Flyverrust igen
Fra : Benny Højvælde

Dato : 22-01-06 20:30

Nå, så kom sneen og sneplovene. Jeg er i den "lykkelige" situation at jeg
skal køre en masse km. her i løbet af de næste uger.

Under turen mødte jeg adskillige sneplove der skrabte is af kørebanen, og så
kom jeg til at tænke på min lillesøsters hvide, godt 2 år gamle passat.

Den lignede en rødspætte her i foråret 2004. Hun betalte et
lakrensningsfirma for at polere den og fjerne de røde pletter. Mellen 2 og 3
kkr gav hun.

Er der noget man kan gøre for at beskytte bilen mod flyverrust eller skal
man bare smile.

Benny

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-06 21:16

"Benny Højvælde" <ehrsREMOVE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Den lignede en rødspætte her i foråret 2004. Hun betalte et
> lakrensningsfirma for at polere den og fjerne de røde pletter. Mellen 2 og
> 3 kkr gav hun.

Det er dælme dyrt. For en maskinpolering (sådan en som din søster har fået,
tager jeg 1200 + moms og det er med "det hele, dvs også forsegling bagefter.
Men det kan da være jeg skal sætte prisen op?
Mvh Tommy

Fra : Benny Højvælde

Dato : 22-01-06 22:01

"TBJ" <bruus [snabela] os.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bagefter.
> Men det kan da være jeg skal sætte prisen op?

Den blev afhentet og leveret på hendes arbejde. Det skal der to mand og bil
til.

Benny

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-01-06 22:30

Hej!

TBJ wrote:

> Det er dælme dyrt. For en maskinpolering (sådan en som din søster har fået,
> tager jeg 1200 + moms og det er med "det hele, dvs også forsegling bagefter.

LOL. Jeg ville da gerne give hans søster en "maskinpolering"

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : mugge

Dato : 22-01-06 23:48