Landcruiser KJ70
Fra : nfnf@c.dk

Dato : 21-01-06 16:19

Hej

Jeg overvejer kraftigt, at hive en KJ70 hjem fra tyskland.
Har kig på en 1992´er med ABS.
Den har kørt 150Kkm med en 2,4(eller2,5L) maskine med turbo og 90 HK.

Er det samme maskine, som i Hiace turbo fra ex. 1995?
Jeg opfatter den som en faceliftet LJ70´er, har jeg ret i det?

Bilen er med bagsæder og skal på hvide plader, så der er plads til
ungerne.

Spørgsmålet er så:

Kan bilen anbefales, hvad skal jeg være opmærksom på?

Hvad vil den koste i afgift og i vægtafgift.?
Hvor stærkt kan den køre og hvad kan jeg regne med i km pr./l.

Jeg spørger, fordi jeg ikke kan finde disse spørgsmål på nettet.
Svar venligst kun, hvis du har svarene. Jeg er ikke interesseret i
svar som: Læs det på vægtafgift.dk eller lign.

VH

Nicolai