Kan jeg få KamalQureshi dømt for mened?
Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-05 08:13

Kan jeg få KamalQureshi dømt for mened?

Hvis ikke Islam ejer vort retsvæsen allerede, så ja.
Byretten dømte ham for grundløst at kalde mig nazist,
Han ankede sit byrets-nederlag , og under vidneansvar løj han i
Landsretten i fredags uden forbehold, at jeg ved et
Europ(ØMU)-debatmøde i 2000 havde båret synligt hagekors.
TV dækkede mødet, og selvom de udsendte klip af mig den dag ikke viser
mig i fuld figur fra alle sider, så er det indlysende for enhver
dansker, at havde jeg båret hagekors, havde medierne ikke forbigået en
så Glistrup-skadelig sensation
Det nærmeste jeg nogensinde har været at bære hagekors er at læse
bøger, der havde sådan illustration.

Jeg har i Forum 2001 under bogmesse båret synligt stort Z og det førte
til at man udviste mig, og fire at stedets arbejdsmænd bar mig ud af
Forum. Den historie ville ingen medier bringe, men den er rygtedes, og
en fjer blir til fem høns - men det undskylder ikke den til danske
forhold ufuldstændigt uskolede SF-MF, som nu bør få den vante dom for
mened, tre måneders ubetinget, og altså miste al værdighed, immunitet
og MF-job.

MEd venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. Bjelkes Alle 46, 2200 N,
35861000

Fra : NoTrabajo

Dato : 07-12-05 10:01

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> Kan jeg få KamalQureshi dømt for mened?

Nej, det kan du ikke, for han er muhamedaner, og du er bare "en dum
dansker".
--
NoTrabajo

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-12-05 14:39

> Kan jeg få KamalQureshi dømt for mened?

Ord kan da ikke skade, vel?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-05 16:45

> Ord kan da ikke skade, vel?

Jeg så helst at injurier gjordes straffri - kun skal den der kan
bevise skadelig løgn kunne forlange genmæle

Men fordi så extremt mange medier og MF'er kaldte mig nazi foråret
2004 brød jeg mit glistrupske princip om at livet er for kort til
bagvaskelses-juristeri og vandt altså over Kamal - og egentlig også
over Modkraft, der havde kaldt mig jødehader pga revisionisme.
Dommeren skrev i dommen at der ikke var gnist af jødehad i mine
skriverier - man at revisionisme er så hyppigt associeret med jødehad
at Modkrafts misforståelse ikke var ubeføjet nok til at jeg kunne få
dom for det.
Jeg såres ikke af løgn - men jeg ønskede at forske i hvor sindsygt
vort retssystemet er

Og nu er der via den førstnævnte sag faldet den appelsin i mit turban,
at jeg måske kan få en muslimsk SF-MF sparket ud af folketinget, for
han begik mened i landsretten og det giver altid 3 mdr ubetinget
fængsel og så kan han aldrig blive MF igen.
Men det kræver som sagt at vort retssystem ikke ejes af Islam, og det
gør det vist.

At Qureshi digter ud af den blå luft - under vidneansvar - at jeg
havde hagekors på tøjet ved et møde om Euro-folkeafstemning.....
---- kan du forklare det?
Har han lidt dansk situationsfornemmelse vil han da ku se, at jeg kun
kunne skade Glistrup ved at have hagekors på mit tøj - hvad jeg sføli
aldrig har haft

Jens Bruun - ligesom vedr din seen selvmodsigelsesspøgelser ved højlys
dag vedr min FRP-ideologi og hæven pension, så er dit angreb på mig en
svipser også her

Fra : NoTrabajo

Dato : 08-12-05 08:24

> Men det kræver som sagt at vort retssystem ikke ejes af Islam, og det
> gør det vist.

Ja, der er meget der tyder på at danske dommere allerede har gjort sig til
dhimmier og danser efter muhamedanernes pibe.
--
NoTrabajo

Fra : GB

Dato : 08-12-05 12:29

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in

> til dhimmier og danser efter muhamedanernes pibe.

Muhamed Jelveds, snarere...

GB

Fra : NoTrabajo

Dato : 10-12-05 12:47

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in

> Muhamed Jelveds, snarere...

Jelved eller muhamedanere - det er to alen ud af ét stykke?
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-05 20:08

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message

> "GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Jelved eller muhamedanere - det er to alen ud af ét stykke?

Slet ikke. Jelved holder af sine meddanskere, omend hun er villedt.

Muhamedanerne foragter os vantro og ønsker os kun godt, i en
overgangsfase indtil de kan overtage vore resourcer.

Egentlg er jeg ikke meget for at få efter manden og det er nok omsonst
at få Kamal Quraishi dømt for den bevidste usandhed han begik under
vidneansvar, altså mened. Eller?

Fra : Per Hagemann

Dato : 10-12-05 21:30

> Egentlg er jeg ikke meget for at få efter manden og det er nok omsonst
> at få Kamal Quraishi dømt for den bevidste usandhed han begik under
> vidneansvar, altså mened. Eller?

Det afhænger af om anmelderen synes det er vigtigt om der lyves eller ej i
retten. Med din holdning om at ord ikke sårer, så kan denne let
gennemskuelige løgn fra Kamal bare ignoreres, hvis den ikke har betydning
for sagens udfald.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-05 13:19

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> eller ej i retten. Med din holdning om at ord ikke sårer, så kan
> denne let gennemskuelige løgn fra Kamal bare ignoreres, hvis den

Man tvang mig til at bruge advokat.
Jeg ville helst have været selvmøder
Advokater har ofte modarbejdet mig - altså været på anklagers side,
systemets side, ikke min selvom de proforma var beskikket som
forsvarer
Bl.a. sørgede adv Mouritzen for at indlever anke til landsret FOR
SENT, og tilbød mig penge som kompensation for at jeg ikke fik prøvet
min bødedom ved landretten.(en af mine tre 266b-straffe)

DEn nuværende er ikke meget for at kræve offentlig tiltale mod en MF -
en æret indvandrer.
Så jeg må nok til det selv.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 07-12-05 18:26