/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
David Trads: Bring muhammedbilleder!
Fra : Jakob


Dato : 03-12-05 21:27

Selv en tidligere chefredaktør fra en så venstreorienteret avis som
Information, tager nu opgøret mod den muslimske fundamentalisme.

den som venstrefløjen helst vil tie ihjel, alt imens sagen om
muhammed-tegninger vokser og vokser.

Han opfordrer nu alle aviser til at bringe tegningerne.

Optimalt set vil jeg tilføje - gid alle vestlige aviser gjorde det
samme, og fik sat verdens tykkeste understregninger under at de kan
fucke af helvede til med deres religion, og fatte at den bare har at
blive sekundær i forhold til ytringsfriheden.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3293685&forside

 
 
Henri Gath (03-12-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 03-12-05 23:34

Det er fuldstændig utroligt,, at man overhovedet gider svare eller diskutere
med de røvhulller.......start flyene, siger jeg! Endnu har Vesten en
fiúldstændig lammende militær overmagt. Måske er det ved at være tiden til
at bruge den for alvor?


"Jakob" <perj@it.dk> skrev i en meddelelse
news:pmv3p1d3mkr1bdqhi0mjqv41npml56pjf6@4ax.com...
> Selv en tidligere chefredaktør fra en så venstreorienteret avis som
> Information, tager nu opgøret mod den muslimske fundamentalisme.
>
> den som venstrefløjen helst vil tie ihjel, alt imens sagen om
> muhammed-tegninger vokser og vokser.
>
> Han opfordrer nu alle aviser til at bringe tegningerne.
>
> Optimalt set vil jeg tilføje - gid alle vestlige aviser gjorde det
> samme, og fik sat verdens tykkeste understregninger under at de kan
> fucke af helvede til med deres religion, og fatte at den bare har at
> blive sekundær i forhold til ytringsfriheden.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3293685&forside



andropov (04-12-2005)
Kommentar
Fra : andropov


Dato : 04-12-05 01:36

On Sat, 3 Dec 2005 23:33:45 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Det er fuldstændig utroligt,, at man overhovedet gider svare eller diskutere
>med de røvhulller.......start flyene, siger jeg! Endnu har Vesten en
>fiúldstændig lammende militær overmagt. Måske er det ved at være tiden til
>at bruge den for alvor?

Selvmordsbomberne gemmer sig jo i Pakistan som har atomvåben....

Henri Gath (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 04-12-05 02:03


"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
news:cde4p15830aqah5ga6koqjr9oir257h0lv@4ax.com...
> On Sat, 3 Dec 2005 23:33:45 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:
>
>>Det er fuldstændig utroligt,, at man overhovedet gider svare eller
>>diskutere
>>med de røvhulller.......start flyene, siger jeg! Endnu har Vesten en
>>fiúldstændig lammende militær overmagt. Måske er det ved at være tiden til
>>at bruge den for alvor?
>
> Selvmordsbomberne gemmer sig jo i Pakistan som har atomvåben....


Og?



andropov (04-12-2005)
Kommentar
Fra : andropov


Dato : 04-12-05 02:28

On Sun, 4 Dec 2005 02:02:44 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>
>"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
>news:cde4p15830aqah5ga6koqjr9oir257h0lv@4ax.com...
>> On Sat, 3 Dec 2005 23:33:45 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:
>>
>>>Det er fuldstændig utroligt,, at man overhovedet gider svare eller
>>>diskutere
>>>med de røvhulller.......start flyene, siger jeg! Endnu har Vesten en
>>>fiúldstændig lammende militær overmagt. Måske er det ved at være tiden til
>>>at bruge den for alvor?
>>
>> Selvmordsbomberne gemmer sig jo i Pakistan som har atomvåben....
>
>
>Og?

Og skal vi til at føre atomvåbenkrig....


Kim Larsen (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 04-12-05 02:39

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
news:lgh4p1pbd0vc89i6u9rvbo7v9b6cvj9chl@4ax.com...
> On Sun, 4 Dec 2005 02:02:44 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:
>
>>"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
>>news:cde4p15830aqah5ga6koqjr9oir257h0lv@4ax.com...
>>> On Sat, 3 Dec 2005 23:33:45 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:
>>>
>>>>Det er fuldstændig utroligt,, at man overhovedet gider svare eller
>>>>diskutere
>>>>med de røvhulller.......start flyene, siger jeg! Endnu har Vesten en
>>>>fiúldstændig lammende militær overmagt. Måske er det ved at være tiden
>>>>til
>>>>at bruge den for alvor?
>>>
>>> Selvmordsbomberne gemmer sig jo i Pakistan som har atomvåben....
>>
>>Og?
>
> Og skal vi til at føre atomvåbenkrig....

Det er også lige noget for Gath.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Jens Bruun (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-12-05 14:22

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
news:lgh4p1pbd0vc89i6u9rvbo7v9b6cvj9chl@4ax.com

> Og skal vi til at føre atomvåbenkrig....

Vrøvl. Og skulle vi, tog vi sgu' det med...

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



andropov (04-12-2005)
Kommentar
Fra : andropov


Dato : 04-12-05 14:38

On Sun, 4 Dec 2005 14:21:31 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
>news:lgh4p1pbd0vc89i6u9rvbo7v9b6cvj9chl@4ax.com
>
>> Og skal vi til at føre atomvåbenkrig....
>
>Vrøvl. Og skulle vi, tog vi sgu' det med...

Er du hurtig til computerspil så må du trykke på knappen til atombomb
:)

Tony (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 04-12-05 10:17


"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
news:cde4p15830aqah5ga6koqjr9oir257h0lv@4ax.com...
> On Sat, 3 Dec 2005 23:33:45 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:
>
>>Det er fuldstændig utroligt,, at man overhovedet gider svare eller
>>diskutere
>>med de røvhulller.......start flyene, siger jeg! Endnu har Vesten en
>>fiúldstændig lammende militær overmagt. Måske er det ved at være tiden til
>>at bruge den for alvor?
>
> Selvmordsbomberne gemmer sig jo i Pakistan som har atomvåben....

Så kan man kun håbe at der er røget nogle med under jordskælvet.

Tony



andropov (04-12-2005)
Kommentar
Fra : andropov


Dato : 04-12-05 10:31

On Sun, 4 Dec 2005 10:16:47 +0100, "Tony" <tony@carpediem.dk> wrote:

>>>Det er fuldstændig utroligt,, at man overhovedet gider svare eller
>>>diskutere
>>>med de røvhulller.......start flyene, siger jeg! Endnu har Vesten en
>>>fiúldstændig lammende militær overmagt. Måske er det ved at være tiden til
>>>at bruge den for alvor?
>>
>> Selvmordsbomberne gemmer sig jo i Pakistan som har atomvåben....
>
>Så kan man kun håbe at der er røget nogle med under jordskælvet.

Du husker vel at sende nogle penge ned for at støtte dem :)

Tony (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 04-12-05 11:10


"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
news:8pd5p1ltevi33dqp6hmoom8fgut71fc6q1@4ax.com...
> On Sun, 4 Dec 2005 10:16:47 +0100, "Tony" <tony@carpediem.dk> wrote:
>
>>>>Det er fuldstændig utroligt,, at man overhovedet gider svare eller
>>>>diskutere
>>>>med de røvhulller.......start flyene, siger jeg! Endnu har Vesten en
>>>>fiúldstændig lammende militær overmagt. Måske er det ved at være tiden
>>>>til
>>>>at bruge den for alvor?
>>>
>>> Selvmordsbomberne gemmer sig jo i Pakistan som har atomvåben....
>>
>>Så kan man kun håbe at der er røget nogle med under jordskælvet.
>
> Du husker vel at sende nogle penge ned for at støtte dem :)

Hvorfor penge ? så hellere cyancalium i colaflasker, som kun skal uddeles
til alle mænd med fuldskæg.

