Lorte spasser bil! (polo '84)
Fra : Kasperkk_nielsen@hot~

Dato : 24-01-06 13:57

Hej til jer
Nu er min bil simpelthen ved at drive mig til vanvid. Den laver et
lille og pisse belastende problem. Mine blinklys virker ikke Jeg
har prøvet nogenlunde alt synes jeg....Symptomerne er som følger:

Blinklys pæren i instrumentpanelet lyser ganske svagt hele tiden. Så
tænkte jeg at det nok bare var et dårligt relæ eller noget i den
retning. Ned til høyer og i med et nyt. Desværre hjalp det ikke en
skid. Nå tænkte jeg....så må det jo være selve kontakten der
sidder i ratstammen....det var det så heller ikke Hvad kan jeg
mere skifte?
Det skal lige siges at når jeg tænder for blinklysene lyser lampen i
instrumentbordet hele tiden og ikke i "pulser" og der er ikke lys i
mine blinklys, men tænder jeg derimod for mit katastrofeblink blinker
det hele gladeligt som det skal. Dog lyser instrumentpæren stadig
svagt i de perioder blinklysene i forbindelse med katastrofeblinket
ikke blinker

Hvordan kommer jeg videre??

Kasperkk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-01-06 14:01

Kasperkk_nielsen@hotmail.com skrev:

> Hvordan kommer jeg videre??

Prøv at kigge på/gi dem noget fornuftigt stel

Just my 2 cent (som jeg måske får tilbage )
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : J.K.Arning

Dato : 24-01-06 14:56

On 24 Jan 2006 04:57:28 -0800, Kasperkk_nielsen@hotmail.com wrote:

> Blinklys pæren i instrumentpanelet lyser ganske svagt hele tiden.

Det lyder som om der er overgang et eller andet sted.

Jeg ville slet ikke prøve at løse problemet selv men køre direkte til en
autoelektriker, men det er svine dyrt (erfaring) at lade sådan en fejlsøge
på den slags.

Regards

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-01-06 15:08

Kasperkk_nielsen@hotmail.com skriver:

> Nu er min bil simpelthen ved at drive mig til vanvid. Den laver et
> lille og pisse belastende problem. Mine blinklys virker ikke Jeg
> har prøvet nogenlunde alt synes jeg....Symptomerne er som følger:

Stelpunkter ved lygterne og vand i blink.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Michael D Clarke

Dato : 24-01-06 15:10

dårlig stel. DVS du mangler et stel pkt og den stjæler igennem andre pære.
Prøve at se på alle de andre pære udenfor om de ikke også blinker med måske.

Fra : Gert

Dato : 24-01-06 15:34

<Kasperkk_nielsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hej til jer
Nu er min bil simpelthen ved at drive mig til vanvid. Den laver et
lille og pisse belastende problem. Mine blinklys virker ikke
---

prøv at læse denne tråd
http://www.vagcars.dk/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=55162

det er ca samme problem som du har

Mvh
Gert

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-01-06 19:56

> [...]
> skid. Nå tænkte jeg....så må det jo være selve kontakten der
> sidder i ratstammen....det var det så heller ikke Hvad kan jeg

Stykket mellem nummerpladerne

> [...]
> det hele gladeligt som det skal. Dog lyser instrumentpæren stadig
> svagt i de perioder blinklysene i forbindelse med katastrofeblinket

Hvis det alm. blinklys og havariblinket bruger det samme relæ, så vil jeg
tro at du skal finde fejlen et sted mellem din blinkkontakt og relæet.
Jeg tvivler på, at det er stel ved lygterne, som mangler, for i så fald
ville havari blinket jo heller ikke virke.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-01-06 01:07

Per Beer Hansen skrev:

> Jeg tvivler på, at det er stel ved lygterne, som mangler, for
> i så fald ville havari blinket jo heller ikke virke.

Der er nu ikke noget der som kendsgerninger kan ødelægge en god diskussion

Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 25-01-06 02:48

Pas nu på med de overskrifter. Er der ikke noget med, at hunde og biler får
karakter efter dem der passer dem?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen