Goddag allesammen, nu bruger her!
Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 12-01-06 11:36

Hejsa Allesammen, jeg er ny i denne gruppe.

Jeg vil først lige starte med at præsentere mig selv.

Jeg hedder Jonas, er 28 år, bor i silkeborg i hus med min dejlige kæreste
nina. Jeg har en gammel Opel Omega 3000 24V, 3.0I fra 1991

Jeg købte bilen for ca 14 mdr siden af Mogens K.

Flg. er lavet ved bilen siden jeg købte den.

Chiptun (optimering) hos Scantune
Skærmkasser bagi lavet runde
Anlæg installeret
UNGO alarm med fjernstart
18"
Og en masse andet.

Projekter jeg er igang med lige nu:

Er ved at sætte en komplet ekstra motor i stand, polere toppen, skifter
kæderne til nogle forstærkede. slebet knaster. Montering af Rotrex
kompressor kit. og meget mere...

Mvh Jonas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-01-06 11:45

Jonas Hoffmann skriver:

> Jeg vil først lige starte med at præsentere mig selv.

Vil du være så venligt at hoppe ind på www.dkfritidbil.dk og smide dig
selv ind under "HVem er vi" ?

Så har vi dig !!!

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 12-01-06 11:51

Meget gerne...

meeeeeeeeen

"Listen var efterhånden blevet så uaktuel , at en ny er planlagt - og måske
et nyt system hvor man selv kan opdatere sine sider i det omfang man ønsker
Den gamle liste er ikke slettet, men flyttet til denne side "

/jonas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-01-06 12:00

Jonas Hoffmann skriver:

http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/index.php

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-01-06 11:45

Jonas Hoffmann skriver:

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-06 12:32

"Jonas Hoffmann" <mailto:j@edb.dk> skrev i en meddelelse
"Goddag allesammen, nu bruger her!"

> Hejsa Allesammen, jeg er ny i denne gruppe.

Velkommen til :)

> [...]
> Jeg hedder Jonas, er 28 år, bor i silkeborg i hus med min dejlige kæreste
> nina. Jeg har en gammel Opel Omega 3000 24V, 3.0I fra 1991

DEJLIG vogn :)

> Jeg købte bilen for ca 14 mdr siden af Mogens K.

Nåh, okay

> Flg. er lavet ved bilen siden jeg købte den.
> [...]

Indbygning af navigationsanlæg ?

> Projekter jeg er igang med lige nu:
> Er ved at sætte en komplet ekstra motor i stand, polere toppen, skifter
> kæderne til nogle forstærkede. slebet knaster. Montering af Rotrex
> kompressor kit. og meget mere...

Uha - nice :)

/Mogens

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.199)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-01-06 13:22

> Hejsa Allesammen, jeg er ny i denne gruppe.

Hej - og velkommen til..

> Er ved at sætte en komplet ekstra motor i stand, polere toppen, skifter
> kæderne til nogle forstærkede. slebet knaster. Montering af Rotrex
> kompressor kit. og meget mere...

Det lyder giftigt - vi glæder os til at høre mere, efterhånden som projektet
skrider frem.

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 12-01-06 17:37

"Jonas Hoffmann" <j@edb.dk> skrev i en meddelelse

> Projekter jeg er igang med lige nu:
>
> Er ved at sætte en komplet ekstra motor i stand, polere toppen, skifter
> kæderne til nogle forstærkede. slebet knaster. Montering af Rotrex

Hvorfor forstærkede kæder? Dét har jeg dog aldrig hørt om skulle være
nødvendigt på nogen bil...

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 12-01-06 17:37

Hej!

Jonas Hoffmann wrote:

> Hejsa Allesammen, jeg er ny i denne gruppe.

Velkommen til :)

> Skærmkasser bagi lavet runde

Det er de vel på de fleste biler?

Mener du skærm_kanter_?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 12-01-06 18:05

Jepper skærm kanter...

Kæder, Ja, der er desvære en svaghed i de org. kæder. jeg tror de fandt de
problemer da de byggede Lotus Omega´en (bi-turbo 377hk)

Men en gut i england har lavede nogle ekstra forstærkede kæder.

/Jonas

Fra : Henrik B.

Dato : 12-01-06 18:20

> Kæder, Ja, der er desvære en svaghed i de org. kæder. jeg tror de fandt de
> problemer da de byggede Lotus Omega´en (bi-turbo 377hk)

Hmmmmm.......

Og så hypper regner du med?

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 12-01-06 19:24

Jeg regner med i første omgang ca 300 Hk.... Jeg vil ikke "presse" den for
meget i starten!

Flg bliver gjort:

- Skarper knaster
- Bearbejde Top med nye ventiler, osv
- KN åben filter
- Chip optimering
- Rotrex kompressor

/jonas

Fra : Brian

Dato : 12-01-06 19:32

Jonas Hoffmann wrote:
> Jeg regner med i første omgang ca 300 Hk.... Jeg vil ikke "presse"
> den for meget i starten!
>
> Flg bliver gjort:
>
> - Skarper knaster
> - Bearbejde Top med nye ventiler, osv
> - KN åben filter
> - Chip optimering
> - Rotrex kompressor

Stakkels bil - der går da totalt Brian i den fine Omega, men hver sin smag

/Brian

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-01-06 21:15

Jonas Hoffmann wrote:
> [...]
>
> Jeg hedder Jonas, er 28 år, bor i silkeborg i hus med min dejlige
> kæreste nina. Jeg har en gammel Opel Omega 3000 24V, 3.0I fra 1991

Velkommen til.

> Jeg købte bilen for ca 14 mdr siden af Mogens K.

Ny bruger, "gammel" bil

> [...]
>
> Er ved at sætte en komplet ekstra motor i stand, polere toppen,
> skifter kæderne til nogle forstærkede. slebet knaster. Montering af

Lyder spændende (og dyrt).
Monterer du selv kompressoren ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 12-01-06 22:54

Har helt glemt at nævne at Ventil dæksel, spjældhus, insugnings manifold er
poleret helt op nu, og står som spejl...

/Jonas

Fra : Broegger

Dato : 12-01-06 23:57

> Har helt glemt at nævne at Ventil dæksel, spjældhus, insugnings
> manifold er poleret helt op nu, og står som spejl...

Det er da noget af en øse du får bygget dig der. Hvad er budgettet for
sådan en omgang?

Og så et fromt ønske, da det gør det nemmere at følge med: Når du svarer
på et indlæg, gider du så gøre det under det du svarer på?
se mere her: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk