Hjemmesider og politik...
Fra : GB

Dato : 04-12-05 04:15

Nu havde man så travlt med at slagte Louise Frevert for hendes hjemmeside.

Jamen så kig lige på denne her:

http://hizb-ut-tahrir.dk/show.php?table=wilayah&fileid=24

- STADIG! Og INGEN konsekvenser!

GB

Fra : Allan Riise

Dato : 04-12-05 09:32

GB wrote:
> Nu havde man så travlt med at slagte Louise Frevert for hendes
> [...]

Nu beder Hizb-ut-tahrir jo heller ikke om et folkeligt mandat, og jeg kan
ikke se at det er muligt at forbyde citeringer fra ikke forbudte
puplikationer.

At man så synes at det er noget ævl og hadspredende propaganda, det er en
anden ting.

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-12-05 09:52

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> Nu havde man så travlt med at slagte Louise Frevert for hendes hjemmeside.
>
> Jamen så kig lige på denne her:
>
> http://hizb-ut-tahrir.dk/show.php?table=wilayah&fileid=24
>
> - STADIG! Og INGEN konsekvenser!

Jamen, det er noget andet, - som det altid er, når det drejer sig om islam.
Der er to helt forskellige regelsæt for islam og de (sekulære) kristne.

Koranen er jo en blasfemisk krigserklæring mod kristne, men det må ikke
nævnes, hvorimod en sølle avis-tegning af Profeten anses som helt
forfærdelig, også af danske velmenere.

For dem der ikke kender Koranen, så kan det nævnes, at det iflg bogen
skaffer folk lige i helvede, hvis de tror på treenigheden, eller på at Gud
havde en søn. Men det tager de kristne pænt, og lader sig ikke hidse op over
sådanne blasfemier, der jo gælder selve trosgrundlaget for kristendommen, -
og ikke bare pjat om tegninger og profetens, eller Jesus' skæglængde. Sådan
skal det også være, lad den ene gruppe sige om den anden, hvad den vil, så
folk kan dyrke deres egne guder, som det passer dem, jo flere guder jo
bedre. Men muslimer må lære, at der også er andre mennesker i verden end
dem, og at disse ikke er 'næsten-muslimer' - *endnu*.

Jeg synes jo at alle burde skifte tro og begynde at støtte sig til
Elefant-guden Lord Ganesh, det er da noget, som giver mening, - til forskel
fra alle disse ørken-guder fra Mellemøsten, som jo gør mest i trusler.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-12-05 20:18

> [...]
forskel
> fra alle disse ørken-guder fra Mellemøsten, som jo gør mest i trusler.

Tager du så med mig på pilgrimsfærd til Indien?, jeg skal ned og besøge
guden Ganeshs reinkarnation Sai Baba.

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-12-05 20:38

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> wrote in message

> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> forskel
>>

> Tager du så med mig på pilgrimsfærd til Indien?, jeg skal ned og besøge
> guden Ganeshs reinkarnation Sai Baba.

Sai Baba er kun en reinkarnation af en mus, - og er en meget dårlig
tryllekunstner, hvilket er utilgiveligt over for hans proselytter.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-12-05 19:53

GB wrote:
> Nu havde man så travlt med at slagte Louise Frevert for hendes hjemmeside.
>
> Jamen så kig lige på denne her:
>
> http://hizb-ut-tahrir.dk/show.php?table=wilayah&fileid=24
>
> - STADIG! Og INGEN konsekvenser!

Hvad med at du meldte det til:

it-kriminalitet@politi.dk ?

Jeg har lige sendt dem en mail desangående, men det ville sikkert være
en god ide at de modtog flere anmeldelser.

Anders Peter Johnsen

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 04-12-05 20:19

GB <nospam@nospam.invalid> on søndag 4. december 2005 at 4:14 +0100 wrote:
>Nu havde man så travlt med at slagte Louise Frevert for hendes hjemmeside.
>
>Jamen så kig lige på denne her:
>
>http://hizb-ut-tahrir.dk/show.php?table=wilayah&fileid=24
>
>- STADIG! Og INGEN konsekvenser!

Næh, og det er da også noget pis, at der ikke sker noget i forhold til de
idioter, men det gør syadig ikke Freverts hjemmeside mere appetitlig. En
argumentation, der minder lidt om skolegårdens "jamen han slog jo også…"
Begynder vi først på det, har skiderrikkerne vundet!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : GB

Dato : 04-12-05 22:23

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in

> Næh, og det er da også noget pis, at der ikke sker noget i forhold til
> de idioter, men det gør syadig ikke Freverts hjemmeside mere
> appetitlig.

Nej, virkeligheden er ikke altid appetitlig, men derfor skal PC-
skvadderhoveder vel ikke forbyde folk at beskrive den. Skal det nu være
forbudt at kalde en spade for en spade?

Islam er en fascistisk terror-organisation, og ikke "the religion of
peace", som nogen prøver at bilde de kommende dhimmier ind.

GB