Tony



Thorkild Poulsen (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 04-12-05 02:06


"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
news:43921d49$0$47030$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Det er fuldstændig utroligt,, at man overhovedet gider svare eller
> diskutere med de røvhulller.......start flyene, siger jeg! Endnu har
> Vesten en fiúldstændig lammende militær overmagt. Måske er det ved at være
> tiden til at bruge den for alvor?
>
>
> "Jakob" <perj@it.dk> skrev i en meddelelse
> news:pmv3p1d3mkr1bdqhi0mjqv41npml56pjf6@4ax.com...
>> Selv en tidligere chefredaktør fra en så venstreorienteret avis som
>> Information, tager nu opgøret mod den muslimske fundamentalisme.
>>
>> den som venstrefløjen helst vil tie ihjel, alt imens sagen om
>> muhammed-tegninger vokser og vokser.
>>
>> Han opfordrer nu alle aviser til at bringe tegningerne.
>>
>> Optimalt set vil jeg tilføje - gid alle vestlige aviser gjorde det
>> samme, og fik sat verdens tykkeste understregninger under at de kan
>> fucke af helvede til med deres religion, og fatte at den bare har at
>> blive sekundær i forhold til ytringsfriheden.
>>
>> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3293685&forside
>
>

Her kan vist roligt bringe Hitler ind i billedet, uden der er af den grund
er tale om Godwin.

Thorkild


GB (04-12-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 04-12-05 03:27

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in
news:43924138$0$15784$14726298@news.sunsite.dk:

> Her kan vist roligt bringe Hitler ind i billedet, uden der er af den
> grund er tale om Godwin.

Det skriver du jo kun, fordi du ikke kan fordrage Henri Gath. Det er jo
rigtigt!

--
Med venlig hilsen
GB

Thorkild Poulsen (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 04-12-05 04:01


"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
news:Xns972222BD0204EYouremail@62.243.74.162...
> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in
> news:43924138$0$15784$14726298@news.sunsite.dk:
>
>> Her kan vist roligt bringe Hitler ind i billedet, uden der er af den
>> grund er tale om Godwin.
>
> Det skriver du jo kun, fordi du ikke kan fordrage Henri Gath. Det er jo
> rigtigt!


Nå, var det Henri gath der skrev det oprindelige indlæg, det lagde jeg
såmænd dårlig mærke til.

Men indlægget bærer præg af samme massesuggestion som nazisterne benyttede i
30'erne.

Islamismen er en udfordring, men lad os løse problemet civiliseret med
pennen som det vigtigste våben.

Thorkild


GB (04-12-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 04-12-05 04:28

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in
news:43925c2a$0$15792$14726298@news.sunsite.dk:

> Islamismen er en udfordring, men lad os løse problemet civiliseret med
> pennen som det vigtigste våben.

Det lader sig næppe gøre. Med al respekt - jeg tror ikke du aner, hvad du
udtaler dig om. Hold du dig hellere til dit sædvanlige økonomiske fnidder.

Køb og læs Ibn Warraq's "Why I Am Not A Muslim", hvis du tør.

--
Med venlig hilsen
GB

Thorkild Poulsen (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 04-12-05 12:34


"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
news:Xns97222D1CA3CDEYouremail@62.243.74.162...
> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in
> news:43925c2a$0$15792$14726298@news.sunsite.dk:
>
>> Islamismen er en udfordring, men lad os løse problemet civiliseret med
>> pennen som det vigtigste våben.
>
> Det lader sig næppe gøre. Med al respekt - jeg tror ikke du aner, hvad du
> udtaler dig om. Hold du dig hellere til dit sædvanlige økonomiske fnidder.
>
> Køb og læs Ibn Warraq's "Why I Am Not A Muslim", hvis du tør.
>

Jeg ved udmærket hvad jeg taler om, også i denne sammenhæng. Du ved udmærket
jeg støtter militær indgriben, men at føre global krig mod Islam, det er at
drive den for vidt.

Thorkild


Jens Bruun (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-12-05 14:26

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
meddelelse news:4392d447$0$15795$14726298@news.sunsite.dk

> Jeg ved udmærket hvad jeg taler om, også i denne sammenhæng. Du ved
> udmærket jeg støtter militær indgriben, men at føre global krig mod
> Islam, det er at drive den for vidt.

Islam fører allerede global krig mod os andre, så at reagere globalt
forekommer rimeligt.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Per Rønne (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-12-05 14:57

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Islam fører allerede global krig mod os andre

Hvilket kompetent organ i islam har truffet den beslutning?

Husk på at den katolske kirke har et organ {faktisk: et embede} der
kunne træffe en sådan beslutning. Nemlig den enevældige pave, der i den
katolske kirkes egen optik er Guds vikar {vicekonge} på Jorden. Men
noget sådant har islam ikke - mere.

Man havde det da Dar al-Islam stadig var forenet under en kalif, og da
/førte/ man faktisk global krig mod alle os andre. Men det er jo lang
tid siden.
--
Per Erik Rønne

Thorkild Poulsen (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 04-12-05 15:25


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:4392ee51$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
> meddelelse news:4392d447$0$15795$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Jeg ved udmærket hvad jeg taler om, også i denne sammenhæng. Du ved
>> udmærket jeg støtter militær indgriben, men at føre global krig mod
>> Islam, det er at drive den for vidt.
>
> Islam fører allerede global krig mod os andre, så at reagere globalt
> forekommer rimeligt.
>

Det er noget vrøvl, vi må hjælpe muslimerne med at slippe fundamentalismen,
det vil indebære vold, men hovedmidlet er pennen.

Thorkild


Jim (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 04-12-05 10:04

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
news:43925c2a$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> news:Xns972222BD0204EYouremail@62.243.74.162...
>> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in
>> news:43924138$0$15784$14726298@news.sunsite.dk:
>>
>>> Her kan vist roligt bringe Hitler ind i billedet, uden der er af den
>>> grund er tale om Godwin.
>>
>> Det skriver du jo kun, fordi du ikke kan fordrage Henri Gath. Det er jo
>> rigtigt!
>
>
> Nå, var det Henri gath der skrev det oprindelige indlæg, det lagde jeg
> såmænd dårlig mærke til.
>
> Men indlægget bærer præg af samme massesuggestion som nazisterne benyttede
> i 30'erne.
>
> Islamismen er en udfordring, men lad os løse problemet civiliseret med
> pennen som det vigtigste våben.
>
Hvilken kaliber skyder din pen med?



Thorkild Poulsen (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 04-12-05 12:34


"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
news:4392b0f9$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>>
>> Islamismen er en udfordring, men lad os løse problemet civiliseret med
>> pennen som det vigtigste våben.
>>
> Hvilken kaliber skyder din pen med?

