MS Windows
briani 27239
Zanda
Fra : goofy

Dato : 26-01-06 13:33

Hej NG

Jeg har været så dum at dl. et program der hedder Zanda.
Det er er program der sørger for at, man får en helvedes
masse reklamer tilsendt.

Jeg har slettet programmet og kørt Spyware doctor, samt jv16
power tools.
Det har også fjernet programmet, men hver gang jeg starter
min pc. duker der en popup der fortæller at Zanda er
forsvundet.
Hvordan fjerner jeg denne popup?
Mit eneste bud er at lave en systen restore, men er der
nogle der ved hvor denne fil ligger så jeg kan fjerne den

Al hjælp modtages med tak

Steen Vinbæk

Fra : Jim

Dato : 26-01-06 16:58

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvordan fjerner jeg denne popup?
> Mit eneste bud er at lave en systen restore, men er der nogle der ved hvor

Kør en online-virus/malware-scanning fra Trend Micro.
http://dk.trendmicro-europe.com/index_consumer.php
Kør et HouseCall.

Og ellers kan du jo installere microsofts betaversion af antispyware.
http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.mspx

Og gør dig så selv den tjeneste at nærlæse de gode råd og links på
http://www.spywarefri.dk

Held og lykke.

Mvh.

Fra : goofy

Dato : 27-01-06 10:35

Hejsa

> Kør en online-virus/malware-scanning fra Trend Micro.
> http://dk.trendmicro-europe.com/index_consumer.php
> Kør et HouseCall.

Denne fandt den ikke

> Og ellers kan du jo installere microsofts betaversion af
> antispyware.
> http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.mspx

Denne fandt den og den er slettet

> Og gør dig så selv den tjeneste at nærlæse de gode råd og
> links på http://www.spywarefri.dk

Har læst

Takke mange gange for hjælpen

Steen