Tetris - PC
Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-12-05 14:40

Nogen der har bud på nogle gode Tetris spil til PC - skal være
freeware og uden registrering og UDEN spyware o.l.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-12-05 14:48

On Fri, 30 Dec 2005 14:40:18 +0100, Karsten Jensen wrote:

> Nogen der har bud på nogle gode Tetris spil til PC - skal være
> freeware og uden registrering og UDEN spyware o.l.

Jeg tror du mener til Windows, men i så fald det er til linux kan jeg
anbefale ltris.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-12-05 16:13

On Fri, 30 Dec 2005 14:48:07 +0100, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

>Jeg tror du mener til Windows, men i så fald det er til linux kan jeg
>anbefale ltris.

Til Windows, ja!

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 30-12-05 17:05

http://www.miniclip.com/tetris.htm
Kan spilles i browser eller downloades.

Bare skriv 'Tetris' i Google, så får du en million steder med Tetris.

Fra : Dan

Dato : 30-12-05 17:07

Ellers er der altid MAME med Tetris + varianter

Hilsen

Dan

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-12-05 20:47

On Fri, 30 Dec 2005 17:06:36 +0100, "Dan" <no@spam.thankyou.com>
wrote:

>Ellers er der altid MAME med Tetris + varianter

Så skal man køre en emulator, ikke?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-12-05 20:47

On Fri, 30 Dec 2005 17:05:16 +0100, "C. H. Engelbrecht" <chris@
bitfrost.dk> wrote:

>http://www.miniclip.com/tetris.htm
>Kan spilles i browser eller downloades.

Takker - men den kender jeg faktisk godt og ville gerne have en anden.

>Bare skriv 'Tetris' i Google, så får du en million steder med Tetris.

Det har jeg naturligvis gjort, men der dukker alt for mange underlige
udgaver op - og tænkte der var nok nogen herinde med gode erfaringer
*S*

Fra : Michael Holm

Dato : 31-12-05 04:39

Karsten Jensen wrote:
> Nogen der har bud på nogle gode Tetris spil til PC - skal være
> freeware og uden registrering og UDEN spyware o.l.

Tog mig lang tid at finde den, men her er der en god en:
http://www.tucows.com/preview/358874

--Michael

Fra : Karsten Jensen

Dato : 01-01-06 10:52

On Sat, 31 Dec 2005 04:38:41 +0100, Michael Holm <tlf@20682620.dk>
wrote:

>Tog mig lang tid at finde den, men her er der en god en:
>http://www.tucows.com/preview/358874

Tak for tippet...