Nyt vindue.
Fra : John

Dato : 11-12-00 20:00

Hej venner.

Jeg skal i forbindelse med en hjemmeside, lave det således, at de sidste
informationer, kommer op i et lille vindue, samtidig med at hovedsiden
kommer frem.

Hvordan laver jeg dette?

Hvis i sender mig noget kode, må der godt være en knap til at lukke vinduet
med.

Hilsen John

Fra : Jakob Andersen

Dato : 11-12-00 20:41

John <jal@jal.as> skrev
> Jeg skal i forbindelse med en hjemmeside, lave det således, at de sidste
> informationer, kommer op i et lille vindue, samtidig med at hovedsiden
> kommer frem.

Snus lidt rundt på popupmandens(Knud Gert Ellentofts) hjemmeside:
http://smedeparken.mobilixnet.dk/webhjaelp/popup/popup.htm

--
Venlig hilsen
Jakob Andersen

Fra : John

Dato : 12-12-00 16:45

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> skrev i en meddelelse
> John <jal@jal.as> skrev
>

> Snus lidt rundt på popupmandens(Knud Gert Ellentofts) hjemmeside:
> http://smedeparken.mobilixnet.dk/webhjaelp/popup/popup.htm

Denne henvisning kan jeg ikke bruge til noget. Jeg skal helst have noget
kildekode, som jeg kan arbejde videre med

Koden kan evt. sende til mig på jal@jal.as

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-12-00 19:46

Tue, 12 Dec 2000 16:45:04 +0100, skrev "John" <jal@jal.as>:

>Denne henvisning kan jeg ikke bruge til noget. Jeg skal helst have noget
>kildekode, som jeg kan arbejde videre med.

Højreklik => Vis kilde og du kan læse det hele og ellers er du
velkommen til at spørge i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside
eller direkte til mig og spørge.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : John

Dato : 12-12-00 21:08

Tak til jer alle sammen for at bidrage til løsningen af mit problem.

Hilsen John