Test af 316'er?
Fra : MRN

Dato : 12-01-06 13:30

Hejsa gruppe!

Er der nogen der kender nogle links på nettet til diverse test's af en
316'er? Jeg har nemlig kigget på en, og så kunne det jo være rart med nogle
bevingede ord, fra nogen der har forstand på biler

Jeg har været inde på FDM's hjemmeside, men lige præcis den model har de
ikke nogen test's af, i deres database...

Det er en 316 fra 97'. 3-dørs, 102 heste...

Hvis der evt. er nogen af jer der har erfaringer med den, så kunne det da
være rart at høre

Mvh
MRN
(Som meget gerne vil skifte fra Mazda til BMW

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-01-06 13:34

MRN skriver:

> Det er en 316 fra 97'. 3-dørs, 102 heste...
>
> Hvis der evt. er nogen af jer der har erfaringer med den, så kunne det da
> være rart at høre

Dejlig bil. Helt sikkert, men en smule bovlam.

Min gamle nabo havde en.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Bjarne Haug

Dato : 12-01-06 14:52

"MRN" <hvadtrorduselv@haha.dk> wrote in message

> [...]
>
> Mvh
> MRN
> (Som meget gerne vil skifte fra Mazda til BMW

Her kan du i hvert fald finde lidt rå facts:
http://www.bmwinfo.com/

mvh
Bjarne Haug
www.photonet.dk