jeg låser din nokia telefon op prisen er p~
Fra : Thomas Madsen

Dato : 12-06-01 21:36

se her
Hej jeg låser din nokia telefon op, så der ikke længer er simlås på den, det
vil sige, at du kan bruge alle slags kort i den også taletidskort, prisen er
kun 150 kr + porto, jeg bor ved varde men ring for nærmer
Mit tlfnummer er 51254641
PS jeg kan også lægge 2 spil og vibrator i nokia 3210, prisen er også kun
150 kr
men ring så får vi en snak om det
mvh Madsen

Fra : N/A

Dato : 13-06-01 11:39

Fra : N/A

Dato : 13-06-01 11:39

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 13-06-01 11:39

Jørgen Thomsen" skrev i en meddelelse

Hov.... Jørgen det er ikke pænt ikke at skrive hvornår man FUTTER! Læs
venligst http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut

> Hvad med en høflig henstlling i stedet ?
> Vil du selv gerne tiltales på den måde?

Okay vil du ikke være så venlig at læse:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.teknik.telefoni.mobil hvor der står:
Det er ikke tilladt at købe/sælge eller bytte ting i denne
gruppe, det være sig privat eller kommercielt - der henvises til
eksisterende relevante grupper!
Hvis du vil sælge eller andet henvises der til: dk.marked.*

Håber ikke på nogen måde dette kan virke stødende på nogle personer der
læser/skriver i denne gruppe, eller skal du/I være velkommen til at brokke
jer på brok_uden_grund@drankerbaenken.dk

/bm

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 13-06-01 11:52

Nåå ja skulle indlæget egenligt ikke også være postet i
dk.teknik.telefoni.mobil.unlock ? Dette er bare et spørgsmål...

Vi sammenfatter:

Forkert gruppe: Ikke salg her henvises til: dk.marked.*
Der er en anden gruppe der omhandler unlocking,
nemlig: dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

Ikke ordenlig netetikette: Jørgen, det er godt netetikette at skrive hvornår
man futter dette kan læses på: http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut
det er ikke kun mig der skal belæres om hvad er der rigtigt og forkert......

/bm

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-06-01 13:06

"Boris Mathiasen" <Boris_Mathiasen@mail.tele.dk> wrote in message
> Nåå ja skulle indlæget egenligt ikke også være postet i
> dk.teknik.telefoni.mobil.unlock ? Dette er bare et spørgsmål...

Godt spørgsmål - unlock gruppen bliver godtnok brugt en masse
til køb/salg af unlock-ydelser - men ifølge fundtas for gruppen, så
er køb/salg ikke tilladt, men henvises til dk.marked.* grupperne....

Men sådan er der jo så meget.......

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 13-06-01 12:44

> Jørgen Thomsen" skrev i en meddelelse
>
> Hov.... Jørgen det er ikke pænt ikke at skrive hvornår man FUTTER! Læs
> venligst http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut

Ok kan du så ikke lære hvordan man henstiller og hvordan man quoter... tak

/F

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 13-06-01 12:55

"Flemming Lynggaard" skrev i en meddelelse

> Ok kan du så ikke lære hvordan man henstiller og hvordan man quoter... tak

Det hedder ikke henstiller men vejleder, se evt.:
http://www.usenet.dk/netikette/vejledforklar.html

Og Quoter: Hvad er der galt med jeg quoter? Hvis du henføre til det
overstående der starter med >>Hov...Jørgen så kan jeg jo ikke quote, jeg kan
ikke finde noget sted i den tideligere tråd hvor der står noget om: FUT til
dk.netetikette kan du?

Håber ikke dette skaber for meget splid.

/bm

Fra : JK

Dato : 13-06-01 17:54

Nu må jeg blande mig.

Jeg kommer her i gruppen hver dag og den måde der bliver svaret på er helt
forkert. Det kan godt være at man skriver noget der er forkert, men at svare
på den måde er endnu mere helt forkert.

JK

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-06-01 19:00

"Boris Mathiasen" <Boris_Mathiasen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hov.... Jørgen det er ikke pænt ikke at skrive hvornår man FUTTER!

Fra Jørgens indlæg:

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Thomas Madsen

Dato : 13-06-01 14:40

Thomas Madsen <tho@madsen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g5ue5$h89$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Thomas Madsen

Dato : 13-06-01 14:46

Boris er du ikke bare en nar der ikke har andet at få tiden til at gå med
????
DEN ER SLETTET MEN JEG ANER IKKE HVORFOR DEN IKKE ER BLEVET DET ENDNU
Mvh Madsen

nyhedsmeddelelse:9g7qdc$rb6$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 13-06-01 19:58

"Thomas Madsen" skrev i en meddelelse

> Boris er du ikke bare en nar der ikke har andet at få tiden til at gå med
> ????

Hmmm.... og i siger det er mig der svare forkert? Nå men ja ja....

> DEN ER SLETTET MEN JEG ANER IKKE HVORFOR DEN IKKE ER BLEVET DET ENDNU

Hvad er det der er SLETTET? Det er ikke pænt at råbe... Kig evt. på:
http://www.usenet.dk/netikette/udvidet.html

/bm

Fra : Thomas Madsen

Dato : 18-06-01 18:35

Ja det er SQ da dig der sender trusels mail til mig er det ikke Boris
???????
det er da din postadresse der kommer men ok jeg er SQ ligeglad med hvad du
laver
Mvh Thomas
Boris Mathiasen <Boris_Mathiasen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g8d5a$5uc$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 18-06-01 20:48

> [...]

> ???????
> det er da din postadresse der kommer men ok jeg er SQ ligeglad med hvad

Hej Thomas kan jeg bede dig at quote rigtigt? Det gør det mere overskueligt
at se hvad du svare på. Kig evt. på
http://www.usenet.dk/netikette/hardball.html

/bm