Småborgerlort
Fra : Henri Gath

Dato : 08-12-05 00:08

Det er forstemmende at overvære, hvordan alle småprokuristerne og
brugsuddelerne og alle de andre småborgere farer frem mod de svage i
samfundet herinde. Mem som jeg har nævnt før:Det er formentlig fordi de er
slavenaturer,der hverken har evner eller nosser til at sparke opad i stedet
for nedad....... Vorherrebevares,sådan noget småborgerlort....

Fra : GB

Dato : 08-12-05 01:28

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in

> Det er forstemmende at overvære, hvordan alle småprokuristerne og
> brugsuddelerne og alle de andre småborgere farer frem mod de svage i

Er der i det hele taget en eneste ærlig brugs-uddeler tilbage? Jeg troede
kun der var Bilka'er...

Jeg ville hellere end gerne have den gammeldags købmand tilbage...

GB

Fra : Allan Knaap

Dato : 08-12-05 09:38

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in

> Er der i det hele taget en eneste ærlig brugs-uddeler tilbage? Jeg troede
> kun der var Bilka'er...
>
> Jeg ville hellere end gerne have den gammeldags købmand tilbage...

Jeg er næsten ved at vænne mig til det sure gamle ribs af en købmandskone,
hvor jeg foretager mine daglige indkøb. Når hun gennem sit sammenbidte
gebis vrisser et mojn' :)

Allan Knaap

Fra : GB

Dato : 08-12-05 12:27

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> wrote in

> Jeg er næsten ved at vænne mig til det sure gamle ribs af en
> købmandskone, hvor jeg foretager mine daglige indkøb. Når hun gennem
> sit sammenbidte gebis vrisser et mojn' :)

Da jeg boede i Rrrrens, havde vi en købmandskone, som - hver gang der kom
en kunde ind i forretningen - lyste op i et stort smil, og sagde "Og hwa'
måt' de wæer????"

GB

Fra : Jesper

Dato : 08-12-05 06:28

> [...]

> slavenaturer,der hverken har evner eller nosser til at sparke opad i stedet
> for nedad....... Vorherrebevares,sådan noget småborgerlort....

Det er det ikke Petitbourgergiet du skulle bekymre dig om, men derimd de
fem kolde tæer du får op i røven når du bliver sparket af den
velfærdsnassseordning du er på dit dovne læs lort!
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Croc®

Dato : 08-12-05 08:20

On Thu, 8 Dec 2005 06:28:26 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Det er det ikke Petitbourgergiet du skulle bekymre dig om, men derimd de
>fem kolde tæer du får op i røven når du bliver sparket af den
>velfærdsnassseordning du er på dit dovne læs lort!

Det er fint med sproglige blomster Jesper, men det kræver altså at man
bare tilnærmelsesvis behersker dem.
Petit-"Bourgeoisie" er vist det ord du leder efter.

Regards Croc®

Fra : Jesper

Dato : 08-12-05 15:54

Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

> Det er fint med sproglige blomster Jesper, men det kræver altså at man
> bare tilnærmelsesvis behersker dem.
> Petit-"Bourgeoisie" er vist det ord du leder efter.
>
> Regards Croc®

Ja, nu er det 25 år siden jeg har lært fransk, men tilsyneladende vil du
hellere agere spelling troll end tage stilling til det jeg skriver
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Croc®

Dato : 09-12-05 00:44

On Thu, 8 Dec 2005 15:54:09 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Ja, nu er det 25 år siden jeg har lært fransk, men tilsyneladende vil du
>hellere agere spelling troll end tage stilling til det jeg skriver

No pun intended. Jeg elsker sprogblomster, men lidt forbrugeroplysning
er du vel ikke for fin til at have gavn af.

Regards Croc®

Fra : Svend Poulsen

Dato : 10-12-05 15:02

> [...]
> --
> Three things are certain: Death, taxes and lost data.
> Guess which has occurred. -- David Dixon

Herligt at læse at du er enig i ham om at dem der er svage skal have sparket
nedad

Svend