INteressant indslag fra Radioen...
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-01-06 21:27

Hej folkens

Her interview fra Danmarks Radio, hvor de er ude hos Per Mai, der tuner en
Passat 1,8 T.

http://www.scantune.dk/lyd/000632ba.mp3

Meget interessant..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Flemming

Dato : 17-01-06 21:27

Jan W Nielsen wrote:
> Hej folkens
>
> Her interview fra Danmarks Radio, hvor de er ude hos Per Mai, der
> tuner en Passat 1,8 T.
>
> http://www.scantune.dk/lyd/000632ba.mp3
>
> Meget interessant..

Tror man skulle have været der

Mvh. Flemming

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-01-06 21:35

> Tror man skulle have været der

Jeg var der ikke - men derfor er det nu meget sjovt at høre, synes jeg..

Og så kan man jo ikke lade være med at bemærke, at han nævner, at 1,8 T´eren
er ekstremt stærk. Han har før sagt til mig, at den let tåler 300 hk uden de
store ombygninger.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Michael Pagh

Dato : 17-01-06 21:32

Hej Jan

Det er da vidst denne du mener....

http://www.scantune.dk/lyd/000632b8.mp3

MVH
Michael

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-01-06 21:42

Undskyld - ja, for fa'en - det andet der, får man ikke meget ud af..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Flemming

Dato : 17-01-06 21:42

Michael Pagh wrote:
> Hej Jan
>
> Det er da vidst denne du mener....
>
> http://www.scantune.dk/lyd/000632b8.mp3

Ja, det var meget bedre

Mvh. Flemming

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-01-06 22:09

Flemming wrote:

> Ja, det var meget bedre
>
> Mvh. Flemming

Ja det hjalp! Er det 20% ekstra der er ok uden bøvl fra myndighederne?
I så fald ville Passaten være lovlig hvis man holdt den på 179hk...

/Martin

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-01-06 22:28

Martin Sørensen wrote:
> Ja det hjalp! Er det 20% ekstra der er ok uden bøvl fra myndighederne?
> I så fald ville Passaten være lovlig hvis man holdt den på 179hk...

Niks.
De 20 % gælder kun ved motorskift...

Fra : Martin Sørensen

Dato : 18-01-06 10:01

Morten Fruergaard skrev:

> Niks.
> De 20 % gælder kun ved motorskift...

OK. Hvad må man egentlig? Er det forureningsparagraffen?

Jeg hørte en historie om en FIAT-ejer der fik 8-12hk mere ved
almindelig justering + nye tændkabler. Om den kom over det fabrikken
havde opgivet ved jeg ikke - det er mange år siden.

mvh

Martin