forskel på Elegance & Prestige & Advance
Fra : nicki

Dato : 15-01-06 15:35

hej jeg har en Citroen xsara elegance weekend hdi så vil jeg bare lige høre
hvad forskellen er på den og de andre når jeg kigger på bilbasen kan jeg
nemlig ikke lige finde forskellen men den er dyre i forsikring håber der er
nogen der kan hjælpe

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 15-01-06 16:00

nicki wrote:
> [...]
> nemlig ikke lige finde forskellen men den er dyre i forsikring håber der er

Tag og kik på:

http://www.citroen-kalundborg.dk/Tekniske_specifikationer/Tekn_spec_Xsara.pdf

Knus
Regnar
2003 Citroën Xsara 2,0 VTS

Fra : nicki

Dato : 15-01-06 18:21

ja den har jeg set men der er der ikke nogen der hedder Elegance

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 15-01-06 20:01

nicki wrote:
> ja den har jeg set men der er der ikke nogen der hedder Elegance

Der gik sport i at finde oplysningerne

NY XSARA ELEGANCE.
Nyhed d. 26 Juli 02:

Citroen Xsara kan nu tilføje endnu en model til programmet. Modellen
hedder Elegance og har endnu mere udstyr i forhold til den kendte
Prestige model. Merudstyr i forhold til Prestige er følgende:
Boardcomputer, aludekoration på instrumentbord og gearknop, elruder bag,
elindfoldelige sidespejle, læderrat, samt regnsensor. Merprisen i
forhold til Prestige er sølle 5.000,- kr. og modellen kan fåes i Xsara
1,6 16V 5-dørs 110 hk for kr. 201.995,00 og 2,0 16V 138 hk for kr.
223.995,00. Merprisen for st.car modellen vil være 10.000,- kr.

Knus
Regnar

Fra : nicki

Dato : 16-01-06 16:53

1000 Tak for det, min er godt nok en HDI 110 hk st.car fra 8/2002 så det kan
man altså også få for min har alt det udstyr du skriver.