Kvinde-utroværdighed vedr sexisme-anmeldel~
Fra : Bo Warming

Dato : 05-12-05 09:11

Kvinde-utroværdighed vedr sexisme-anmeldelser(min sag+)

For hver tusind voldtægtsanmeldelser bliver mange hundred trukket
tilbage, fordi venlige forhørs-betjente lader forstå, at det lodrette
opdigt er gennemskuet - men under een af disse potentielt
skæbneødelæggende løgne bliver straffet for mened.

Jeg har straks da afrikanerinde løj om blufærdighedskrænkelse, anmeldt
hende for falsk anmeldelse, men der er næsten indført omvendt
bevisbyrde af de magtfulde feminister og psykologer.

"Løj om sex med Robbie"(Williams) ( to norske modeller boostede eget
image med samlejerapport som sangeren dementerer)
(Ekstrablads-overskrift 4 dec 2005 p 10 er i tråd med næste dags
biologisk-videnskabelige Politiken kronik "For begge køn er der stor
prestige forbundet med at have været i seng med de mest eftertragtede
af det modsatte køn".

Der er også venindebedrift (og kæmpeerstatninger vedr voldtægt) i at
udstille klamme monstre og få dem dømt - og med hetz mod "racister"
som mig, er det indlysende, at det notorisk lyvende kvindekøn
inspireres til at søge dom over mig, der jo blotter tær og knæ året
rundt, så hvorfor ikke lade en fjer blive til fem høns og vedtage, at
jeg blottede mit lem.

APROPOS MENED

SF-MF ud af tinget pga grov, bevist _mened_

Når Kamal Qurashy (SF-MF) usandt videreudvikler, hvad byretten har
kaldt usandt, med at opdigte, at jeg ved Euro-møde bar synligt
hagekors, så må det være let for mig nu at få ham dømt endnu hårdere
og kendt uværdig som folketingsmedlem.

Der var talrige fotografer og kamerafolk ved Glistrup-mødet i 2000 ,
hvorom han i Landsretten 2 dec 2005 nu opdigter synligt nazi-symbol på
min (i alle henseender unazistiske) person,

Min fremtoning med spørgsmål ved Glistrupmødet var i TV samme aften i
mange sekunder og i fuld figur og intet symbol sås på mit yderst
normale tøj, hud, hår eller andet.

Hvis jeg - absurd - havde ville skade mit idol Glistrup ved at stille
pro-Glistrupske spørgsmål kombineret med absurd reklamering med
hagekors, er det

_utænkeligt_ at det

_ikke_ ville blive bragt i medierne

Det ville forudsigeligt have fyldt mere end noget andet i både TV og
aviser.

Dermed må hans bevidste misinformation være stærkt sandsynliggjort, og
hans dermed påviste extreme mangel på respekt for dansk retsvæsen, som
han netop havde afgivet ed til, om ikke at bære falsk vidnedsbyrd, bør
give ham en betinget fængselsstraf, og hans forbrydelse er så relevant
for jobbet som parlamentariker i et demokrati, at han bør tvinges til
at træde ud af folketinget øjeblikkeligt.

Jeg håber min advokat vil straks skrive til ham og bede ham dementere
og derved afværge stævning. Det ventes dom i Kamal Qureshy inden
februar. Han har anket min sejr i byretten over ham. Der kan vist ikke
sendes brev med disse betragtninger mens dommerne beslutter
ankedommen. Jeg overrumpledes af lægens løgn der var uforberet ved
Landsretssagen, så jeg og min advokat nåede ikke at levere det
tiltrængte svar, fx ovenstående.

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N