Bailye-whiskycreamlikør: "Let your senses ~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-05 03:30

Bailye-whiskycreamlikør: "Let your senses guide you"

Nietzche-sloganet at man skal følge sine sanser, altså tilbage til
naturen, er om at undgå fremmedgørelse

At "være jorden tro" gælder især de store linier i tilværelsen og her
lidt kritik af matriarkatet, der ejer verden, og bør drilles
konstruktivt og uvoldeligt.

Kvinder vælger forfængelige mænd som avlspartnere og de kan lide en
stor grad af normalitet.

Jeg finder Edisonsk lykkeskabelse - på linie med glødelampens
opfindelse - i at afsløre snobberi, fx at man er renlighedsneurotisk.
Renlighed skal forebygge infektion, nix weiter.

Når jeg året rundt går uden sko og i shorts, så råber børnehavebørnene
efter mig "sure tær", men når de så om sommeren oplever at netop
frit-ventilerede skoløse tær er *aldrig* sure, så har jeg udført
grundtvisk folkeoplysning der overgår den bedste uddannelse fra
staten.

Når mit hus ser usoigneret ud, men ikke har funktionelle mangler, og
plænen aldrig har været slået, så er forbipasserende lige så
misundelige som de er på mine bare tær om sommeren, for de ville
inderst inde ønske de var fri nok til kun at bruge tid på
væsentligheder og ikke at leve op til kvinders snob-krav.

3 kreditforeninger med tilhørende banker har afvist at låne mig,
selvom friværdi er 6 millioner, for
heltsolgthammerslag-håndværkermafiaer vil have at kun
spritny-istandsatte huse skal kunne vurderes højt.

Det er lidt surt for mig, men måske godt for mit helbred, at jeg skal
spænde livremmen ind, og godt for mine arvinger.

"En bank lever ikke så meget af kapital som af tillid.
Ludwig Poullain

Selvfølgelig ejer banken sig selv - i princippet(stat er infiltreret
idag) - og bestyreren har ret til at afvise låneønsker. Men det er
uærligt , når de foregiver kun at se på sikkerhed, som her er 5,8 mio
ifl Nybolig-vurdering.

Den ser altså på kvindeskabt PR, incl at det er usexet at lade huse gå
på tvangsauktion, selvom banken aldrig kan tabe derved.

Har du et bud på at man ikke må leve livet farligt og belåne til
skorstenen i dagens Danmark, hvis banken sætter ågerrente derefter.

I dette tilfælde ønsker jeg vurdering af max-belåning som burde være
over 4 mio, men især ønsker jeg at låne et par hundredtusinder til
normal lav nedsparingsrente(afdragsfrit), men selv det vil de ikke gå
med til, for jeg er en jødestjernet afviger, der skal straffes for at
vise overlegen livstil, som vækker misundelse.

Nogle vil mene jeg forenkler og er paranoid.

Det første har de nok lidt ret i.

Kom med alternativ forklaring?

" Women hate revolutions and revolutionists. They like
men who are docile, and well-regarded at the bank, and never late at
meals. H. L. Mencken, Prejudices, Fourth Series, 1924

" Kvinden har i århundreder fungeret som et forstørrelsesglas med det
magiske formål at fremvise manden dobbelt så stor, som han er
Virginia Woolf

" Kvinden er et spejl med den herlige evne at afspejle mandens
skikkelse i dobbelt størrelse. Fjernes spejlet, dør ham måske som
narkovraget, der frtages sin heroin. Virginia Woolf. Politiken-kronik
27-11-2004

- JA - og - pushere kan ikke lide at man kan klare sig uden heroin og
matriarkatets forlængede arm, bankbestyrere , kan ikke lide at jeg
ikke er normal på en måde, som de er ansat til at øge normaliteten
vedrørende - man skal udskifte alt i huset regelmæssigt, gulve, tag
osv - køb og smid væk. Jeg er genbrugs-økologisk og sparsommelig - det
brænder man kættere for!