TXT på hjemmeside
Fra : Thomas Daugaard Schm~

Dato : 26-01-06 01:53

Jeg har en hjemmeside, som jeg skal bruge til et skole projekt,
hvor jeg har lagt mine HTML baserede sider ind, så min lære kan
hente dem som de ser ud på nettet, men jeg har også lagt dem ind,
så han kan hente dem i rå tekst "TXT format" men når de bliver
uploadet, så kan man ikke se dem i tekst format, den åbner bare
siden som den ser ud på nettet, hva kan jeg gøre ???

Har lavat en: <a href="index.txt"> Index site i rå tekst
</a>

Dette kan ses her: www.samfund.cityfools.dk

under Hent dette site:

MVH

Thomas Daugaard Schmidt
oz1tds@mail.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-01-06 08:09

Thomas Daugaard Schmidt skrev:

> Har lavat en: <a href="index.txt"> Index site i rå tekst</a>

Når jeg klikker på det øverste link Under "Hent dette site", står
der blot

The requested URL /hent/start/start.htm was not found on this
server.

--
Bertel

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 26-01-06 10:26

Bertel Lund Hansen wrote:

> The requested URL /hent/start/start.htm was not found on this
> server.

Og i Firefox ser jeg kun en ramme med "velkommen til dette site".

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk
..

Fra : Benny Nissen

Dato : 26-01-06 09:28

Thomas Daugaard Schmidt wrote:

> Dette kan ses her: www.samfund.cityfools.dk

Du har en fejl i din kode, så rammesættet vises ikke korrekt i Firefox.

--
Benny Nissen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-01-06 16:42

> [...]

>uploadet, så kan man ikke se dem i tekst format, den åbner bare
>siden som den ser ud på nettet, hva kan jeg gøre ???

Sådan opfører IE sig, det kan der vidst ikke laves om på,
undtagen du f.eks. pakker det ind i zip f.eks.

Andre browsere viser den rå tekst.
så ryger du på min ignoreringsliste.