Foto
IBM760 5420
Teil 3020
sowi@uu.net
Fra : Sonny Windstrup

Dato : 12-06-01 21:21

test 1233
455

Fra : Munch

Dato : 12-06-01 21:31

"Sonny Windstrup" <sowi@uu.net> skrev i en meddelelse
news:3B2679C9.62FB0DC6@uu.net...
> test 1233
> 455
Dette er ikke en testgruppe, brug dk.test til det!

Fra : Sonny Windstrup

Dato : 12-06-01 22:46

Beklager meget!

Det er dog for pinligt. Jeg blev lige fuppet af Netscape's
email / newsgroup tingest mens jeg config'ede Eudora -- sorry.

PS: On topic, jeg var ude og skyde en gammel bunker
med Nikon SB-28DX flash or 20mm f/2.8 linse, og fik usædvanlig
dårlige resultater med over og undereksponeringer som om
DTTL ikke virkede som det skulle, og det var næsten stort
set om motivet var på nært hold eller 3-4 meter væk. Jeg var
nødt til at skifte til manuelle indstillinger på alting før det
begyndte at senogenlunde ud. Er der normalt at wideangle flash
foto ikke giver gode resultater på TTL auto exposure?

Mvh. Sonny