Rækkefølge af felter
Fra : Nillermanden

Dato : 13-06-01 00:19

Eftersom der er flere tekstbokse i en applikation jeg er ved at lave vil det
være praktisk hvis man via tabulator knappen kan komme frem fra tekstfelt
til tekstfelt i den rigtige rækkefølge. Da jeg oprettede felterne var det i
en rodet rækkefølge, så som det er nu springer den rundt mellem felterne, og
altså ikke i rækkefølge. Kan man ikke ændre dette på en anden måde end at
oprette alle felterne igen?

Fra : Gigasoft Danmark

Dato : 12-06-01 23:22

"Nillermanden" <hapoul@mail.dk> wrote in message
> [...]
og
> altså ikke i rækkefølge. Kan man ikke ændre dette på en anden måde end at

Sæt rækkefølgen i Properties Tapindex
Tallene her er rælkkefølgen

Gigasoft Danmark
Bjarne Østergård