De utaknemlige lønmodtagere
Fra : Svend Poulsen

Dato : 11-12-05 06:34

Hello, All!

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=324885

With best regards, Svend Poulsen. E-mail: svend_poulsen_304@*hotmail.com

Fra : XXX

Dato : 11-12-05 21:23

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote in
news:439bba38$0$15783$14726298@news.sunsite.dk:

> Hello, All!
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=324885

At prioritere tid med familien højere end arbejde er ganske naturligt. Det
ville først blive sygt, hvis det var omvendt.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-12-05 03:28

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote in message
> Hello, All!
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=324885
>
> With best regards, Svend Poulsen. E-mail: svend_poulsen_304@*hotmail.com

Kan du ikke lige krydre den med en statistik om produktivitet ?

Hint: Du skal nok ikke søge hos din standard kilde.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 11-02-06 21:39

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> "Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote in message

> Kan du ikke lige krydre den med en statistik om produktivitet ?
>
> Hint: Du skal nok ikke søge hos din standard kilde.
>
> Thorkild

Jamen, Thorkild fordi at profit kommer før alt andet i din verden er det jo
ikke ensbetydende med at alle andre vil leve efter din livsstil !!!!

Eller er du bare for selvoptaget/dum til at fatte det ?

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-02-06 10:43

> Jamen, Thorkild fordi at profit kommer før alt andet i din verden er det
> jo ikke ensbetydende med at alle andre vil leve efter din livsstil !!!!

Mon ikke du burde lære at skille tingene ad, fisse er gratis og har ikke
noget med profit at gøre. At gå en tur med hunden, drikke kaffe i haven
eller andre gratis aktiviteter, er et godt eksempel på livsværdier der er
friholdt for profit og stat.

Hvad du ønsker er mere stat, fri os for den livsstil.

> Eller er du bare for selvoptaget/dum til at fatte det ?

Nej, jeg fatter ganske meget, men har min tvivl om din fatteevne.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 12-02-06 12:23

> [...]
>
> Hvad du ønsker er mere stat, fri os for den livsstil.

> Nej, jeg fatter ganske meget, men har min tvivl om din fatteevne.

Ja, Thorkild du har jo gentagende udtalt, at for dig er fakta du kan lide
gældende og fakta du ikke kan lide ikke brugbart, så hvad du nu
siger/skriver tages ikke med et gram salt men et helt kilo, da man ikke kan
stole på det du skriver.

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-02-06 16:41

> [...]
> gældende og fakta du ikke kan lide ikke brugbart, så hvad du nu
> siger/skriver tages ikke med et gram salt men et helt kilo, da man ikke

Jo, man kan netop stole på hvad jeg skriver. Problemet er nok du ikke
forstår det. Hvis jeg til eksempel henviser til en statistik har vi
oversteget dine intellektuelle begrænsninger, så stopper dialogen.

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 12-02-06 18:26

> [...]
> forstår det. Hvis jeg til eksempel henviser til en statistik har vi
> oversteget dine intellektuelle begrænsninger, så stopper dialogen.

Hvor har vi dog savnet dig, det sidste par uger.
Men vi har jo talt holdninger, principper og lignende svære ting.
Som du åbenbart ikke formår at sætte ind i tabeller.
Og derfor ikke forstår.
Må jeg henvise til DI?
De har en holdning til frihed kontra profit.

ES

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 13-02-06 05:49

"Egon Stich" <egon-stich@mail.dk> wrote in message

> [...]
> Og derfor ikke forstår.
> Må jeg henvise til DI?
> De har en holdning til frihed kontra profit.

Jamen Hans Egon, jeg er da godt klar over dit blodtryk kom under 200/130 for
en stund, men nu er jeg så ved at varme op igen.

Grunden til mit fravær er såmænd al den støj omkring Muhammed tegningerne.
Sagen interesserer mig såmænd, men jeg orker ikke at læse alle de indlæg.

Jeg har kontaktet en af mine venner i USA for at se en forretningsmulighed i
sagen.

1. Tidligere har en husmoder fundet et billede af Jomfru Maria i en kage og
solgt den til mega $$$$, hvis vi leder en smule burde det være muligt at
finde et billede af Muhammed på en kotelet. Faktisk arbejder vi med tanken
om en gril bund der netop danner dette billede.

2. Man kan også udgive Muhammed på en rulle lokumspapir. Andre kandidater i
denne kategori kunne være Mogens Lykketoft, Anders Fogh, Claus Hjort, Hanne
Vibeke Holst m.fl.

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 13-02-06 16:36

> [...]
> finde et billede af Muhammed på en kotelet. Faktisk arbejder vi med tanken
> om en gril bund der netop danner dette billede.

Den tager jeg sgu hatten af for
Hvis du overlever gennemførelsen af projektet, er der ingen tvivl om, at du
bliver millionær..-))
Og det er jo nu, medens sagen er varm, at der skal smedes.
Start fremstødet med at sende pander til udvalgte arabere.
Så behøver man ikke mere markedsføring., og har sparet en masse.
ES