38


--
Mvh,
Thorkild Poulsen
Never pick a fight with people who buy ink by the barrel -- Bill Clinton


Tony (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 04-12-05 10:22


"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
news:43925c2a$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> news:Xns972222BD0204EYouremail@62.243.74.162...
>> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in
>> news:43924138$0$15784$14726298@news.sunsite.dk:
>>
>>> Her kan vist roligt bringe Hitler ind i billedet, uden der er af den
>>> grund er tale om Godwin.
>>
>> Det skriver du jo kun, fordi du ikke kan fordrage Henri Gath. Det er jo
>> rigtigt!
>
>
> Nå, var det Henri gath der skrev det oprindelige indlæg, det lagde jeg
> såmænd dårlig mærke til.
>
> Men indlægget bærer præg af samme massesuggestion som nazisterne benyttede
> i 30'erne.
>
> Islamismen er en udfordring, men lad os løse problemet civiliseret med
> pennen som det vigtigste våben.
>
> Thorkild

Ja vende den anden kind til, med pennen i hånden,- vorherre bevares.

Tony



Allan Riise (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 04-12-05 10:26

Tony wrote:
> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
> meddelelse news:43925c2a$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
>> news:Xns972222BD0204EYouremail@62.243.74.162...
>>> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in
>>> news:43924138$0$15784$14726298@news.sunsite.dk:
>>>
>>>> Her kan vist roligt bringe Hitler ind i billedet, uden der er af
>>>> den grund er tale om Godwin.
>>>
>>> Det skriver du jo kun, fordi du ikke kan fordrage Henri Gath. Det
>>> er jo rigtigt!
>>
>>
>> Nå, var det Henri gath der skrev det oprindelige indlæg, det lagde
>> jeg såmænd dårlig mærke til.
>>
>> Men indlægget bærer præg af samme massesuggestion som nazisterne
>> benyttede i 30'erne.
>>
>> Islamismen er en udfordring, men lad os løse problemet civiliseret
>> med pennen som det vigtigste våben.
>>
>> Thorkild
>
> Ja vende den anden kind til, med pennen i hånden,- vorherre bevares.

Når nu du synes der laves så lidt, så tag dog ned til Irak og bliv
sikkerhedsvagt!

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates
Ved Odin's skæg, Valhal venter !



Tony (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 04-12-05 11:13


"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:4392b605$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Tony wrote:
>> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
>> meddelelse news:43925c2a$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
>>> news:Xns972222BD0204EYouremail@62.243.74.162...
>>>> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in
>>>> news:43924138$0$15784$14726298@news.sunsite.dk:
>>>>
>>>>> Her kan vist roligt bringe Hitler ind i billedet, uden der er af
>>>>> den grund er tale om Godwin.
>>>>
>>>> Det skriver du jo kun, fordi du ikke kan fordrage Henri Gath. Det
>>>> er jo rigtigt!
>>>
>>>
>>> Nå, var det Henri gath der skrev det oprindelige indlæg, det lagde
>>> jeg såmænd dårlig mærke til.
>>>
>>> Men indlægget bærer præg af samme massesuggestion som nazisterne
>>> benyttede i 30'erne.
>>>
>>> Islamismen er en udfordring, men lad os løse problemet civiliseret
>>> med pennen som det vigtigste våben.
>>>
>>> Thorkild
>>
>> Ja vende den anden kind til, med pennen i hånden,- vorherre bevares.
>
> Når nu du synes der laves så lidt, så tag dog ned til Irak og bliv
> sikkerhedsvagt!
>
> --
> Allan Riise
> Life is like a box of Chocolates
> Ved Odin's skæg, Valhal venter !


Har desværre ikke tid,-- har nok at gøre med at ''støbe kugler''

Tony



Allan Riise (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 04-12-05 14:12

Tony wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:4392b605$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Når nu du synes der laves så lidt, så tag dog ned til Irak og bliv
>> sikkerhedsvagt!
>>
> Har desværre ikke tid,-- har nok at gøre med at ''støbe kugler''
>

Det anede mig at det kun er ord og ingen handling.

Boorrkk booork booorrkk

Kylling

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates
Ved Odin's skæg, Valhal venter !



Peter Bang (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 04-12-05 21:14

Tony <tony@carpediem.dk> skrev:
>
>"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i
>en meddelelse
>news:4392b605$0$2108$edfadb0f@dtext
>02.news.tele.dk...
>> Tony wrote:
>>> "Thorkild Poulsen"
>>><thor@superthorkild.fjerndette.dk
>>>> skrev i en
>>> meddelelse
>>>news:43925c2a$0$15792$14726298@ne
>>>ws.sunsite.dk...
>>>>
>>>> "GB" <nospam@nospam.invalid>
>>>>wrote in message
>>>> news:Xns972222BD0204EYouremail@
>>>>62.243.74.162...
>>>>> "Thorkild Poulsen"
>>>>><thor@superthorkild.fjerndette.
>>>>>dk> wrote in
>>>>> news:43924138$0$15784$14726298
>>>>>@news.sunsite.dk:
>>>>>
>>>>>> Her kan vist roligt bringe
>>>>>>Hitler ind i billedet, uden der er af
>>>>>> den grund er tale om Godwin.
>>>>>
>>>>> Det skriver du jo kun, fordi
>>>>>du ikke kan fordrage Henri Gath. Det
>>>>> er jo rigtigt!
>>>>
>>>>
>>>> Nå, var det Henri gath der
>>>>skrev det oprindelige indlæg, det lagde
>>>> jeg såmænd dårlig mærke til.
>>>>
>>>> Men indlægget bærer præg af
>>>>samme massesuggestion som nazisterne
>>>> benyttede i 30'erne.
>>>>
>>>> Islamismen er en udfordring,
>>>>men lad os løse problemet civiliseret
>>>> med pennen som det vigtigste våben.
>>>>
>>>> Thorkild
>>>
>>> Ja vende den anden kind til, med
>>>pennen i hånden,- vorherre bevares.
>>
>> Når nu du synes der laves så
>>lidt, så tag dog ned til Irak og bliv
>> sikkerhedsvagt!
>>
>> --
>> Allan Riise
>> Life is like a box of Chocolates
>> Ved Odin's skæg, Valhal venter !
>
>
>Har desværre ikke tid,-- har nok at
>gøre med at ''støbe kugler''
>
:) ... sådan en slags bagmand?? ... opblæste narrøv.


Thorkild Poulsen (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 04-12-05 12:35


"Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in message
news:4392b554$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...

>>
>> Islamismen er en udfordring, men lad os løse problemet civiliseret med
>> pennen som det vigtigste våben.
>>
>> Thorkild
>
> Ja vende den anden kind til, med pennen i hånden,- vorherre bevares.
>

Du vil altså skyde alle muslimer ?

Thorkild


GB (04-12-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 04-12-05 12:57

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in
news:4392d4b4$0$15789$14726298@news.sunsite.dk:

> Du vil altså skyde alle muslimer ?

Er der forskel på "muslimer" og islamister? Hmm?

--
Med venlig hilsen
GB

Thorkild Poulsen (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 04-12-05 15:29


"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
news:Xns97228361BF9BCYouremail@62.243.74.162...
> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in
> news:4392d4b4$0$15789$14726298@news.sunsite.dk:
>
>> Du vil altså skyde alle muslimer ?
>
> Er der forskel på "muslimer" og islamister? Hmm?

Ja, debatten betegner nu islamister som dem der dyrker Islam
fundamentalistisk.

Hvis det skulle være gået din næse forbi sker hovedparten af terror fra
islamisterne mod deres egne frafaldne.

Vi skal tage afstand fra rabiate kræfter som Abu Laban og andre udenfor
pædagogisk rækkevidde, vi skal ikke give efter, vi skal forlange de
indordner sig under den vestlig kultur.

