Lær din hund at kende i TV
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-01-06 08:57

Det er i aften der er Subj. på tv2 kl. 21.25.

Ifølge ttv side 314 er der mange problemer der skal løses i aftenens
udsendelse: Hunde der tisser af begejstring når far kommer hjem, bruger
fjernbetjeningen og ungernes nye tennissko som tyggeben og stjæler mad og
tøj ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-01-06 10:08

Per Henneberg Kristensen wrote:
> [...]
> udsendelse: Hunde der tisser af begejstring når far kommer hjem, bruger
> fjernbetjeningen og ungernes nye tennissko som tyggeben og stjæler mad og

Tak
Så skal HDD optageren igen på arbejde

--

Christian

Fra : Winther

Dato : 26-01-06 11:18

> [...]
> udsendelse: Hunde der tisser af begejstring når far kommer hjem, bruger
> fjernbetjeningen og ungernes nye tennissko som tyggeben og stjæler mad og

Jeg regner med det slår til hvis hunden ser det

Fra : Battlefield´s

Dato : 28-01-06 16:56

"Winther" <Nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej
Hvordan var udsendelsen så?
Nogle af de amerikanske hundeprogrammer er ikke særlig gode, men jeg så ikke
dette.
Hilsen Vibeke

Fra : jopa

Dato : 28-01-06 17:18

Battlefield´s skriblede bla:
> Hvordan var udsendelsen så?

Udsendelsen var såmænd udemærket.
Den gav et godt billede af nogen folk der overhovedet ikke egnede sig til at
have hund.
Hundetræneren bekræftede min teori om at folk der overhovedet intet begreb
har om lederskab ikke skal have hundene kravlende i sofa og senge.
Hundene havde totalt overtaget kommandoen.
Hundetræneren kunne såmænd heller ikke komme så langt med dem før de
fjernede klodserne på dem.
Så hendes evner vil jeg da sætte et ? tegn ved.

Klart hun ved en masse men det meste er jo for normale hundeholdere fakta.

Det var vel nærmere familien der skulle hjælpes.
Havde hundene været hos en familie med klare lederevner var der sikkert
intet problem.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 28-01-06 19:01

>Så hendes evner vil jeg da sætte et ? tegn ved.
>Klart hun ved en masse men det meste er jo for normale hundeholdere fakta.

Det vil jeg også
Hun var en af den type der mener at kastration løser alt. De hunde
vejede allerede inden kastrationen 45 kilo stykket, og de var fede nok
endda. De må vel være omkring de 60 kilo nu.

Hendes påstand om at de var oversexede, nåja, de havde jo ikke andet
at tage sig til. Mon ikke at det reelt var understimulering.???
Og ja, hun burde have fortalt de folk at de faktisk slet ikke egnede
sig til at have hund, sådan til en anden gang.....

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 28-01-06 23:42

Kim Christensen skriblede bla:
> Og ja, hun burde have fortalt de folk at de faktisk slet ikke egnede
> sig til at have hund, sådan til en anden gang.....

Ja hun slap noget billigt med det "show"
Kunne forestille mig at hvis de fulgte op på historien 1/2 år efter var de
ikke kommet et skridt videre, udover at hundene var holdt op med at bolle

Glæder mig til næste afsnit

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 29-01-06 09:28

On Sat, 28 Jan 2006 23:41:57 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Glæder mig til næste afsnit

Hvis ikke det bliver bedre end det første, så tror jeg ikke jeg gider
spilde tid på det.For mig at se var det de mest elementære ting de
havde probelmer med, lige osm om det kam helt bag på dem, at dyr rent
faktisk skulle både passes, opdrages og stimuleres. Det er sg*
sørgeligt!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk