BMW service, hvor og hvem?
Fra : Bjarne Haug

Dato : 25-01-06 10:23

Hej Gruppe,

Det er ved at være opover at jeg har brug for at få min bil til service. Jeg
har endnu ikke haft den til service så jeg ved ikke rigtigt hvor jeg skal
gøre for at få en fornuftigt behandling. Fuld service er planen ikke nogen
slinger.

Så hvis der er nogen der har lidt erfaring at dele ud af på dette område er
det kærkomment.

Jeg bor i KBH og har en BMW 325i E36

mvh
Bjarne Haug

Fra : ena

Dato : 25-01-06 10:29

"Bjarne Haug" <crap@haug.co.uk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nogen slinger.
>
> Så hvis der er nogen der har lidt erfaring at dele ud af på dette område

BMW lyngby er et rigtigt godt værksted - men jeg kender en der har alt
udstyr (også diagnoseprogram mv) der også kunne lave det samme kvalitet men
billigere

Fra : Lars Knudsen

Dato : 26-01-06 19:55

Hej Bjarne,

On Wed, 25 Jan 2006 10:22:40 +0100, "Bjarne Haug" <crap@haug.co.uk>
wrote:

> [...]
>slinger.
>
>Så hvis der er nogen der har lidt erfaring at dele ud af på dette område er

Hvis du er frisk på et lille smut-tur til Helsingborg kan jeg meget
anbefale dem her - http://www.jarlsbilservice.com

Som jeg har brugt de sidste par gange jeg har været til service (olie
service + inspection II) samt udskiftning af kat'en der flækkede på
langs(!). De virker meget kompetente, venlige og har ikke haft noget
at klage over. Deres priser er en pæn sjat under BMW Sveriges priser
hvor jeg faktisk slet ikke var tilfreds med BMW i Lund.

De har i øvrigt gratis lånebil hvis man spørger - blot skal du tanke
den som du har brugt. Hos BMW Lund skulle man booke 3 uger forinden
for at få en lånebil. Da jeg ringede til Jarl's med kat'en der var
gået tog de mig 4 dage senere inkl. lånebil.

** Lars / 2002 BMW 530dA touring E39

Fra : Bjarne Haug

Dato : 27-01-06 14:53

> [...]
> for at få en lånebil. Da jeg ringede til Jarl's med kat'en der var
> gået tog de mig 4 dage senere inkl. lånebil.

Hej Lars

Interessant, tak for den oplysning, den napper jeg nok.

mvh
Bjarne

Fra : Lars Knudsen

Dato : 27-01-06 18:00

Hej Bjarne,

On Fri, 27 Jan 2006 14:52:32 +0100, "Bjarne Haug" <crap@haug.co.uk>
wrote:

>Interessant, tak for den oplysning, den napper jeg nok.

Jeps... Go' tur herover. Og pas på - de har en del ret lækre biler
stående til salg som man let blive fristet af

** Lars

Fra : Christian N.

Dato : 29-01-06 19:46

> [...]
> nogen slinger.
>
> Så hvis der er nogen der har lidt erfaring at dele ud af på dette område

www.schmiedmann.dk - lidt andre priser end hos BMW !
Har dog kun handlet reservedel hos dem, men fin service.

Mvh
Christian