Thorkild


Per Hagemann (06-12-2005)
Kommentar
Fra : Per Hagemann


Dato : 06-12-05 20:46


"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
news:4392fd6d$0$15783$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> news:Xns97228361BF9BCYouremail@62.243.74.162...
>> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in
>> news:4392d4b4$0$15789$14726298@news.sunsite.dk:
>>
>>> Du vil altså skyde alle muslimer ?
>>
>> Er der forskel på "muslimer" og islamister? Hmm?
>
> Ja, debatten betegner nu islamister som dem der dyrker Islam
> fundamentalistisk.
>
> Hvis det skulle være gået din næse forbi sker hovedparten af terror fra
> islamisterne mod deres egne frafaldne.
>
> Vi skal tage afstand fra rabiate kræfter som Abu Laban og andre udenfor
> pædagogisk rækkevidde, vi skal ikke give efter, vi skal forlange de
> indordner sig under den vestlig kultur.
>

Abu Laban er den vigtigste imam i Danmark. Og som alle andre imamer er han
selvfølgelig fundamentalistisk, altså bogstavtro.

At tro på at en større gruppe muhamedanere vil fornægte Islam og overtage
Vestens trosforestillinger, er langt mere usandsynligt end at danske
gæstearbejdere i Saudi-Arabien overtager arabernes livsform.


--
Det muhamedanske førerskab hertillands er forlængst overtaget af høge, som
er repræsentative for Islam.
(Glistrup-citat)



Thorkild Poulsen (10-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 10-12-05 12:05


"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message
news:4395ea6c$0$182$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

>
> Abu Laban er den vigtigste imam i Danmark. Og som alle andre imamer er han
> selvfølgelig fundamentalistisk, altså bogstavtro.
>
> At tro på at en større gruppe muhamedanere vil fornægte Islam og overtage
> Vestens trosforestillinger, er langt mere usandsynligt end at danske
> gæstearbejdere i Saudi-Arabien overtager arabernes livsform.
>

Gu er det ej, den vestlige kultur har været gennem samme udvikling.

Thorkild


Jens Bruun (10-12-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 10-12-05 12:55

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
meddelelse news:439ab665$0$15784$14726298@news.sunsite.dk

> Gu er det ej, den vestlige kultur har været gennem samme udvikling.

Nej.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Thorkild Poulsen (10-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 10-12-05 20:46


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:439ac20b$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
> meddelelse news:439ab665$0$15784$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Gu er det ej, den vestlige kultur har været gennem samme udvikling.
>
> Nej.


Spørg Maren Spliid om det.

Thorkild


Jens Bruun (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-12-05 14:24

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
meddelelse news:43925c2a$0$15792$14726298@news.sunsite.dk

> Men indlægget bærer præg af samme massesuggestion som nazisterne
> benyttede i 30'erne.
>
> Islamismen er en udfordring, men lad os løse problemet civiliseret med
> pennen som det vigtigste våben.

Og din opfordring til at bruge pennen som vigtigste våben mod islamismen
lever tilsvarende fint op til 30'ernes appeasement-politik, som vi alle
kender resultatet af.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Thorkild Poulsen (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 04-12-05 15:32


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:4392ee03$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
> meddelelse news:43925c2a$0$15792$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Men indlægget bærer præg af samme massesuggestion som nazisterne
>> benyttede i 30'erne.
>>
>> Islamismen er en udfordring, men lad os løse problemet civiliseret med
>> pennen som det vigtigste våben.
>
> Og din opfordring til at bruge pennen som vigtigste våben mod islamismen
> lever tilsvarende fint op til 30'ernes appeasement-politik, som vi alle
> kender resultatet af.
>


Næh, så naiv er jeg ikke. Nogle gange er krig den eneste løsning, men at
gribe til udslettelse af muslimer - som er konsekvensen af jeres
udmeldinger - det er for langt ude.

Vi bliver nødt til at identificere islamisterne og bekæmpe dem, muslimer
generelt kan opdrages til at leve i den vestlige kultur.

Thorkild


Jens Bruun (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-12-05 15:44

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
meddelelse news:4392fe11$0$15785$14726298@news.sunsite.dk

> Vi bliver nødt til at identificere islamisterne og bekæmpe dem,
> muslimer generelt kan opdrages til at leve i den vestlige kultur.

Hvad bygger du den antagelse på? Du finder ikke, at "islam" og "vestlig
kultur" er en kontradiktion?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Thorkild Poulsen (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 04-12-05 18:05


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:439300c9$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
> meddelelse news:4392fe11$0$15785$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Vi bliver nødt til at identificere islamisterne og bekæmpe dem,
>> muslimer generelt kan opdrages til at leve i den vestlige kultur.
>
> Hvad bygger du den antagelse på? Du finder ikke, at "islam" og "vestlig
> kultur" er en kontradiktion?
>

Du kan jo spørge Nasser Khader.

Thorkild


Jens Bruun (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-12-05 18:42

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
meddelelse news:43932207$0$15785$14726298@news.sunsite.dk

> Du kan jo spørge Nasser Khader.

Nu spurgte jeg så dig, da det var dig, der påstod, at muslimer generelt kan
opdrages til at leve i den vestlige kultur ("opdrage" er godt nok en ret
sjov betegnelse). Skal jeg tolke det derhen, at du ikke har noget at have
din påstand i?

Forøvrigt er Naser Khader _ikke_ muslim, så han er givet ikke den rette at
spørge om dette.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



NoTrabajo (04-12-2005)
Kommentar
Fra : NoTrabajo


Dato : 04-12-05 19:30


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i
news:43932a80$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Forøvrigt er Naser Khader _ikke_ muslim, så han er givet ikke den
> rette at spørge om dette.

Nå, så er det måske derfor at jeg synes så godt om ham og har udnævnt ham
til min yndlings-radikale.
--
NoTrabajo


Bo Warming (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 04-12-05 20:21

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message
news:4393365a$0$15786$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i
> news:43932a80$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
>> Forøvrigt er Naser Khader _ikke_ muslim, så han er givet ikke den
>> rette at spørge om dette.
>
> Nå, så er det måske derfor at jeg synes så godt om ham og har
> udnævnt ham
> til min yndlings-radikale.

Adspurgt om hvem der allerførst skulle udvises af Danmark, svarede
Glistrup engang "Naser Khader", med den begrundelse at han er
top-professionel til taquia altså at gøre danskerne trygge og
afslappede ved at muslimer dem integrerer man da bare...
Ingen er så farlig for DK som en så snedig vildleder.

Selvfølgelig ER han muhamedaner

Min yndlingsradikale er Edvard Brandes der som finansminister var den
mest glistrupsk-sparsommelige vi har haft. Hans bror hjalp ham i
valgkampe men GEORG BRANDES VAR IKKE RADIKAL

Sammen med Viggo Hørup skabte de tyskerkursen der hjalp os
uovertruffent godt gennem WW1 og 2. Da Rifbjerg-typer skabte
kulturradikalismen var der ikke længere meget godt tilbage i det da
socialistiske og landsforrædderiske parti. Men Politiken er en levende
avis, der underholder mig godt - og den økonomiske lokomotiv EB er
endnu bedre.



Thorkild Poulsen (05-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 05-12-05 08:18


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:43932a80$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
> meddelelse news:43932207$0$15785$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Du kan jo spørge Nasser Khader.
>
> Nu spurgte jeg så dig, da det var dig, der påstod, at muslimer generelt
> kan opdrages til at leve i den vestlige kultur ("opdrage" er godt nok en
> ret sjov betegnelse). Skal jeg tolke det derhen, at du ikke har noget at
> have din påstand i?
>

Næ, du skal tolke det derhen at langt hovedparten af muslimer lever i vesten
uden problem, det er den totalitære dyrkelse af Islam vi skal bekæmpe.

