
hvorfor skal dette gøres.
mvh.mvama

-----------

Fra : mvama

Dato : 05-01-06 14:27

"jama" <nonspam@mail.com> wrote in message

> [...]
> hvorfor skal dette gøres.
> mvh.mvama

> det viste sig at når mit webcam blev fjernet fra opstart,så startede
spillet,
tak for svar.
mvh.mvama

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-01-06 14:44

mvama wrote:
> "jama" <nonspam@mail.com> wrote in message

> billed

> igennem

> jeg

> afslutte

> spillet,
> tak for svar.
> mvh.mvama

Okay! Meget underligt men godt I fandt ud af det

God fornøjelse med spillet.

Mikael

Fra : FedeDorit

Dato : 05-01-06 18:13

> Okay! Meget underligt men godt I fandt ud af det
>
> God fornøjelse med spillet.
>
> Mikael

Det er da ikke underligt når det er Windows man har

Fra : jama

Dato : 05-01-06 20:01

"FedeDorit" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da ikke underligt når det er Windows man har
--------------------------------
Helt rigtigt
mvh. mvama

Fra : mvama

Dato : 07-01-06 12:49

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Okay! Meget underligt men godt I fandt ud af det
>
> God fornøjelse med spillet.
>
> Mikael

E var hele problemmet.Spillet starterDet viste sig desværre,at det IKK godt
nok op og køre et stykke tid,men hvis jeg skal ha ny bane,eller gøre noget
andet--så stopper spillet op og indlæser hele tiden,uden der sker
noget.Dette kan også ske under opstart.
jeg vil sige tak for hjælpen og håbe ,at opdat af grafik og chip evt. vil
hjælpe.ELLER der er en der har prøvet noget ligende!
mvh. mvama