Asger Aamund taler ud.
Fra : Jim

Dato : 13-12-05 10:45

http://www.dansk-svensk.blogspot.com/

Asger fortæller lige et par sandheder.

J.

Fra : Martin

Dato : 13-12-05 11:07

Jim skrev:

> http://www.dansk-svensk.blogspot.com/
>
> Asger fortæller lige et par sandheder.
>
> J.

Koran-facisme. LOL. Godt ord.
Hvad var egentlig JO Kraghs ordrette svar på Kinas krav på officiel
undskyldning?

Fra : Jim

Dato : 13-12-05 11:11

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

Jim skrev:

> [...]
>
> J.

Koran-facisme. LOL. Godt ord.
Hvad var egentlig JO Kraghs ordrette svar på Kinas krav på officiel

********************
Vist nok noget med at han havde taget et nyt standpunkt... ;0)

Ærlig talt, så skal jeg ike kunne sige det, da jeg ikke har læst den
standpunktssvingende ministers brev til kommunisterne i det røde rige.

J.

Fra : Martin

Dato : 13-12-05 11:19

Jim skrev:

> [...]
>
> Ærlig talt, så skal jeg ike kunne sige det, da jeg ikke har læst den
> standpunktssvingende ministers brev til kommunisterne i det røde rige.

Nej det var også mere henvendt til gruppen. Jeg har prøvet at google
den men........ Det med standpunktet var efter valget i 66 med
dannelsen af det røde kabinet best af S & SF. For at beholde scepteret
måtte han alliere sig med de røde seler.

Mvh
Martin

Fra : Jim

Dato : 13-12-05 11:30

Jim skrev:

> [...]
dannelsen af det røde kabinet best af S & SF. For at beholde scepteret
måtte han alliere sig med de røde seler.

Han skulle have været radikal, så havde det været til at forstå.

J.

Fra : Rune

Dato : 13-12-05 12:09

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> http://www.dansk-svensk.blogspot.com/
>
> Asger fortæller lige et par sandheder.

Ja det er udemærket. Han var heller ikke bange for at gøre grin med rockerne
under deres seneste rockerkrig. Han tager dog fejl i den sidste observation:

"Det er derfor, at demokratiet altid taber første runde mod fascismen! Men
vi har besejret dem alle sammen fra latino-fascismen i Italien og Spanien,
den germanske fascisme i form af nazisme, sovjetfascismen i form af
kommunisme - nu kommer så den sidste fascistiske bevægelse..."

- det er den seneste, men ikke den sidste. Der er aldrig en sidste krig.

Fra : Jim

Dato : 13-12-05 12:19

"Rune" <slam@slam.slam> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ja det er udemærket. Han var heller ikke bange for at gøre grin med
> rockerne under deres seneste rockerkrig. Han tager dog fejl i den sidste

Uhadada.. Og siden hvornår er du blevet så meget klogere end en af ladets
største erhvervsledere, som trods alt har en del at have sine udtalelser i.
Asger Aamund er ikke en hr. hvemsomhelst.

> [...]
> kommunisme - nu kommer så den sidste fascistiske bevægelse..."
>
> - det er den seneste, men ikke den sidste. Der er aldrig en sidste krig.

Det skal ikke forstås, som at det er den uigenkaldelige sidste form for
fascisme, der skal bekæmpes.
Det er blot den sidstkendte fascisme.

J.