> Forøvrigt er Naser Khader _ikke_ muslim, så han er givet ikke den rette at
> spørge om dette.
>

Nå, det er nyt for mig.

Thorkild


Jens Bruun (05-12-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 05-12-05 12:42

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
meddelelse news:4393ea04$0$15784$14726298@news.sunsite.dk

> Næ, du skal tolke det derhen at langt hovedparten af muslimer lever i
> vesten uden problem,

Det er jo faktuelt forkert. Langt størstedelen af muslimerne i vesten lever
af overførselsindkomster, og så behøver vi ikke engang inddrage muslimers
overrepræsentation i kriminalstatistikkerne.

> det er den totalitære dyrkelse af Islam vi skal
> bekæmpe.

Som rettroende muslim findes der kun den totalitære dyrkelse.

>> Forøvrigt er Naser Khader _ikke_ muslim, så han er givet ikke den
>> rette at spørge om dette.
>
> Nå, det er nyt for mig.

Der kan man bare se. Så dit gode eksempel, der skulle understøtte din
påstand, gør det stik modsatte. Har du andre "gode" eksempler på muslimer,
der er blevet "opdraget" til at leve i den vestlige kultur?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Thorkild Poulsen (05-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 05-12-05 13:11


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:43942799$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
> meddelelse news:4393ea04$0$15784$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Næ, du skal tolke det derhen at langt hovedparten af muslimer lever i
>> vesten uden problem,
>
> Det er jo faktuelt forkert. Langt størstedelen af muslimerne i vesten
> lever af overførselsindkomster, og så behøver vi ikke engang inddrage
> muslimers overrepræsentation i kriminalstatistikkerne.
>

Når jeg skriver "langt de fleste" så mener jeg langt de fleste - og jeg
mener vi bør indrette vores velfærdssystem så man ikke blot kan leve på nas
livet igennem uden konsekvenser, det tror jeg de fleste er klar over. Hvad
kriminalstatistikken angår er jeg enig, muslimer er overrepræsenterede og
jeg kunne ønske mig gruppen af muslimer mere aktivt gik på oprydning i egne
rækker, men de kriminelle er dog i mindretal i gruppen som helhed.

>> det er den totalitære dyrkelse af Islam vi skal
>> bekæmpe.
>
> Som rettroende muslim findes der kun den totalitære dyrkelse.
>

Jamen i Alabama tager de hvide det gamle testamente bogstaveligt og skyder
abortlæger, alligevel vil jeg mene situationen er under kontrol.

>>> Forøvrigt er Naser Khader _ikke_ muslim, så han er givet ikke den
>>> rette at spørge om dette.
>>
>> Nå, det er nyt for mig.
>
> Der kan man bare se. Så dit gode eksempel, der skulle understøtte din
> påstand, gør det stik modsatte. Har du andre "gode" eksempler på muslimer,
> der er blevet "opdraget" til at leve i den vestlige kultur?

Naser Khader er muslim !

Thorkild


Jens Bruun (05-12-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 05-12-05 13:44

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
meddelelse news:43942e63$0$15789$14726298@news.sunsite.dk

> Naser Khader er muslim !

Jeg kan forstå, du er græsk-katolsk over, hvad han selv giver sig ud for at
være.

Thorkild Poulsen er muslim!

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Thorkild Poulsen (05-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 05-12-05 19:33


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:4394360b$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
> meddelelse news:43942e63$0$15789$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Naser Khader er muslim !
>
> Jeg kan forstå, du er græsk-katolsk over, hvad han selv giver sig ud for
> at være.
>
> Thorkild Poulsen er muslim!
>

Nå, fordi der findes en velintegreret muslim, må han ikke være muslim.

Det kører rigtig godt for jer.

Thorkild


Knud Larsen (05-12-2005)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 05-12-05 15:43


"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in message
news:43942e63$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
> news:43942799$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
>> meddelelse news:4393ea04$0$15784$14726298@news.sunsite.dk

> Jamen i Alabama tager de hvide det gamle testamente bogstaveligt og skyder
> abortlæger, alligevel vil jeg mene situationen er under kontrol.

Så vidt jeg ved har der ikke været et abortlægemord i ti år, og der var svjv
i alt seks af dem. Dem der foretager disse mord bliver jo ikke undskyldt af
"lærde" kristne, tværtimod regnes de for at være rene galninge, - som jo da
også ender sådan her:

Wednesday, September 03, 2003

STARKE, Fla. - Paul Hill (search), the former Presbyterian minister
convicted of murdering an abortion doctor, died on Wednesday by lethal
injection.

Men manden taler som en jihad-martyr:

"I expect a great reward in heaven," he said in an interview Tuesday, during
which he was cheerful, often smiling. "I am looking forward to glory."

Hill suggested others should take up his violent cause.

Og man har forsøgt at få en "organisation" som al Queda på benene, men
åbenbart uden større held:



A strategy of "leaderless resistance" would enable antiabortion assailants
to commit crimes alone or in small groups without worrying that the Army of
God itself will be infiltrated by law enforcement or targeted by civil
litigation. The Army of God manual even details the benefits of such a
setup: "Fortunately the A.O.G. (Army of God) folks are not a real army,
humanly speaking. . . . God is the General and Commander-in-Chief. The
soldiers, however, do not usually communicate with one another. Very few
have ever met each other. And when they do, each is usually unaware of the
other soldier's status. That is why the Feds will never stop this Army.
Never. And we have not yet even begun to fight."














Thorkild Poulsen (05-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 05-12-05 19:35


"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message
news:439451ea$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in message
> news:43942e63$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
>> news:43942799$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
>>> meddelelse news:4393ea04$0$15784$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Jamen i Alabama tager de hvide det gamle testamente bogstaveligt og
>> skyder abortlæger, alligevel vil jeg mene situationen er under kontrol.
>
> Så vidt jeg ved har der ikke været et abortlægemord i ti år, og der var
> svjv i alt seks af dem. Dem der foretager disse mord bliver jo ikke
> undskyldt af "lærde" kristne, tværtimod regnes de for at være rene
> galninge, - som jo da også ender sådan her:
>

Jamen så lyt da til hvad Pat Robertson når han kalder til drab på Hugo
Chavez.

Thorkild


Knud Larsen (06-12-2005)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 06-12-05 00:31


"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in message
news:43948844$0$15795$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message
> news:439451ea$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>
>> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in message
>> news:43942e63$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
>>> news:43942799$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>>> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en
>>>> meddelelse news:4393ea04$0$15784$14726298@news.sunsite.dk
>>
>>> Jamen i Alabama tager de hvide det gamle testamente bogstaveligt og
>>> skyder abortlæger, alligevel vil jeg mene situationen er under kontrol.
>>
>> Så vidt jeg ved har der ikke været et abortlægemord i ti år, og der var
>> svjv i alt seks af dem. Dem der foretager disse mord bliver jo ikke
>> undskyldt af "lærde" kristne, tværtimod regnes de for at være rene
>> galninge, - som jo da også ender sådan her:
>>
>
> Jamen så lyt da til hvad Pat Robertson når han kalder til drab på Hugo
> Chavez.

Og hvad har denne galning med de hundreder af jihad-grupper i verden at
gøre? Hvis vi nu skal indkalde salig Hitler som sandhedsvidne, svarer det så
ikke til, at nazister sværger at jøder og sigøjnere skal udryddes, og rent
faktisk gør det, men du finder en from præst i Norge, som siger noget om at
én bestemt person bør myrdes, - og så er det pludselig "det samme"?

