Dagens Hyundai-opdatering...;o)
Fra : BJ

Dato : 26-01-06 12:35

Det går jo forrygende for Hyundai.

De tjener bunker af penge: http://www.borsen.dk/650.83643

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 26-01-06 13:08

Den Thu, 26 Jan 2006 12:35:04 +0100, skrev BJ :

> Det går jo forrygende for Hyundai. De tjener bunker af penge

Gud ved hvornår Hyundai køberne lugter lunten?

--
Kent Oldhøj

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-01-06 13:17

On Thu, 26 Jan 2006 13:07:42 +0100, Kent Oldhøj <oldhoj@gmail.com>
wrote:

>Gud ved hvornår Hyundai køberne lugter lunten?

>--

Hvad er det du antyder, at min helt overordentligt velformede samt
velfungerende günther ikke har registreret?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 26-01-06 14:06

Den Thu, 26 Jan 2006 13:16:36 +0100, skrev Folmer Rasmussen :

> Hvad er det du antyder, at min helt overordentligt velformede samt
> velfungerende günther ikke har registreret?

Hvis Hyundai tjener så mange penge, så er der måske nogle Hyundai købere
der betaler for meget Det var bare lidt godmodigt dril til BJ.

--
Kent Oldhøj

Fra : BJ

Dato : 26-01-06 14:08

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvis Hyundai tjener så mange penge, så er der måske nogle Hyundai købere
> der betaler for meget Det var bare lidt godmodigt dril til BJ.

Hellere betale lidt for meget end stå med et ubrugeligt automobil grundet
producenten er gået bankerot.

Ikke ét eneste ondt ord om Rover..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-01-06 10:17

BJ wrote:
> Hellere betale lidt for meget end stå med et ubrugeligt automobil grundet
> producenten er gået bankerot.
>
> Ikke ét eneste ondt ord om Rover..

Hvorfor skulle det blive ubrugeligt? Det er ikke alle børn der sørger
når ophavet er væk

--
vh
Torben - Rover 620ti

Fra : BJ

Dato : 28-01-06 12:47

KLIP

> Hvorfor skulle det blive ubrugeligt?

Vi var blot midt i en solid gang drilleri.

> Det er ikke alle børn der sørger når ophavet er væk

Det kan du have ret i ellers ville der vel ikke køre en del Minier, Bobler
og andre oldtimere rundt i gader og stræder..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 26-01-06 14:13

> Hvis Hyundai tjener så mange penge, så er der måske nogle Hyundai købere
> der betaler for meget

Prisdannelse sker på baggrund af udbud og efterspørgsel - og eventuel
indflydelse af strategisk planlægning.

Jeg mener nok, der er valuta for pengene, når man køber en "Hundaj".

--
/Jan W Nielsen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 26-01-06 14:20

Den Thu, 26 Jan 2006 14:13:11 +0100, skrev Jan W Nielsen :

> Prisdannelse sker på baggrund af udbud og efterspørgsel - og eventuel
> indflydelse af strategisk planlægning.

Ind imellem er der lidt "den kloge narrer den mindre kloge" med i
spillet. Åh... det havde du med under eventuelt

--
Kent Oldhøj

Fra : BJ

Dato : 26-01-06 14:23

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ind imellem er der lidt "den kloge narrer den mindre kloge" med i
> spillet. Åh... det havde du med under eventuelt

Njaaa ... det er vel basis af alt bytteri, det være sig også, hvor eks.
penge er et af midlerne.

Hvis ikke den ene part tjener på byttet, hvad er der så ved at bytte
(handle) og kan man så på nogen måde komme videre..?..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 26-01-06 14:34

Nej, det med eventuelt var noget andet..

Jeg ved sket ikke, hvad du mener med de kloge narrer de mindre kloge..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-01-06 13:14

On Thu, 26 Jan 2006 12:35:04 +0100, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

>Det går jo forrygende for Hyundai.
>
>De tjener bunker af penge: http://www.borsen.dk/650.83643

>--

Det er der jo ikke noget at sige til, i betragtning af de horrible
priser de forlanger for deres skrabede produkter.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 26-01-06 14:06

Den Thu, 26 Jan 2006 13:13:54 +0100, skrev Folmer Rasmussen :

> Det er der jo ikke noget at sige til, i betragtning af de horrible
> priser de forlanger for deres skrabede produkter.

Nååårh.... din günther fejler jo ikke noget )

--
Kent Oldhøj

Fra : BJ

Dato : 26-01-06 14:10

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nååårh.... din günther fejler jo ikke noget )

Det må sandelig bero på, hvad man synes om Folmers günthers udformning ....
i al almindelighed ..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 26-01-06 14:22

Den Thu, 26 Jan 2006 14:09:30 +0100, skrev BJ :

> Det må sandelig bero på, hvad man synes om Folmers günthers udformning ....
> i al almindelighed ..

Damn.... FÅ DE BILLEDER UD AF MIT HOVED!!!

--
Kent Oldhøj

Fra : BJ

Dato : 26-01-06 14:24

KLIP

> Damn.... FÅ DE BILLEDER UD AF MIT HOVED!!!

Rene Ord For Lommepenge samtidig med ROTFL.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-01-06 14:50

On Thu, 26 Jan 2006 14:23:48 +0100, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

>"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Rene Ord For Lommepenge samtidig med ROTFL.

>--

More sig på andres bekostning, det kan man finde ud af. *LOL*

På mit gamle stamværtshus var der et skilt med følgende tekst:

Ikke råbe, ikke dingle - hold din kæft og æd din kringle.

Jeg kan konstatere at der er adskillige der ikke har aflagt dette
herlige vandhul et besøg.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 26-01-06 14:51

KLIP

> More sig på andres bekostning, det kan man finde ud af. *LOL*

Det er det letteste og laaaannngggttt det mest morsomme..

> [...]
>
> Ikke råbe, ikke dingle - hold din kæft og æd din kringle.
>
> Jeg kan konstatere at der er adskillige der ikke har aflagt dette

Nope, tyndt øl, tørre kringler og en forbandet stilhed..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-01-06 14:46

On Thu, 26 Jan 2006 14:21:57 +0100, Kent Oldhøj <oldhoj@gmail.com>
wrote:

>Damn.... FÅ DE BILLEDER UD AF MIT HOVED!!!

>--

Nårh, mangler det lille pus æstetisk sans? *LOL*

Er det iøvrigt ikke underligt, at det ganske ofte er sådan at fødderne
lugter og næsen løber? .

Ikke at det forekommer hos undertegnede, meeen..................

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-01-06 14:50

Folmer Rasmussen wrote:

> Er det iøvrigt ikke underligt, at det ganske ofte er sådan at fødderne
> lugter og næsen løber? .

He he, det minder mig om en episode da jeg var knægt.
Det var til en familie fest, at min far sagde til en anden mand, at han
lugtede som en ged.
Ham den anden blev rigtig sur og ville bokse og meget andet (når sprutten
går ind, går forstanden ud), lige indtil vi fik forklaret ham, at en ged
lugter jo også med næsen

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport