Citroën C4 RDS radio spiller 3 minutter ud~
Fra : jegharfattetdetmeste

Dato : 10-01-06 00:50

Iflg manual skal den kunne spille 30min. før den lukker pga
økonomimode. Med nøgle monteret er det OK, men af sikkerheds hensyn
efterlader jeg ikke gerne nøglen i tændingen.
Værkstedet fastholder det er en fejl i manualen.

Er der nogen erfaringer, jeg tror nemlig værkstedet prøver at slippe
fordi de ikke er så stærke i ny teknik(har lige fået rettet
fartafhængig volumen, det tog dem 3/4 år).

Pft,

John

Fra : Lars Frandsen

Dato : 10-01-06 05:58

> [...]
>fordi de ikke er så stærke i ny teknik(har lige fået rettet
>fartafhængig volumen, det tog dem 3/4 år).
<snip>

I den nye Peugeot Partner passer det meget godt med de 3 minutter.
Jeg tror også, det er en fejl i manualen.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : mullerman

Dato : 10-01-06 09:51

[...]

Min c4 kan spille længere... har ikk lige taget tid, men når jeg rengør
bilen, så har jeg nøglen i tændingen. radioen slukker dog inden jeg bliver
færdig, så den spiller måske i 20-30 min...

kan prøve uden nøgle senere i dag