Jeg anede ikke, at du var på: "det er det samme" - holdet. Er det en
blyforgiftning som breder sig?







Croc® (06-12-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 06-12-05 01:13

On Tue, 6 Dec 2005 00:30:39 +0100, "Knud Larsen"
<larsen_knud@hotmail.com> wrote:

>> Jamen så lyt da til hvad Pat Robertson når han kalder til drab på Hugo
>> Chavez.
>
>Og hvad har denne galning med de hundreder af jihad-grupper i verden at
>gøre? Hvis vi nu skal indkalde salig Hitler som sandhedsvidne, svarer det så
>ikke til, at nazister sværger at jøder og sigøjnere skal udryddes, og rent
>faktisk gør det, men du finder en from præst i Norge, som siger noget om at
>én bestemt person bør myrdes, - og så er det pludselig "det samme"?
>
>Jeg anede ikke, at du var på: "det er det samme" - holdet. Er det en
>blyforgiftning som breder sig?

Det samme som du kalder det, er ikke forskelligt fra dit evindelige
køren rundt i forskellige islamisters udtalelser, du bidrager til at
de mindrebemidlede herinde tror at alle mørklødede er potentielle
terrorister. Du glemmer at oplyse at du udmærket er klar over at
flertallet af muslimer er ganske almindelige mennesker.

Regards Croc®

Knud Larsen (06-12-2005)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 06-12-05 10:00


"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
news:mol9p113k4ifb6bhsp6pmv38n0nb7p3kfk@4ax.com...
> On Tue, 6 Dec 2005 00:30:39 +0100, "Knud Larsen"
> <larsen_knud@hotmail.com> wrote:
>
>>> Jamen så lyt da til hvad Pat Robertson når han kalder til drab på Hugo
>>> Chavez.
>>
>>Og hvad har denne galning med de hundreder af jihad-grupper i verden at
>>gøre? Hvis vi nu skal indkalde salig Hitler som sandhedsvidne, svarer det
>>så
>>ikke til, at nazister sværger at jøder og sigøjnere skal udryddes, og rent
>>faktisk gør det, men du finder en from præst i Norge, som siger noget om
>>at
>>én bestemt person bør myrdes, - og så er det pludselig "det samme"?
>>
>>Jeg anede ikke, at du var på: "det er det samme" - holdet. Er det en
>>blyforgiftning som breder sig?
>
> Det samme som du kalder det, er ikke forskelligt fra dit evindelige
> køren rundt i forskellige islamisters udtalelser, du bidrager til at
> de mindrebemidlede herinde tror at alle mørklødede er potentielle
> terrorister. Du glemmer at oplyse at du udmærket er klar over at
> flertallet af muslimer er ganske almindelige mennesker.

Du må forveksle mig med en anden, 'jeg' kører ikke "evindeligt med
islamisters udtalelser", det er skam sjældent jeg bringer sådanne. Jeg har
tværtimod bragt udtalelser af de mest moderate muslimer vi kender: Tariq
Ramadan, Muqtedar Khan, og danske Naser Khader og Kamal Quraishy. Og *hvis*
jeg bringer noget af fx Iraks al Queda-leder Zaraqawi, så kan vel selv en
svagt begavet læser selv finde ud af, at *han* ikke er talsmand for "ganske
almindelige muslimer".
Islam er det væsentligste emne overhovedet lige nu, og bliver bestemmende
for hvordan vores og vores børns fremtid vil forme sig, - det VILLE jo være
helt Ole Lukøje ikke at holde øje med, og diskutere, hvad der sker på den
front.

Men måske skulle jeg producere en "sig", som forklarer at hovedparten af
verdens muslimer er fredelige mennesker, - for dem der ikke kan tænke selv.

I Frankrig regner man iøvrigt med at kun ca 3% af moskeerne er
samlingssteder for "rabiate militante" muslimer, og det er jo ikke ret
mange, - men som man måske kan forstå, så kan nogle få rabiate ødelægge
livet for det store flertal af "ganske almindelige", her som der.

Folk der er så langt ude, eller nede i IQ, at de mener alle "mørklødede er
potentielle terrorister", kan man alligevel ikke gøre noget for, ivørigt.
Danskerne flest, er heldigvis heller ikke så dumme, fx fortsætter "vi" med
at sende penge til de jordskælvsramte pakistanere, selv om andre pakistanere
truer danskere på livet, og det frarådet at rejse i Pakistan. Folk kan
sagtens sondre.














Joakim Von And (06-12-2005)
Kommentar
Fra : Joakim Von And


Dato : 06-12-05 11:28

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4395532f$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> I Frankrig regner man iøvrigt med at kun ca 3% af moskeerne er
> samlingssteder for "rabiate militante" muslimer, og det er jo ikke ret
> mange, - men som man måske kan forstå, så kan nogle få rabiate ødelægge
> livet for det store flertal af "ganske almindelige", her som der.

Ja, et eller andet er da gået helt galt i Frankrig, siden det er nået
dertil, at franske jøder i dag emigrerer til Israel i en lind strøm.




Thorkild Poulsen (06-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 06-12-05 01:40


"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message
news:4394cda3$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

>>> Så vidt jeg ved har der ikke været et abortlægemord i ti år, og der var
>>> svjv i alt seks af dem. Dem der foretager disse mord bliver jo ikke
>>> undskyldt af "lærde" kristne, tværtimod regnes de for at være rene
>>> galninge, - som jo da også ender sådan her:
>>>
>>
>> Jamen så lyt da til hvad Pat Robertson når han kalder til drab på Hugo
>> Chavez.
>
> Og hvad har denne galning med de hundreder af jihad-grupper i verden at
> gøre? Hvis vi nu skal indkalde salig Hitler som sandhedsvidne, svarer det
> så ikke til, at nazister sværger at jøder og sigøjnere skal udryddes, og
> rent faktisk gør det, men du finder en from præst i Norge, som siger noget
> om at én bestemt person bør myrdes, - og så er det pludselig "det samme"?
>
> Jeg anede ikke, at du var på: "det er det samme" - holdet. Er det en
> blyforgiftning som breder sig?

Pat Robertson er det religiøse højres talsmand i USA.

Og nej, jeg er ikke på "det er det samme holdet", men jeg er på holdet mod
totalitarisme, en kamp hvor jeg vil bruge pennen til det yderste og gribe
til sværdet når det er absolut nødvendigt.

Thorkild


GB (04-12-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 04-12-05 20:25

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in
news:43932207$0$15785$14726298@news.sunsite.dk:

> Du kan jo spørge Nasser Khader.

Han er ikke muhamedaner, men Baha'i.

--
Med venlig hilsen
GB

Knud Larsen (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 04-12-05 21:04


"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
news:Xns9722CF5EB36F9Youremail@62.243.74.162...
> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in
> news:43932207$0$15785$14726298@news.sunsite.dk:
>
>> Du kan jo spørge Nasser Khader.
>
> Han er ikke muhamedaner, men Baha'i.

Det vil han blive overrasket over at høre, - det er Farshad Kholgi, hvis
familie er baha'i.




GB (05-12-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 05-12-05 00:59

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in
news:43934bca$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Det vil han blive overrasket over at høre, - det er Farshad Kholgi,
> hvis familie er baha'i.

Derfor KUNNE han jo godt være baha'i. Men jeg har også lige læst, at han
siger, at han er radikal først, dernæst muhamedaner. Så du har ret.

--
Med venlig hilsen
GB

Per Rønne (05-12-2005)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 05-12-05 06:34

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in
> news:43934bca$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
>
> > Det vil han blive overrasket over at høre, - det er Farshad Kholgi,
> > hvis familie er baha'i.
>
> Derfor KUNNE han jo godt være baha'i. Men jeg har også lige læst, at han
> siger, at han er radikal først, dernæst muhamedaner. Så du har ret.

Han kalder sig »kultur-muslim«, som ikke kommer i moskéen bl.a. fordi
han ikke kender nogen imam her i landet, han kan tale med.
--
Per Erik Rønne

Knud Larsen (05-12-2005)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 05-12-05 09:59


"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
news:Xns97239B5459C8Youremail@62.243.74.162...
> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in
> news:43934bca$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
>
>> Det vil han blive overrasket over at høre, - det er Farshad Kholgi,
>> hvis familie er baha'i.
>
> Derfor KUNNE han jo godt være baha'i. Men jeg har også lige læst, at han
> siger, at han er radikal først, dernæst muhamedaner. Så du har ret.

Ja, selvfølgelig, men jeg gik ud fra at det var derfra, din forveksling
stammede. Khader er "muslim light" og sammenligner sin tro med en dansk
vanetroende kristens, dvs lidt barnetro plus kulturelle vaner.




Jens Bruun (05-12-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 05-12-05 12:45

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43940148$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk

> Ja, selvfølgelig, men jeg gik ud fra at det var derfra, din
> forveksling stammede. Khader er "muslim light" og sammenligner sin
> tro med en dansk vanetroende kristens, dvs lidt barnetro plus
> kulturelle vaner.

Naser Khader har ved flere lejligheder kaldt sig selv for ateist. Han har
godt nok nedtonet sin manglende gudstro de senere år, men det kan man vel
ikke fortænke ham i?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Knud Larsen (05-12-2005)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 05-12-05 13:01


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:43942835$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:43940148$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk
>
>> Ja, selvfølgelig, men jeg gik ud fra at det var derfra, din
>> forveksling stammede. Khader er "muslim light" og sammenligner sin
>> tro med en dansk vanetroende kristens, dvs lidt barnetro plus
>> kulturelle vaner.
>
> Naser Khader har ved flere lejligheder kaldt sig selv for ateist. Han har
> godt nok nedtonet sin manglende gudstro de senere år, men det kan man vel
> ikke fortænke ham i?

Han siger han alligevel fik brug for lidt tro, da hans far døde, og han
brugte de muslimske riter ved den lejlighed.





Jens Bruun (05-12-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 05-12-05 13:46

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43942c0b$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk

> Han siger han alligevel fik brug for lidt tro, da hans far døde, og
> han brugte de muslimske riter ved den lejlighed.

Ja. Så er man jo helgarderet. Jeg synger også med på salmerne, når familien
går rundt om juletræet den 24.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Knud Larsen (05-12-2005)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 05-12-05 15:47


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:439436a4$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:43942c0b$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk
>
>> Han siger han alligevel fik brug for lidt tro, da hans far døde, og
>> han brugte de muslimske riter ved den lejlighed.
>
> Ja. Så er man jo helgarderet. Jeg synger også med på salmerne, når
> familien går rundt om juletræet den 24.

Det var nu nok mest for at trøste sig selv. Selv er jeg naturligvis heller
ikke så fanatisk ikke-religiøs, at jeg ikke kan synge med på en salme, -
eller komme i kirken, hvis folk skal giftes, og gerne ser man tropper op.
Men jeg må indrømme, at jeg synes at troen på Jesus med videre, er mere og
mere absurd at høre på, en gudstjeneste lyder som noget fra Harold Pinter.







Jens Bruun (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-12-05 22:15

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns9722CF5EB36F9Youremail@62.243.74.162

> Han er ikke muhamedaner, men Baha'i.

No way.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



NoTrabajo (04-12-2005)
Kommentar
Fra : NoTrabajo


Dato : 04-12-05 19:28


"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i
news:4392fe11$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...

> Næh, så naiv er jeg ikke. Nogle gange er krig den eneste løsning, men
> at gribe til udslettelse af muslimer - som er konsekvensen af jeres
> udmeldinger - det er for langt ude.

De skal da ikke udslettes. De skal hjem til Muhamedanistan, og dér skal de
blive.

> Vi bliver nødt til at identificere islamisterne og bekæmpe dem,
> muslimer generelt kan opdrages til at leve i den vestlige kultur.

Hvor naiv kan man være?
--
NoTrabajo


Thorkild Poulsen (05-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 05-12-05 08:20


"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message
news:43933659$0$15786$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i
> news:4392fe11$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Næh, så naiv er jeg ikke. Nogle gange er krig den eneste løsning, men
>> at gribe til udslettelse af muslimer - som er konsekvensen af jeres
>> udmeldinger - det er for langt ude.
>
> De skal da ikke udslettes. De skal hjem til Muhamedanistan, og dér skal de
> blive.
>

Så meget plads er der ikke i Ishøj.

>> Vi bliver nødt til at identificere islamisterne og bekæmpe dem,
>> muslimer generelt kan opdrages til at leve i den vestlige kultur.
>
> Hvor naiv kan man være?

Tjah, den vender vi lige på hovedet.

Jeg har ikke sagt det bliver en nem kamp, det kan meget vel tage årtier, men
jeres apartheids løsning er absurd.

Thorkild


TBC (04-12-2005)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 04-12-05 00:17

>Det er fuldstændig utroligt,, at man overhovedet gider svare eller diskutere
>med de røvhulller.......start flyene, siger jeg! Endnu har Vesten en
>fiúldstændig lammende militær overmagt. Måske er det ved at være tiden til
>at bruge den for alvor?

Hvor er jeg dog glad for at det trods mange ellers skræmmende
eksempler rundt omkring, ikke er så krigslidderlig og vild en person
dig der er ved magten. Du lyder umidelbart som typen der ikke går af
vejen for et en rask omgang folkemord og diverse krigsforbrydelser, og
derved som den eneste trøst reserverer sig selv en sag ved den
internationale domstol i Haag.

TBC


Kim Larsen (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 04-12-05 01:18

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
news:1133651821.319738.3110@g14g2000cwa.googlegroups.com...
>Det er fuldstændig utroligt,, at man overhovedet gider svare eller
>diskutere
>med de røvhulller.......start flyene, siger jeg! Endnu har Vesten en
>fiúldstændig lammende militær overmagt. Måske er det ved at være tiden til
>at bruge den for alvor?

Hvor er jeg dog glad for at det trods mange ellers skræmmende
eksempler rundt omkring, ikke er så krigslidderlig og vild en person
dig der er ved magten. Du lyder umidelbart som typen der ikke går af
vejen for et en rask omgang folkemord og diverse krigsforbrydelser, og
derved som den eneste trøst reserverer sig selv en sag ved den
internationale domstol i Haag.

Manden (Gath) er total blæst i låget, han er i den grad Bo Warming og
lignende kolbøtter en sammenligning værdig.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)





Henri Gath (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 04-12-05 01:57


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:439235d6$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
> "TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
> news:1133651821.319738.3110@g14g2000cwa.googlegroups.com...
>>Det er fuldstændig utroligt,, at man overhovedet gider svare eller
>>diskutere
>>med de røvhulller.......start flyene, siger jeg! Endnu har Vesten en
>>fiúldstændig lammende militær overmagt. Måske er det ved at være tiden til
>>at bruge den for alvor?
>
> Hvor er jeg dog glad for at det trods mange ellers skræmmende
> eksempler rundt omkring, ikke er så krigslidderlig og vild en person
> dig der er ved magten. Du lyder umidelbart som typen der ikke går af
> vejen for et en rask omgang folkemord og diverse krigsforbrydelser, og
> derved som den eneste trøst reserverer sig selv en sag ved den
> internationale domstol i Haag.
>
> Manden (Gath) er total blæst i låget, han er i den grad Bo Warming og
> lignende kolbøtter en sammenligning værdig.

