MS Windows
briani 27239
Blokade på Active-X
Fra : Ukendt

Dato : 26-01-06 23:22

Jeg har lige som så mange andre det irriterende moment at Outlook Express
går ind og blokerer ved Active-X elementer hvorefter man manuelt HVER gang
skal give tilladelse til at indholdet vises. Dette sker for eksempel ikke i
Microsoft Outlook. Er der ikke noget at gøre ved det og hvor gør man det i
givet fald ? Da jeg helst vil bruge Outlook Express af de to programmer
kunne jeg godt tænke at få Outlook Express til at holde op med de blokader.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 27-01-06 07:08

Kim Larsen skrev:

> [...]
> Outlook Express af de to programmer kunne jeg godt tænke at få
> Outlook Express til at holde op med de blokader.

Hvorfor spør du så ikke i OE gruppen:

--
Lars Fragstrup