serverfejl
Fra : Michael Larsen

Dato : 13-06-01 00:10

Hej.

Efter en ren installation af win 2kpro, iis 5 og office2k, har jeg
importeret mit websted fra nettet, altså lavet en lokal installation.
C:\Documents and Settings\Michael Larsen\Dokumenter\Mine Web-steder

Når jeg nu prøver at udgive websted til internettet kommer fejlen

Serverfejl: Cannot open file
"C:\inetpub\wwwroot\hjemmeside\_vti_pvt\service.lck" for writing.

Klart, der ikke kan skrives til den. Den eksisterer ikke. Jeg har
\inetpub\wwwroot.

mssqlserver - running

Extension er installeret og understøttes af udbyder.
Office server udvidelse er installeret .
Er der nogen der har et bud.

Michael

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-06-01 16:56

Det er ikke det lokale web der tales om. Bed din udbyder rette dette.