Din signatur er for lang,tosse...



Henri Gath (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 04-12-05 01:57


"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
news:1133651821.319738.3110@g14g2000cwa.googlegroups.com...
>Det er fuldstændig utroligt,, at man overhovedet gider svare eller
>diskutere
>med de røvhulller.......start flyene, siger jeg! Endnu har Vesten en
>fiúldstændig lammende militær overmagt. Måske er det ved at være tiden til
>at bruge den for alvor?

Hvor er jeg dog glad for at det trods mange ellers skræmmende
eksempler rundt omkring, ikke er så krigslidderlig ......................

det hedder liderlig, ikke "lidderlig"



contra@tdcspace.dk (04-12-2005)
Kommentar
Fra : contra@tdcspace.dk


Dato : 04-12-05 07:36

Eller download et lidt nyere interview med Ibn Warraq:

http://www.abc.net.au/rn/talks/8.30/relrpt/stories/s386913.htm

Steen Hjortsø


Arne H. Wilstrup (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 04-12-05 13:47


"Jakob" <perj@it.dk> skrev i en meddelelse
news:pmv3p1d3mkr1bdqhi0mjqv41npml56pjf6@4ax.com...
> Selv en tidligere chefredaktør fra en så venstreorienteret avis
> som
> Information, tager nu opgøret mod den muslimske fundamentalisme.

Information er ikke venstreorienteret.
>
> den som venstrefløjen helst vil tie ihjel, alt imens sagen om
> muhammed-tegninger vokser og vokser.

hvem siger at venstrefløjen vil tie den ihjel?
>
> Han opfordrer nu alle aviser til at bringe tegningerne.

og..?
>
> Optimalt set vil jeg tilføje - gid alle vestlige aviser gjorde
> det
> samme, og fik sat verdens tykkeste understregninger under at de
> kan
> fucke af helvede til med deres religion, og fatte at den bare har
> at
> blive sekundær i forhold til ytringsfriheden.

jamen, så ville det da være fint at skose JP der i sin tid gik ind
for censur, da det gik ud over de kristne- her havde Jens Jørgen
Thorsen netop færdiggjort et bestillingsværk fra en kommune om
udsmykning af deres grå stationsterræn. Her faldt kunstværket ikke
i JPs og de kristnes smag, hvorfor JP bejaede at en minister "greb
ind " og fik det malet over-

jf. grundloven: -.. censur og andre forebyggende foranstaltninger
kan ingensinde genindføres.

Men hykleri har jo altid være det borgerliges mærkesager. Så snart
det går ud over dem selv, hyler de op.


--
Wilstrup





Jakob (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 04-12-05 14:26

On Sun, 4 Dec 2005 13:47:18 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<Nixenbixen@denfaarduej.invalid> wrote:

>
>"Jakob" <perj@it.dk> skrev i en meddelelse
>news:pmv3p1d3mkr1bdqhi0mjqv41npml56pjf6@4ax.com...
>> Selv en tidligere chefredaktør fra en så venstreorienteret avis
>> som
>> Information, tager nu opgøret mod den muslimske fundamentalisme.
>
>Information er ikke venstreorienteret.


LOL.
nej og JP er ikke højreorienteret.
>udsmykning af deres grå stationsterræn. Her faldt kunstværket ikke
>i JPs og de kristnes smag, hvorfor JP bejaede at en minister "greb
>ind " og fik det malet over-

Var det ikke noget med stiv pik, og så på offentlig gade? Det er nu
ikke helt heldig, selvom jeg aldrig er den der bliver forarget.

Uanset hvad er det fuldkommen ligegyldig hvad JP måtte have ment
engang i 70erne. Der er ingen chefredaktører fra dengang som stadig
sidder. Så det svarer til at skulle anklage Socialdemokratiet for
hykleri fordi de i dag har en anden holdning til eks. EU end de havde
i 70erne.



Thorkild Poulsen (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 04-12-05 15:33


"Arne H. Wilstrup" <Nixenbixen@denfaarduej.invalid> wrote in message
news:4392e58a$0$84036$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Information er ikke venstreorienteret.
>



Thorkild


Frank Løkkegaard (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Frank Løkkegaard


Dato : 04-12-05 16:38

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> on søndag 4.
december 2005 at 15:29 +0100 wrote:
>Ja, debatten betegner nu islamister som dem der dyrker Islam
>fundamentalistisk.
>
>Hvis det skulle være gået din næse forbi sker hovedparten af terror fra
>islamisterne mod deres egne frafaldne.
>
>Vi skal tage afstand fra rabiate kræfter som Abu Laban og andre udenfor
>pædagogisk rækkevidde, vi skal ikke give efter, vi skal forlange de
>indordner sig under den vestlig kultur.

Det ER nu dejligt at være enige en gang i mellem!

--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311





Thorkild Poulsen (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 04-12-05 18:05


"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message
news:fc.0073fb6b074338683b9aca006c6adfff.743386b@net.dialog.dk...
> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> on søndag 4.
> december 2005 at 15:29 +0100 wrote:
>>Ja, debatten betegner nu islamister som dem der dyrker Islam
>>fundamentalistisk.
>>
>>Hvis det skulle være gået din næse forbi sker hovedparten af terror fra
>>islamisterne mod deres egne frafaldne.
>>
>>Vi skal tage afstand fra rabiate kræfter som Abu Laban og andre udenfor
>>pædagogisk rækkevidde, vi skal ikke give efter, vi skal forlange de
>>indordner sig under den vestlig kultur.
>
> Det ER nu dejligt at være enige en gang i mellem!
>
Såmænd

Thorkild


Arne H. Wilstrup (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 04-12-05 13:47


"Jakob" <perj@it.dk> skrev i en meddelelse
news:pmv3p1d3mkr1bdqhi0mjqv41npml56pjf6@4ax.com...
> Selv en tidligere chefredaktør fra en så venstreorienteret avis
> som
> Information, tager nu opgøret mod den muslimske fundamentalisme.

Information er ikke venstreorienteret.
>
> den som venstrefløjen helst vil tie ihjel, alt imens sagen om
> muhammed-tegninger vokser og vokser.

hvem siger at venstrefløjen vil tie den ihjel?
>
> Han opfordrer nu alle aviser til at bringe tegningerne.

og..?
>
> Optimalt set vil jeg tilføje - gid alle vestlige aviser gjorde
> det
> samme, og fik sat verdens tykkeste understregninger under at de
> kan
> fucke af helvede til med deres religion, og fatte at den bare har
> at
> blive sekundær i forhold til ytringsfriheden.

jamen, så ville det da være fint at skose JP der i sin tid gik ind
for censur, da det gik ud over de kristne- her havde Jens Jørgen
Thorsen netop færdiggjort et bestillingsværk fra en kommune om
udsmykning af deres grå stationsterræn. Her faldt kunstværket ikke
i JPs og de kristnes smag, hvorfor JP bejaede at en minister "greb
ind " og fik det malet over-

jf. grundloven: -.. censur og andre forebyggende foranstaltninger
kan ingensinde genindføres.

Men hykleri har jo altid være det borgerliges mærkesager. Så snart
det går ud over dem selv, hyler de op.


--
Wilstrup





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177518
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408647
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste