kan Han samarbejde med andre en df
Fra : Morfar I Viborg

Dato : 07-12-05 12:32

Nu bliver det spændende om statsministeren kan samarbejde med andre end DF
om Danmarks fremtid, eller om det kun drejer sig om at vinde næste valg.
Jeg er bange for at det bliver et tandløs reform lavet sammen med DF uden
visioner for fremtiden.

--
Hej fra Børge Højlund Jensen.
http://oz5vib.webbyen.dk

Fra : Konrad

Dato : 07-12-05 21:53

"Morfar I Viborg" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message news:4396c840$0$196$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> Jeg er bange for at det bliver et tandløs reform lavet sammen med DF uden

Det vil i hvert fald være et afgørende brud med regeringens hidtidige linie, hvis det modsatte skulle vise sig at være tilfældet.

Fra : Sten Schou

Dato : 07-12-05 14:47

"Morfar I Viborg" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er bange for at det bliver et tandløs reform lavet sammen med DF uden

Det kommer jo helt an på om de andre er samarbejdsvillige, hidtil har de
mest været modarbejdsvillige.

Hilsen Sten

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 07-12-05 14:59

"Morfar I Viborg" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message
> Nu bliver det spændende om statsministeren kan samarbejde med andre end DF
> om Danmarks fremtid, eller om det kun drejer sig om at vinde næste valg.

Hvad skulle være vundet ved et samarbejde med et Socialdemokrati som ikke
engang kan samarbejde med sig selv?

> Jeg er bange for at det bliver et tandløs reform lavet sammen med DF uden
> visioner for fremtiden.

DET kan man - uanset hvad man ellers mener - næsten garantere at den bliver!

Fra : Jesper

Dato : 07-12-05 15:54

> [...]

> Jeg er bange for at det bliver et tandløs reform lavet sammen med DF uden

Jamen så synes jeg sandelig at sosserne skulle til at trække i
arbejdstøjet i stedet for at ligge i hængekøjen, et flertal kan
etableres mellem A på den ene side og C og V på den anden.
http://dvd.tradewho.com/