6th day (spoiler)
Fra : Lars Kim Lund

Dato : 12-06-01 22:06

Så lige subj på DVD. En gennemgående helt elendig film. Dårlige
effekter, af en high-budget film at være, og ret forudsigelig
historie. Man gennemskuede jo klon-forvekslingen allerede fra start og
jeg sad egentlig blot og ventede på at historien tog en uventet
drejning. Det gjorde den ikke.

Den bygger egentlig lidt på det samme tankespil som Total Recall, men
gør det ikke nær så godt (måske fordi TR er instrueret af Verhoven,
han er nu engang en gennemgående sej fætter).

En af de absolut ringeste Arnie-film jeg har set, og jeg plejer ellers
at kunne leve mig ind i selv de ringeste historier (synes fx. at
Armageddon og Godzilla er fede film).

Er End of days lige så ringe?

FUT: dk.kultur.film

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : ®.A.Nielsen.

Dato : 12-06-01 22:17

"Lars Kim Lund" <larskim@mail.com> skrev:

> Er End of days lige så ringe?

Ja, det syntes jeg iverfald.

Arni må for min skyld godt gå ind i politik.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Jess Bobbi F?rst Han~

Dato : 13-06-01 09:31

Lad ham nu lige lave T3 først

Fra : ®.A.Nielsen.

Dato : 13-06-01 11:56

"Jess Bobbi F?rst Hansen" <JH7963@ehs.dk> skrev:
> Lad ham nu lige lave T3 først

Okay, men det er også den sidste chance han bør få før han går ind i
politik.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-06-01 13:18

Jess Bobbi F?rst Hansen <JH7963@ehs.dk> wrote in message
> Lad ham nu lige lave T3 først

Jeg tror ikke på den films kvaliteter, når det ikke er Cameron, der laver
den.

Tænk hvis han fx havde lavet Alien 3. Så var den sikkert blevet lige så fed
som Aliens.

Mark

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 13-06-01 09:43

> Er End of days lige så ringe?

End of days er værre! Jeg kunne komme med lange forklaringer men kort
fortalt så er Arnold bedst med en stor gøb i hånden. Problemet er bare at
skurken i End of Days er Satan, og med ham kan man ikke bare have den
største gøb....

Der kunne dog være lyspunkter i 6th day. Det er f.eks. meget gennemført at
de bare kloner skurkene når de dør - egentlig fedt. Hvorfor de så har valgt
sådan nogle uintelligente stoddere til at være håndlangere - tjah.

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 13-06-01 19:09

Hej "Kasper Daniel Hansen" <kdh@omk.dk>

>Der kunne dog være lyspunkter i 6th day. Det er f.eks. meget gennemført at
>de bare kloner skurkene når de dør - egentlig fedt. Hvorfor de så har valgt
>sådan nogle uintelligente stoddere til at være håndlangere - tjah.

Jeg synes meget af teknikken virkede malplaceret i forhold til
historien (in the near future). Hvis den skulle være virkelig
futuristisk kunne de godt have været lidt mere opfindsomme, det
virkede blot med noget mere eller mindre malplaceret teknik hist og
pist.

Da jeg så filmen sad jeg og håbede på lidt Blade-Runner agtigt
forvirring om hvem der egentlig var hvem. De forsøgte, men ikke ret
godt. Og slutningen var ringe, dog bedre end at den ene "ofrede" sig i
sagens gode tjeneste, som jeg egentlig længe sad og forventede.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Peter G.

Dato : 13-06-01 10:19

"Lars Kim Lund" <larskim@mail.com> wrote in message

> [...]
>
> En af de absolut ringeste Arnie-film jeg har set, og jeg plejer ellers
> at kunne leve mig ind i selv de ringeste historier (synes fx. at

Jeg må sige at jeg var positivt overrrasket over "End Of Days". Måske var
det det religiøse aspekt der gjorde den lidt mere fængende. Ellers var det
bestemt Byrnes skuespil der hjalp en del og så er der faktisk en scene med
Arnie og en musisk genstand, som fik mig til at le højt

Jeg vil sige at den er værd at se. I det mindste en gang

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"Got U Where I Want You Motherfucker,