Røsnæs
Fra : MORTEN LYKKE FLYVHOL~

Dato : 12-06-01 21:44

Da jeg har fået adgang til en båd med motor ved Ulstrup nær Røsnæs, er jeg
interesseret i, at høre nærmere om området omkring Røsnæs.

Er der nogle Hot-spots med særlige kendetegn?

--
Posted from richardson.uni2.net [129.142.7.104]

Fra : Tom Søgaard-Jensen

Dato : 15-06-01 08:41

HEJ MORTEN,

jeg fik en 1,5 kg havørred på nordsiden af Røsnæs for en måndes tid
siden. Selvom sydsidens hyggelige lille vig (som oftest også ligger i
behageligt læ og medvind) måske virker mere tillokkende, tror jeg,
(bekræftet af min havbiologven, som også har prøvet området flere gange)
mere på nordsiden. Kør helt ud til parkeringspladsen, tag trappen ned på
stranden og fisk fra den og udaf.

Venlig hilsen

Tom