X3 - The Reunion
Fra : Kenneth Iversen

Dato : 27-12-05 16:04

Hejsa,

Jeg ville lige høre om andre også har problemer med at
få jeres drev/dreve til at acceptere denne DVD.

Jeg skal køre min tray ind/ud, utrolige mange gange,
før jeg kan få min Plextor til det.

Alt andet, æder den uden problemer.

/Kenneth Iversen

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 27-12-05 17:19

On Tue, 27 Dec 2005 16:03:59 +0100, "Kenneth Iversen"
<kenneth.iversen@notvalid.email.dk> skrev:

> [...]
>få jeres drev/dreve til at acceptere denne DVD.
>
>Jeg skal køre min tray ind/ud, utrolige mange gange,

Ingen problemer med et Lite-On drev. Det er sikkert det berygtede
Starforce kopisikrings system som laver bøvl.

--
Kim S. Poulsen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 27-12-05 17:42

"Kim S. Poulsen" <kspFJERN@FJERNakim.dk> skrev i en meddelelse
> Ingen problemer med et Lite-On drev. Det er sikkert det berygtede
> Starforce kopisikrings system som laver bøvl.

Jeg ved det ikke. Tanken har ramt mig men jeg har
også andre Starforce spil som virker perfekt.

Nu er det min brænder, som jeg forsøger at afvikle det
fra. Jeg har også et andet DVD drev men da det er SCSI
så brokker starforce driveren sig. Jeg har så forsøgt at
skjule min brænder med starforce nightmare, men så
går min maskine ned når jeg forsøger at afvikle det fra
SCSI drevet... typisk :-/

/Kenneth Iversen