Blaupunkt med Blåtand
Fra : Broegger

Dato : 15-01-06 14:03

Hej

Jeg har hørt at Blaupunkt har radioer med indbygget bluetooth, der så kan
være i kontakt med ens mobiltelefon.

På Blaupunkt.dk kan jeg ikke finde denne oplysning. Er der nogle her der
ved hvilke modeller det drejer sig om?

Og er der nogle her der har erfaring med bluetooth i radioen og
samspillet med en mobil?

Jeg har prøvet i bilstereo gruppen, men uden held. Er der nogle her der
kan hjælpe?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : BJ

Dato : 15-01-06 14:09

"Broegger" <thomas@removethis-broeggerklanen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg har hørt at Blaupunkt har radioer med indbygget bluetooth, der så kan
> være i kontakt med ens mobiltelefon.

Jeg mener det er til en PDA, men den kan naturligvis også være en
mobiltelefon samtidig.

Du kan kigge her: http://www.blaupunkt.de

Modellen hedder Woodstock DAB 54.

Softwaren downloades her:
http://www.blaupunkt.de/download/PocketDAB_1v11(1).zip

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-06 15:45

> Du kan kigge her: http://www.blaupunkt.de
>
> Modellen hedder Woodstock DAB 54.

Det har da INTET med BT at gøre !!

Mvh
Morten

Fra : BJ

Dato : 15-01-06 15:53

"Juel" <x> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det har da INTET med BT at gøre !!

Hvad har det så..??

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 12:22

> Hvad har det så..??

en DAB 54 har IKKE bluetooth installeret...

Mvh
Morten

Fra : BJ

Dato : 16-01-06 13:50

"Juel" <him> skrev i en meddelelse

KLIP

> en DAB 54 har IKKE bluetooth installeret...

Korrekt, donglen skal indkøbes som tilbehør.

Har Blaupunkt (det mærke der bliver spurgt til) ellers andet på programmet,
der kan køre (som tilbehør) bluetooth..?

http://www.pretio-project.com/pdadisplay/pda.html

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas J.

Dato : 15-01-06 14:20

Den 15 Jan 2006 13:03:12 GMT sendte Broegger
<thomas@removethis-broeggerklanen.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>samspillet med en mobil?
>
>Jeg har prøvet i bilstereo gruppen, men uden held. Er der nogle her der

Woodstock 54 DAB kan via BT være i forbindelse med en PDA, hvor den
tilsyneladende skulle kunne vise trafikmeldinger via en DAB-browser.

Men om den også kan bruges sammen med en mobil, melder historien intet
om.

Jeg prøvede at skrive bluetooth på http://www.blaupunkt.de under
"Suche", og så gav den et par forslag. Den samme søgning på .dk gav
intet.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)

Fra : BJ

Dato : 15-01-06 14:30

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:0qiks1ltm095c7iqm0dttkg23bhumvq1e0@4ax.com...

KLIP

> Jeg prøvede at skrive bluetooth på http://www.blaupunkt.de under
> "Suche", og så gav den et par forslag. Den samme søgning på .dk gav
> intet.

Jeg kunne nemt forestille mig, denne tjeneste ikke kører på det danske
DAB-net..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-06 15:47

> Jeg har hørt at Blaupunkt har radioer med indbygget bluetooth, der så kan
> være i kontakt med ens mobiltelefon.

Er du sikker på at det ikke er Pioneers nye model du har hørt om ??

http://www.pioneer-eur.com/eur/product_detail.jsp?product_id=10477&taxonomy_id=25-121

Den er fed nok, mangler bare det vigtigste.. et SD kort slot..

Mvh
Morten

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 15-01-06 18:00

"Juel" <x> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den er fed nok, mangler bare det vigtigste.. et SD kort slot..

Jeg har haft sådan en siden en gang i september - og har intet at udsætte på
den - den funger 100% - desværre larmer min bil bare for meget til den
slags. Men den funker ganske godt.

--
Mvh,

Martin (K)Rise Christensen
Work is for people that don't know how to ski

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 19:06

> [...]
> samspillet med en mobil?
>
> Jeg har prøvet i bilstereo gruppen, men uden held. Er der nogle her der

Hej.

_Skal_ det være Blaupunkt ! ellers er der denne
http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=012-018-00038172

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen