Schumi skal ha en tudekiks
Fra : TGH

Dato : 10-01-06 11:39

http://www.bt.dk/sport/andensport/artikel:aid=412868/

Fjolset skulle da bare ta' og stoppe med det samme.....

Fra : BJ

Dato : 10-01-06 11:42

"TGH" <someone@microsoft.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> http://www.bt.dk/sport/andensport/artikel:aid=412868/
>
> Fjolset skulle da bare ta' og stoppe med det samme.....

Han har i hvert fald råd til det....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 11:43

> http://www.bt.dk/sport/andensport/artikel:aid=412868/
>
> Fjolset skulle da bare ta' og stoppe med det samme.....

Ja det er sq ynkeligt... savner fandme Senna...

Siden han døede har F1 været røv kedeligt..

Mvh
Morten

Fra : BJ

Dato : 10-01-06 11:52

"Juel" <him> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja det er sq ynkeligt... savner fandme Senna...
>
> Siden han døede har F1 været røv kedeligt..

Du bør overveje at følge NASCAR.

Der sidder tilskuerne også kun og venter på massesammenstød og hvad dertil
hører.....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 12:34

> Du bør overveje at følge NASCAR.
>
> Der sidder tilskuerne også kun og venter på massesammenstød og hvad dertil
> hører.....

Ej det er da kedeligt.. det eneste pt er rally, dakar og DTC...

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 12:47

> Ej det er da kedeligt.. det eneste pt er rally, dakar og DTC...

og self. 24 timers lemans

Fra : Thomas J.

Dato : 10-01-06 13:02

Den Tue, 10 Jan 2006 12:33:38 +0100 sendte "Juel" <him> følgende
røgsignaler:

>Ej det er da kedeligt.. det eneste pt er rally, dakar og DTC...

Ja, der var der bid i går: 1 stk. dræbt MC'ist i Dakar-rallyet (endda
vinderen af 3. etape)

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 13:38

> Ja, der var der bid i går: 1 stk. dræbt MC'ist i Dakar-rallyet (endda
> vinderen af 3. etape)

ja det var sq trist, det var sq godt at despres klarede sit styrt..

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 18:22

> Ej det er da kedeligt.. det eneste pt er rally, dakar og DTC...

Ja F1 er kedelig efter Ferrari's nedtur

--
Tom

Fra : Thomas H.

Dato : 10-01-06 21:53

> Ja F1 er kedelig efter Ferrari's nedtur

Det mener du ikke seriøst vel ?

Fra : Kim Kristensen

Dato : 10-01-06 22:19

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det mener du ikke seriøst vel ?

Det er vel aldrig kedeligt at se ens idol/idoler vinde, jeg syntes heller
ikke det blev for meget fra midten af 80'erne til begyndelsen af 90'erne.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-01-06 22:19

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det mener du ikke seriøst vel ?

Det er da temmelig seriøst at mene, at noget der er fuldstændig
forudsigeligt, er kedeligt. Så der skulle have stået: Ja, F1 har været
kedeligt både før og efter Ferrari.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 12-01-06 15:46

Preben Riis Sørensen wrote:
> Det er da temmelig seriøst at mene, at noget der er fuldstændig
> forudsigeligt, er kedeligt. Så der skulle have stået: Ja, F1 har været
> kedeligt både før og efter Ferrari.

Det må da være omvendt.

At man med nogenlunde sikkerhed kunne sige ved sæsonens ens
begyndelse, hvem der vandt er da kedelig.

Det er da nu, hvor man ikke kan sige hvem der vinder, før det ternede
flag har været der, at det kan trække lidt interesse til sig.

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 22:26

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det mener du ikke seriøst vel ?

jo.
2005 var en rædselsfuld sesson. Nogle husker USA som det eneste, men der var
adskillige andre episoder med især svingende dækkvalitet......mange NØD
sikkert at det ramte Ferrari før USA med dækkene, men da det pludselig ramte
Michelin i USA, ja så var det Ferrari der usportslige.....hele balladen pga.
Max Mosley som synes det er bedre for løbet at man ikke må skifte
dæk........det er lige så sygt som dengang bilerne ikke måtte tanke under
løbet.
Max' ide med at reducere omkostningerne for de små teams ved at en motor
skal holde 2 løb, viser selvfølgelig også at være fis i en hornlygte......f1
koster mere end det nogensinde før og betaler man ikke disse penge så kan
man slet ikke være med.

Bevares vi har fået mange spændende dueller i 2005, men det er ikke sjovt
når man har jagtet Ferrari i deres elendighed.

--
Tom

Fra : Peter Weis

Dato : 11-01-06 19:06

Tom wrote:

> [...]
> Max Mosley som synes det er bedre for løbet at man ikke må skifte
> dæk........det er lige så sygt som dengang bilerne ikke måtte tanke under

Waw ... der blev lige luftet nogle fordomme.

Jeg forstår slet ikke synspunktet. De 5 år med Ferrari-dominans var da
kedelige. Der var ingen til at udfordre.
I år har F1 været mere spændende. Renault startede som lyn og torden,
men var ved at tabe pusten til sidst. Der var da kamp til stregen.

mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 19:25

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

> Waw ... der blev lige luftet nogle fordomme.

Nej det er hvad der skete sidste år

> [...]
> I år har F1 været mere spændende. Renault startede som lyn og torden,
> men var ved at tabe pusten til sidst. Der var da kamp til stregen.

jeg kan sagtens følge dig. Men som Ferrari fan så er det jo som at sidde og
se Formel 3000....der kører bare en masse kedelige biler rundt....renault,
toyota, minardi m.m
En Ferrari har altid haft noget særligt over sig.

--
Tom

Fra : Peter Weis

Dato : 11-01-06 22:54

Tom wrote:

> En Ferrari har altid haft noget særligt over sig.

Den er rød ... er det spændende?

mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-06 19:56

> Den er rød ... er det spændende?

det skal jeg lige spørge min farmor på 93 om

--
Tom

Fra : Martin Vollert

Dato : 10-01-06 12:52

Også skrev Vollert
> http://www.bt.dk/sport/andensport/artikel:aid=412868/
>
> Fjolset skulle da bare ta' og stoppe med det samme.....

Og hold da kæft hvor er du dum og høre på du er forresten også OT.

--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Henrik B.

Dato : 10-01-06 14:31

"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Også skrev Vollert

> Og hold da kæft hvor er du dum og høre på

Hvorfor? Det er da i dén grad barnligt, at man ikke gider mere, hvis man
ikke kan få lov at vinde...

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Martin Vollert

Dato : 10-01-06 14:40

Også skrev Vollert
> [...]
> meddelelse news:43c39fe7$0$15787$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvorfor? Det er da i dén grad barnligt, at man ikke gider mere, hvis

Du aner tydligvis ikke hvem vi snakker om.

Fra : BJ

Dato : 10-01-06 16:13

KLIP

> Hvorfor? Det er da i dén grad barnligt, at man ikke gider mere, hvis man
> ikke kan få lov at vinde...

Er det barnligt at forlange af sin leverandør at få et produkt, der er
konkurrencedygtig til brug i en ...... konkurrence..?

Hvis ja, er det da godt det ikke drejer sig om en flyvemaskine til brug for
konkurrence i eks. kunstflyvning..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 18:28

> [...]
>
> Er det barnligt at forlange af sin leverandør at få et produkt, der er
> konkurrencedygtig til brug i en ...... konkurrence..?

Enig.
Schumacher kan ikke gøre meget andet end køre bilen og når han ligefrem vil
give afkald på sin ferie, så er der da intet at fortænke ham i, at han også
gerne vil have en konkurrencedygtig bil....bilen er det Ferrari der skal
levere (med kørenes input)

--
Tom

Fra : KASO

Dato : 10-01-06 21:19

> [...]
>
> Er det barnligt at forlange af sin leverandør at få et produkt, der er
> konkurrencedygtig til brug i en ...... konkurrence..?

Tjah - så skal alle kørere undtagen Renaults og McLarens måske stoppe fordi
bilerne ikke er konkurrencedygtige? Det er en fuldstændigt latterlig
holdning! Fint nok, hvis han ikke gider at være med mere - men han bør
stoppe klynkeriet. Måske er det bare hans egne evner, der svigter - eller
var det udelukkende materiellets skyld, at han vandt så mange år?

Man kan jo vælge at tolke hans udtalelser som at han erkender, at det er
bilens skyld at han ikke vinder - og at det dermed var bilens fortjeneste,
da han vandt....

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 22:11

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bilens skyld at han ikke vinder - og at det dermed var bilens fortjeneste,

Hvis du læste artiklen rigtig rigtig godt, så kan du faktisk ikke se at MS
giver bilen skylden for 2005 resultatet. Der står bilen skal være
konkurrancedygtig, det er det tætteste vi kommer på noget som helst om
bilen. At teamet skal have flere folk....kan vi ikke vide hvad
indebærer......vi ved ikke om det er tekniske ingeniører til bilen, eller
folk der skal træne MS eller noget helt andet i form a bedre dæk der ikke
punkterer 2 gange i samme løb eller, flere timer til testkørsler,
eller......
Hvis du med "leverandør" mener Ferrari, så tager du ganske fejl. Ferrari er
et team og det de på f1-sprog kalder en "komplet løbspakke"...så der er tale
om bil, kører, tid, penge, personale, analyser, træning, resourcer osv osv
osv
Jeg læser mere artiklen som MS foreslag til hvad der i store overskrifter
skal ske i fremtiden hvis han skal blande sig i toppen....ja man omtaler
endda at han er klar nu til at gi den en ekstra skalle og han gerne vil have
resten af teamet følger.......

--
Tom

Fra : KASO

Dato : 10-01-06 22:46

> [...]
> folk der skal træne MS eller noget helt andet i form a bedre dæk der ikke
> punkterer 2 gange i samme løb eller, flere timer til testkørsler,

Næh - men han påtager sig da ikke selv ansvaret for resultaterne. Han vil
bare ikke lege mere, hvis ikke "nogen" (teamet) gør det bedre....

> [...]
> tale om bil, kører, tid, penge, personale, analyser, træning, resourcer

Øhh - hvor skriver jeg noget om "leverandør"????

> Jeg læser mere artiklen som MS ....

Tjah - som Fanden læser biblen.....

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 23:11

> Næh - men han påtager sig da ikke selv ansvaret for resultaterne. Han vil
> bare ikke lege mere, hvis ikke "nogen" (teamet) gør det bedre....

MS har i mange år sagt VI om alle de resultater der er opnået. Det kan ingen
vidst anfægte.

> Øhh - hvor skriver jeg noget om "leverandør"????

Ok, det var ikke dig men BJ, som du svarede på

> Tjah - som Fanden læser biblen.....

Jeg vil sige, at den hetz der i årevis har kørt mod MS ikke kan ændre
inholdet i det skrevne ord i artiklen. Utrolig hvad den kører ikke har måtte
lægge ryg til.......
nu også at han kørte med ekstra tank og snød på andre måder, han var
usportslig, han var egoist, han dårlig kører, han havde hemmelige aftaler
med løbsledelsen FIA, man har lukket øjnene for alt det snyd MS har
foretaget i årvis og Ækelstone har farvoriseret MS og Ferrari så vandet drev
af sporten,
Vi mangler kun at han havde turbo monteret på sin Ferrari og den havde 1600
HK mens de andre måtte nøjes med sugemotorer )

Der står mildest talt ikke ret meget i artiklen som ikke kunne passe på en
hvilken som helst anden kører

--
Tom

Fra : KASO

Dato : 11-01-06 08:03

> "KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> MS har i mange år sagt VI om alle de resultater der er opnået. Det kan
> ingen vidst anfægte.

Der er ikke så meget "vi" over hans kritik....
Når han pludselig ikke kan følge konkurrenterne, så er det ikke "vi", men
kun resten af holdets skyld...

> Ok, det var ikke dig men BJ, som du svarede på

OK!

> [...]
> Vi mangler kun at han havde turbo monteret på sin Ferrari og den havde
> 1600 HK mens de andre måtte nøjes med sugemotorer )

Den "hetz" har jeg heldigvis ikke fulgt med i - men det følger vel de fleste
sportsfolk med succes. Til gengæld kan jeg huske en del diskussioner om
hvorvidt Ferrari havde "gemt" launch control og antispin i deres
motorstyring. Det mente mange - men det blev aldrig bevist. I praksis prøver
alle holdene nok at gå "til stregen" med reglerne....

Fra : BJ

Dato : 10-01-06 22:11

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tjah - så skal alle kørere undtagen Renaults og McLarens måske stoppe
> fordi bilerne ikke er konkurrencedygtige?

Hvis de er eller bliver en stjernekører (med imponerende resultater), som
MS, så ubetinget ja.

Var jeg professoinel stjerne- tennisspiller eller golfspiller og
materielleverandøren pludselig lavede noget lort efter en nyudvikling, ville
jeg både forlange og forvente det samme.

Kunne leverandøren ikke leve op til det: Hasta la vista baby og videre til
en leverandør som var i stand til det.

Man er ikke professionel på det niveau for at lege, det er "dødsens" alvor
og tænk, det er sgu derfor _de_ vinder.

> [...]
> egne evner, der svigter - eller var det udelukkende materiellets skyld, at

En kombination og det er ret tydeligt at se, materiellet ikke kan følge med
pt.

> Man kan jo vælge at tolke hans udtalelser som at han erkender, at det er
> bilens skyld at han ikke vinder - og at det dermed var bilens fortjeneste,
> da han vandt....

Igen en kombination.

Bilerne konkurrerer på marginaler, resten er kørernes talent.

Ferraris materiel kan ikke følge med pt. Som sagt, det ses også tydeligt i
accelerationer.

MS kan sgu ikke gøre andet end jokke sømmet i bund ned ad de lige
strækninger.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kim Kristensen

Dato : 10-01-06 22:26

> [...]
> bilens skyld at han ikke vinder - og at det dermed var bilens fortjeneste,

Der er en fætter her der mener årsagen til den gode periode er en anden,
eller måske tredje.

http://www.bilbasen.dk/nyheder/motorsport/show_article.asp?id=4499

"Redaktøren af bladet BusinessF1, englænderen Tom Rubython, er en
kontroversiel skikkelse. Således er han hadet af FIA's præsident Max Mosley,
og kan ikke få en presseakkreditering til Formel 1-paddocken. Nogle mener at
han simpelthen er en sensationsjournalist af værste skuffe, men alle må dog
indrømme, at den gode Rubython ved flere lejligheder har vist sig at være
særdeles godt underrettet.
Det har derfor vagt opsigt, at han i sidste leder åbent skrev at Ferrari har
vundet adskillige af deres verdensmesterskaber i de seneste år ved hjælp af
snyd. Konkret skriver Rubython, at Ferrari har benyttet sig af samme "
tank-trick" som fældede BAR tidligere i 2005. BAR blev afsløret med en
skjult ekstratank installeret, der muliggjorde at bilerne kørte undervægtige
i store dele af de enkelte løb. BusinessF1 mener at kunne bevise at Ferrari
har gjort det samme over en længere periode, ved at analysere omgangstider,
tankningstider m.m.
Intet af dette kan naturligvis bevises nu, og Tom må nok se i øjnene, at
hans "popularitet" nu har nået nye højder!"

Med venlig hilsen Kim

Fra : BJ

Dato : 10-01-06 22:31

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Intet af dette kan naturligvis bevises nu, og Tom må nok se i øjnene, at
> hans "popularitet" nu har nået nye højder!"

