Program i eberspæcher Easystart R+
Fra : Morten Dahl

Dato : 12-01-06 17:11

Hej

Er der nogen her inde som har testet den program stump som er i et
eberspæcher Eaststart R+? De skriver at man kan sætte en tid i fyret, og det
skal så være det tidspunkt for hvornår man har tænkt sig at køre hjemme fra
og så finder fyret sevl ud af hvornår det skal starte for at bilen er varm
når man kommer ud til den?
Nu har jeg prøvet i en uge at få fyret til at finde ud af det selv, og jeg
syntes ikke at det vrker. uanset hvad jeg gør så starter fyret 15 eller 20
min før den tid som jeg har sat som afgang, og det er ikke nok til at varme
bilen op til 23 grader, er der nogen her inde som har prøvet det samme
elller??

Mvh
Morten Dahl

Fra : ena

Dato : 12-01-06 17:39

"Morten Dahl" <hvolgaarden@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> min før den tid som jeg har sat som afgang, og det er ikke nok til at
> varme bilen op til 23 grader, er der nogen her inde som har prøvet det

MON IKKE DU KAN STRILLE "KOMFORTNIVEAUET" DET KAN DU PÅ WEABSTO´S

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 12-01-06 18:08

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar
"ena" <ekk@nomail.com> wrote in message

> "Morten Dahl" <hvolgaarden@mail.dk> skrev i en meddelelse

> MON IKKE DU KAN STRILLE "KOMFORTNIVEAUET" DET KAN DU PÅ WEABSTO´S

Åååååååårh hvad, råb lige igennem !

Jacob

Fra : Morten Dahl

Dato : 12-01-06 18:30

MON IKKE DU KAN STRILLE "KOMFORTNIVEAUET" DET KAN DU PÅ WEABSTO´S

> Åååååååårh hvad, råb lige igennem !
>
> --
> Mvh
> Jacob

Jo man kan godt stille komfortniveauet der er to niveauer 20 og 23 grader,
og selv om jeg vælger 23 grader så kan den ikke nå det, men det var heller
ikke lige det der var problemet, det er jo ikke komfortniveauet der er jo
spørgsmålet om hvorfor den ikke regner rigtigt.

Mvh
Morten

Ps. Jeg kan godt læse en blanding af store og små bogstaver, jeg behøver
IKKE at få dem alle samme som store bogstaver.

Fra : Michael Hansen

Dato : 12-01-06 19:56

Nu har jeg kun min indstillet til 20 grader og den starter nogenlunde samme
tid hverdag. Temp. i kanbinen plejer at ligge på et par + grader, den står i
garage. Men en dag viste den -1 grad i kabinen, der startede den før.

Når du siger den ikke når at varme op, hvilket trin har du din blæser
stående på?

Michael

Fra : ena

Dato : 12-01-06 20:19