Benzin <> oilefyr
Fra : Benny Juul

Dato : 09-01-06 20:00

Hej

Jeg mener at kunne huske folk som har konverteret bilens benzinfyr til
oliefyr, i forbindelse med bilskift, nogle herinde der ved hvordan denne
procedure foregår og evt. hvad det kunne koste??

Med venlig hilsen
Benny

Fra : Hehe

Dato : 11-01-06 19:31

Det kan vi svare dig på: www.hv-elektro.dk . Jeg er ikke oliefyrsmand, men
du kan da prøve at ringe og spørge en af de andre.
Men jeg ved da så meget at det ikke er helt ligemeget hvilket mærke fyr du
har...

VH Henrik

Fra : Hehe

Dato : 12-01-06 16:47

> [...]
> du kan da prøve at ringe og spørge en af de andre.
> Men jeg ved da så meget at det ikke er helt ligemeget hvilket mærke fyr

Og i dag, har jeg så fået at vide derude at det koster ca 1000 + - noget ,
og at det ikke kan lade sig gøre på alle fyr.
Fyr af mærket Ardic kan koverteres, nogle Hydronic og en enkelt Webasto.
Thermo Top kører også et par der kan konverteres, men det er vist kun
benzin-> Diesel og ikke den anden vej. Som du kan høre er det monster
indviklet, så ring og forhør dig...

VH Henrik

Fra : ena

Dato : 12-01-06 17:45

> [...]
> oliefyr, i forbindelse med bilskift, nogle herinde der ved hvordan denne
> procedure foregår og evt. hvad det kunne koste??

Hvad er det for et fyr du har - måske vi kan bytte jeg har en Termo Top C
diesel men skal bruge en TT C benzin