Det er meget svært at forholde sig til noget som ikke kan bevises.

Som du selv nævner, man kun forholde sig til personen, der udsender skal vi
kalde det rygtet/bagvaskelsen..eller..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kim Kristensen

Dato : 10-01-06 22:54

> [...]
meddelelse

> KLIP

> Det er meget svært at forholde sig til noget som ikke kan bevises.

Det er så det jeg slet ikke fatter, at det ikke skulle kunne bevises
(såfremt det er noget om snakken). Det må jo betyde at nå det sidste løb i
en sæson er slut vælter man alt datamateriale op i en stor bunke, laver bål
og griller pølser over det siden det ikke "er" mere.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 22:44

> [...]

> Intet af dette kan naturligvis bevises nu, og Tom må nok se i øjnene, at
> hans "popularitet" nu har nået nye højder!"

Jep og hvis han så også kan bevise at MS tog anabolske steorider så er
teorien komplet.

Hvor er det let at slynge sådan noget ud, men jeg ser frem til at han
beviser sine påstande som ikke kan bevises nu (som du skriver det)

Mellem os sagt så tror jeg faktisk man gjorde det samme da MS var hos
Benneton og blev mester 2 gange.

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 11-01-06 18:00

> [...]
>
> Hvis ja, er det da godt det ikke drejer sig om en flyvemaskine til brug
> for konkurrence i eks. kunstflyvning..;)

Hvis man havde den holdning hos de øvrige kørere, ville der ikke have været
noget Formel 1 de seneste 5 - 6 år - vel? )

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : BJ

Dato : 11-01-06 18:04

KLIP

> Hvis man havde den holdning hos de øvrige kørere, ville der ikke have
> været noget Formel 1 de seneste 5 - 6 år - vel? )

Man starter som 'under dog' og kæmper for at blive 'the leader of the pack'.

Herefter kan man kræve, hvad det skal være, selv højere sikkerhed for
kørerne.

PS: Hvis nummer sjok i 'packet' råbte op om det, var der ikke en levende
sjæl, der ville tage notits af det, måske endda kalde vedkommende en
'chicken'.... det er jo ikke medarbejdere i det danske erhvervsliv..)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-01-06 13:17

Juel wrote:

> Ja det er sq ynkeligt... savner fandme Senna...
>
> Siden han døede har F1 været røv kedeligt..

Enig !!

Jeg har ikke set 2 hele løb siden.

--

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 18:25

Juel wrote:

> Ja det er sq ynkeligt... savner fandme Senna...
>
> Siden han døede har F1 været røv kedeligt..

> [...]

---------------------
Siger vidst mere om interessen for motorsport end om F1 siden Senna......der
har da været TALRIGE gode og spændende løb

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-01-06 17:51

TGH wrote:
> http://www.bt.dk/sport/andensport/artikel:aid=412868/
>
> Fjolset skulle da bare ta' og stoppe med det samme.....

Ikke enig.

Men hans bankkonto forstår jeg godt at han ikke gider at være tilgrin, HVIS
udstyret ikke er i orden.

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 18:32

"TGH" <someone@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/sport/andensport/artikel:aid=412868/
>
> Fjolset skulle da bare ta' og stoppe med det samme.....

Han er den bedste kører formel1 har "haft"....lige som Tom Kristensen i
LeMans.
Han er langtfra et fjols til at køre bil....det er der nogen som har fulgt
formel1 som i mange år har kunnet se.

--
Tom

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-01-06 08:52

Tom (snabela) wrote:
> [...]
> Siger vidst mere om interessen for motorsport end om F1 siden Senna......der
> har da været TALRIGE gode og spændende løb

Sikekrt, jeg har bare ikke følt at jeg ville bruge tid på at se dem.
Men nu er jeg blevet ejer af en HDD recorder så nu er mulighederne
større, så jeg tror da jeg vil se om jeg kan følge med i 2006.

--

Christian